شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجازه نمی دهیم فتنه از حلقوم افراد حتی اگر نماینده باشد خارج شود/خجالت می‌کشیم از اینکه نماینده شهر ما از فتنه‌گران حمایت می‌کند
    17 آبان 1395 - 14:46
    شناسه : 23017
    0

    فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه خجالت می‌کشیم از اینکه نماینده شهر ما از فتنه‌گران حمایت می‌کند، گفت: اجازه نمی‌دهیم از حلقوم‌های ناپاک سخنی برای حمایت از فتنه‌گران بیان شود و با هر مقامی در این زمینه برخورد می‌کنیم. به گزارش «بامردم»، مجید دوهندو پیش از ظهر امروز در جمع زائران گیلان در […]

    پ
    پ

    فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه خجالت می‌کشیم از اینکه نماینده شهر ما از فتنه‌گران حمایت می‌کند، گفت: اجازه نمی‌دهیم از حلقوم‌های ناپاک سخنی برای حمایت از فتنه‌گران بیان شود و با هر مقامی در این زمینه برخورد می‌کنیم.

    به گزارش «بامردم»، مجید دوهندو پیش از ظهر امروز در جمع زائران گیلان در گلزار شهدای این شهر با درود بر هشت هزار شهید این استان اظهار کرد: در محضر شهدا هستیم، پشتیبانی از ولایت نخستین وصیت شهداست.

    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دشمن برای مقابله با نظام اسلامی فتنه را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: یزید با فتنه باور مردم را تغییر داد.

     فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت درباره نطق یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی در حمایت از فتنه، ادامه داد: نماینده‌ای که از مردم رأی گرفته چگونه به خودش اجازه می‌دهد «داستان فتنه تا کی باید ادامه داشته باشد» را بر زبان بیاورد.

    وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی دهیم فتنه‌گران در جامعه جولان دهند و در هر مقامی باشد با او برخورد می‌کنیم، افزود: اجازه نمی‌دهیم از حلقوم‌های ناپاک سخنی برای حمایت از فتنه‌گران بیان شود.

    دوهندو با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم فتنه از حلقوم افراد حتی اگر نماینده باشد خارج شود گفت: مردم ولایتمدار گیلان اجازه نمی‌دهند فتنه‌گران دوباره در جامعه حضور پیدا کنند و هر کس بخواهد از فتنه سخن بگوید از او عبور می‌کنیم.

    این مسؤول با ابراز تأسف از اظهارات نماینده رشت در حمایت از فتنه، خاطرنشان کرد: خجالت می‌کشیم از اینکه نماینده شهر ما از فتنه‌گران حمایت می‌کند.

     پس از سخنان فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت شعار مرگ بر فتنه و فتنه‌گر توسط مردم در گلزار شهدای این شهر سر داده شد.

    *نماینده فتنه‌گر نمی‌خواهیم

    تجمع اعتراض‌آمیز مردم ولایتمدار این شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت برگزار شد.

    مردم رشت نسبت به نطق یکی از نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی که به حمایت از وزرای پیشنهادی روحانی مدافع فتنه شد، اعتراض کردند و قرار است امشب نیز تجمع حماسه‌آفرینان ۸ دی در محکومیت سخنان حامی فتنه در رشت برگزار شود.


     منبع: فارس/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.