جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
حکم قصاص یک قاتل و اعدام دو قاچاقچی مواد مخدر در رشت اجرا شد
  • 15 آبان 1395 ساعت: 23:20
  • شناسه : 22935
    0

    دو قاچاقچی مواد مخدر ویک محکوم به قتل عمد در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند. به گزارش «بامردم»، در پی صدور حکم اعدام متهمین و با تایید دیوان عالی کشور و دادستانی کل کشور و ریاست محترم قوه قضائیه و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و سیر تشریفات و مراحل […]

    پ
    پ

    دو قاچاقچی مواد مخدر ویک محکوم به قتل عمد در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.

    به گزارش «بامردم»، در پی صدور حکم اعدام متهمین و با تایید دیوان عالی کشور و دادستانی کل کشور و ریاست محترم قوه قضائیه و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و سیر تشریفات و مراحل قانونی در بامداد یوم جاری روز شنبه مورخ 15/8/1395 احکام صادره با حضور مقامات رسمی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل زندان مرکزی شهرستان رشت به مرحله اجرا در آمد و اجساد پس از اجرا جهت تحویل به سردخانه منتقل گردید.

    لازم به ذکر است تقاضای عفو متهمین مذکور در دو مرحله مطرح شده بود که پس از انجام بررسی های لازم و عدم احراز شرایط، توسط کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی رد شد.

    شایان ذکر است شورای حل اختلاف دادگستری استان گیلان در جهت کسب رضایت اولیاء دم متهم سوم نهایت تلاش خود را به کار گرفت که در نهایت با درخواست آنها و صدور مجوز از سوی ریاست معظم قوه قضائیه حکم فوق اجرا گردید.


     منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.