شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توری سرندی چیست و چه کاربرد و مصارفی دارد؟
    08 بهمن 1401 - 20:39
    شناسه : 231519
    1

    اگر قصد خرید توری سرندی به صورت عمده یا در متراژها و ابعاد کم دارید و به دنبال این هستید که تولید کننده این توری را بیابید تا بتوانید با خرید مستقیم از او، هزینه ها را کاهش دهید حتما با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    همه ما بارها نام سرند را شنیده ایم، این وسیله را از نزدیک دیده ایم و با کاربرد آن هم آشنایی داریم! بنابراین وقتی نام توری سرندی به گوشمان می‌خورد ذهنمان به این سمت می‌رود که این توری نیز کار سرند را می‌کند. بله این ذهنیت کاملا صحیح است و توری های سرندی یکی از انواع توری های ساخته شده از آلیاژهایی مثل ورق گالوانیزه هستند که در صنعت ساخت و ساز و پروژه های عمرانی و صنایع دیگر برای غربال مواد و جداسازی ناخالصی های آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرند اما خب کاربردهای دیگری هم دارند که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.

    اگر قصد خرید توری سرندی به صورت عمده یا در متراژها و ابعاد کم دارید و به دنبال این هستید که تولید کننده این توری را بیابید تا بتوانید با خرید مستقیم از او، هزینه ها را کاهش دهید حتما با ما همراه باشید.

    word image 231519 1 - توری سرندی چیست و چه کاربرد و مصارفی دارد؟ -

    توری سرندی چیست؟

    توری سرندی یک ورق مشبک و بافته شده از مفتول است که این مفتول ها در فواصل مشخص به یکدیگر جوش زده می‌شوند. فواصل و شبکه های ایجاد شده در میان نقاطی که مفتول ها به یکدیگر جوش زده شده اند، چشمه نام دارند که باعث افزایش انعطاف پذیری توری می‌شوند.

    کوچک و بزرگ بودن این چشمه ها با کاربرد توری و مکان استفاده از آن رابطه مستقیم دارند، به طور مثال از توری های سرندی با چشمه های ریز برای سرند مواد ریز مثل ماسه استفاده می‌شود و از توری های سرندی درشت برای سرند سنگ های معدن.

    انواع توری سرندی

    توری سرندی و به طور کلی اکثر توری های موجود در بازار که مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارند از مفتول تولید می‌شوند و این مفتول ها نیز از آلیاژهای گوناگون مثل آهن، گالوانیزه، مس و … بدست می‌آیند بنابراین وقتی از انواع توری سرندی صحبت می‌کنیم منظورمان این است که این توری بیشتر از چه آلیاژهایی تولید می‌شود؟!

    توری های سرندی غالبا از مفتول سیاه یا همان گالوانیزه تولید می‌شوند اما در بازار توری سرندی های تولید شده از آلومینیوم، مس، آهن، نیکل، برنج، استیل، فولاد و حتی پلاستیک (PVC و پلی پروپیلن) نیز موجود هستند که مصارف گوناگونی دارند و در محیط ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    با این حال گالوانیزه، فولاد، استیل و مس از جمله آلیاژهایی هستند که بیش از سایر موارد در تولید توری های سرندی کاربرد دارند چون توری های ساخته شده از این مواد محبوب اند و پرفروش!

    word image 231519 2 - توری سرندی چیست و چه کاربرد و مصارفی دارد؟ -

    کاربرد توری سرندی

    اصلی‌ترین کاربرد توری سرندی همانطور که گفتم، سرند مواد و جداسازی ناخالصی های آن هاست. از دیگر کاربردها و مواد استفاده از این توری هم اگر بخواهم مهمترین آن ها را بیان کنم می‌شوند موارد زیر؛

    • ساخت قفس برای حیوانات
    • ایجاد حفاظ و حصارکشی املاک شخصی، محیط های نظامی، فرودگاه ها و …
    • ساخت حفاظ برای درب و پنجره ها و مقاوم سازی آن ها
    • مقاوم سازی دیوارهای اماکن مهم

    در مجموع توری سرندی در صنایعی مثل صنعت پتروشیمی، ساختمان سازی، صنایع دارویی، صنعت ساخت کاغذ، معادن و … کاربرد دارد.

    word image 231519 3 - توری سرندی چیست و چه کاربرد و مصارفی دارد؟ -

    خرید توری سرندی با مناسب‌ترین قیمت

    آهن آصف یکی از باسابقه ترین تولید کنندگان انواع توری سرندی، توری حصاری، توری مرغی، توری لوزی، ورق آجدار و … در ایران است که با روش های بخصوص و با استفاده از سیم مفتول های باکیفیت بهترین توری های سرندی را تولید می‌کند. این مجموعه با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات خود این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید با پایین‌ترین قیمت، توری سرندی خریداری کنید و خریدی سودمند داشته باشید.

    شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت توری سرندی مورد نیاز خود و همچنین خرید آن در اندازه دلخواه به سایت آهن آصف مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.