شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان تا پایان امسال استان سبز می شود
    16 آبان 1395 - 22:19
    شناسه : 22997
    0

    مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی باران  به سؤالاتی در زمینه وضعیت گازرسانی به روستاها  نگهداشت شبکه ها، مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی و … پاسخ  داد. به گزارش «بامردم»، مدیرعامل شرمت گاز استان گیلان گفت: هم اکنون 5 شهرستان انزلی، آستانه، […]

    پ
    پ

    مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی باران  به سؤالاتی در زمینه وضعیت گازرسانی به روستاها  نگهداشت شبکه ها، مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی و … پاسخ  داد.

    به گزارش «بامردم»، مدیرعامل شرمت گاز استان گیلان گفت: هم اکنون 5 شهرستان انزلی، آستانه، لاهیجان، رشت و صومعه سرا  شهرستان های سبز بلحاظ گازرسانی معرفی شده اند یعنی میانگین درصد بهره مندی از گاز در بخش شهری و روستایی آن به بالای 95 درصد رسیده است.

    مهندس ظهیری اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان امسال با تکمیل گازرسانی در شهرستان های دیگر استان درصد بهره مندی از گاز در بخش روستایی استان به 95 درصد افزایش یابد که با توجه به اتمام گازرسانی در بخش شهری و همچنین تکمیل گازرسانی به بخش صنایع استان، سوخت مصرفی غالب در استان، گاز خواهد بود و بدین ترتیب گیلان، استان سبز در زمینه گازرسانی معرفی خواهد شد.

    وی  اظهار داشت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 110 روستای دیگر استان در حال انجام می باشد و امیدواریم تا پایان امسال از این تعداد 70 روستا را از نعمت گاز بهره مند سازیم.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: استان گیلان جزء چهار استان برتر در زمینه گازرسانی در کشور می باشد و هم اکنون تمامی شهرها و 92 درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردارند.

    مهندس ظهیری اظهار داشت: با تاکید و توجه استاندار محترم گیلان، گازرسانی به مناطق کوهستانی نیز در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است که در این زمینه می توان به طرح گازرسانی به روستاهای کوهستانی شهرستان های رودسر و املش، رودبار، تالش و رضوانشهر اشاره نمود.

    وی درخصوص خط انتقال 40 اینچ گاز رشت-سنگر گفت: هم اکنون 5 کیلومتر از مجموع 9 کیلومتر از این پروژه به انجام رسیده است و اهمیت این پروژه در آن است که تأمین گاز نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان تضمین می شود، انتقال گاز به استان مازندران نیز روزانه حدود 6 میلیون مترمکعب افزایش خواهد یافت و همچنین پایداری گاز را در شمال کشور بیشتر خواهد کرد.

    مهندس ظهیری با بیان این مطلب افزود: مهندس عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز نیز بر  اجرای این پروژه در زمان مقرر تاکید ویژه ای دارند و برای بازدید از وضعیت پیشرفت این پروژه روز پنجشنبه 19 آبان به گیلان سفر خواهند کرد

    مدیرعامل شرمت گاز استان گیلان همچنین در این گفتگو از سازمان نظام مهندسی استان گیلان در زمینه اعمال قوانین مربوط به بهره وری انرژی در منازل قدردانی نمود.


     منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.