×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

13940908000567_PhotoA

با مردم: شهردار لاهیجان گفت: برگزاری جشنواره نوروزی لاهیجان تا ۱۲ فروردین ماه جاری تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری با مردم، سعید آگشته پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز اقامتی این شهر با اشاره به ابراز رضایت‌مندی مردم و گردشگران از برگزاری برنامه‌های نوروزی در لاهیجان اظهار کرد: نوروز جاری تمام امکانات خود را برای شادی و رضایت شهروندان و مهمانان به‌کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نوروز جاری نخستین جشنواره نوروزی در لاهیجان برگزار شد، تصریح کرد: تمام مدیریت شهری برای برگزاری جشنواره تابستانی با استفاده از تجربه جشنواره نوروزی ترغیب شده است.

شهردار لاهیجان افزایش روحیه و نشاط و شادابی و فراهم آوردن تسهیلات برای جلب نظر و رفاه مسافران نوروزی و شهروندان را از اهداف برگزاری جشنواره نوروزی عنوان کرد.

وی فردا ۱۲ فروردین را آخرین روز برگزاری جشنواره نوروزی در لاهیجان ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم نوروز جاری لحظات شاد و پر نشاطی برای شهروندان و مسافران فراهم شده باشد.

آگشته استقبال مسافران نوروزی از لاهیجان را بسیار زیاد دانست و یادآور شد: لاهیجان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های فراوان تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری، هر ساله میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام‌های لازم در فراهم کردن شرایط مناسب برای مسافران با تشکیل ستاد نوروزی توسط شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان انجام شده است.

علیرضا پرندوش (16)

جمعی از شهروندان و مسافران نوروزی به دلیل برگزاری جشنواره نوروزی از تیم مدیریت شهری لاهیجان قدردانی کردند.

تابناک

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.