پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید جلومبلی و عسلی مدرن از تولید کننده جلو‌مبلی
    09 بهمن 1401 - 19:37
    شناسه : 232041
    1

    جلو مبلی یا میز عسلی در ابعاد کوچک است که در هنگام پذیرایی از مهمان بسیار پر مصرف و پرکاربرد است و با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توان آن را چوبی، فلزی و غیره انتخاب کرد. این محصول در سایزهای مختلف تولید می‌شود که مقاومت و استحکام زیادی دارد.

    پ
    پ

    4 Pieces Coffee Table Sets | Buy at a cheap price - Arad Branding

    امروزه چیدمان و دکوراسیون منازل با گذشته بسیار تفاوت دارد و از انواع مختلف مبلمان و میز در طراحی داخلی منازل استفاده می‌شود که معمولا از جنس چوب، فلز، استیل می‌باشند و معمولا مبل با میز و جلو مبلی از یک جنس انتخاب می‌شود. برای خرید جلو مبلی فلزی که متناسب با طرح مبلمان و فضای اتاق باشد بهتر است از تولید کننده یا طرح کمک بخواهید، تولید کننده در انتخاب می‌تواند به شما کمک به سزایی کند و در این زمینه بسیار مجرب است و با توجه به پیشنهاد او می‌توانید عسلی و جلو مبلی را در طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید.

    جلو مبلی یا میز عسلی در ابعاد کوچک است که در هنگام پذیرایی از مهمان بسیار پر مصرف و پرکاربرد است و با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توان آن را چوبی، فلزی و غیره انتخاب کرد. این محصول در سایزهای مختلف تولید می‌شود که مقاومت و استحکام زیادی دارد.

    جلو مبلی فلزی کاملا ضد زنگ بوده و در رنگ‌های بسیار متنوع عرضه می‌شود.

    جدیدترین سبک های میز جلومبلی

    میز عسلی و جلو مبلی تنوع زیادی دارد و با توجه به سلیقه خود می‌توان آن را انتخاب کرد. خرید این محصول به طور مستقیم از تولید کننده بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت تر می‌باشد، چون واسطه وجود ندارد و برای خرید فقط کافیست به مراکز تولیدی مراجعه کنید و از جدیدترین محصولات بازدید نموده و بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید.

    جلو مبلی مدرن نسبت به میزهای قدیمی، سبک تر و کوچک تر است، از این رو در آپارتمان‌های کوچک امروزی بسیار پرکاربرد و پر مصرف می‌باشد. برخی از آن‌ها به صورت ثابت و برخی دیگر تاشو طراحی می‌شوند که با توجه به فضا می‌توان آن را انتخاب کرد. نوع تاشو برای اتاق‌های کوچک مناسب است و بعد از پذیرایی به راحتی می‌توان آن را جمع کرد و این یک ویژگی منحصر به فرد برای این میزها محسوب می‌شود و به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

    جلو مبلی فلزی کمجا

    یکی دیگر از ویژگی‌های میزهای مدرن، رنگ بندی مختلف آن است که معمولا در رنگ‌های سفید، کرم، قهوه‌ای، مشکی و غیره تولید می‌شود که گاهی اوقات می‌توان آن را به صورت همرنگ با مبلمان انتخاب کرد و گاهی اوقات می‌توان آن را متضاد خریداری کرد که هر کدام زیبایی خاصی دارند و برای دکوراسیون منزل انتخاب مناسبی هستند.

    میزهای مدرن سبک هستند و از این رو به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل و جابه‌جا کرد و این نیز مزیت دیگری برای آن‌ها محسوب می‌شود که برای خریداران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

    انواع جنس های میز جلومبلی

    یکی از انواع میز جلو مبلی، نوع چوبی است. این نمونه از چوب با کیفیت تهیه می‌شود که چوب درجه یک، مقاومت و طول عمر بیشتری دارد و مسلما برای خرید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کرد، اما گاهی اوقات از متریال دیگری که طرح چوب است برای تولید جلو مبلی استفاده می‌شود که در این هنگام ارزان قیمت تر است البته از فلز نیز برای این میز استفاده می‌شود و فلز را می‌توان به رنگ‌های مختلف رنگ آمیزی کرد، از این جهت طرفداران خاص خود را دارد ولی از نظر کیفیت نسبت به چوب در سطح پایین تری قرار دارد.

    نوع دیگری از میز وجود دارد که از شیشه تهیه می‌شود، این میز زیبایی خاصی دارد ولی نسبت به سایر میزها، استقامت کمتری دارد و با دقت بیشتری باید از آن نگهداری کرد.

    گاهی اوقات از ترکیب شیشه و چوب در ساخت میز استفاده می‌شود که معمولا صفحه از شیشه و پایه ها از چوب ساخته شده که با ظرافت طراحی می‌شود که صفحه به صورت بسیار محکم به بدنه و پایه ها متصل می‌شود. نگهداری میز با جنس‌های مختلف اصول خاص خود را دارد مثلا برای تمیز کردن میزهای چوبی نباید آب در تماس مستقیم با آن باشد و استفاده از دستمال نمدار کافی می‌باشد و برخورد مستقیم آب، باعث آسیب رسیدن به چوب می‌شود.

    بهترین ابعاد برای میز جلومبلی

    ابعاد میز جلومبلی باید با توجه به سایز مبلمان و فضای اتاق انتخاب شود. برای مبلمان بزرگ می‌توان میز جلو مبلی با ابعاد بزرگتر خریداری کرد، ولی برای مبلمان کوچکتر باید میز جلو مبلی با ابعاد متناسب استفاده کرد. ابعاد و سایز میز باید به گونه‌ای باشد که برای پذیرایی مناسب باشد و بتوان وسایل پذیرایی را به راحتی بر روی آن قرار داد، همچنین مقاومت آن باید به قدری باشد که توان نگهداری وسایل را داشته باشد.

    میزهای موجود در بازار از نظر ابعاد و اندازه کاملا استاندارد هستند، ولی اگر شما میزی با ابعاد خاص مد نظر داشته باشید می‌توانید سفارش ساخت آن را دهید تا تولید کننده برای شما بسازد، البته به خاطر داشته باشید که قیمت میز سفارشی نسبت به میز آماده بیشتر است.

    نکات خرید میز جلومبلی

    در خرید اینترنتی جلو مبلی و عسلی مدرن مانند خرید حضوری، مشاوران به صورت آنلاین شما را راهنمایی می کنند. خرید اینترنتی و آنلاین امروزه بسیار رایج و پر رونق شده است و افراد زیادی از آن استقبال کرده اند. در خرید اینترنتی کافیست به سایت های فروش معتبر مبلمان مراجعه نمایید و با توجه به سلیقه و بودجه خود، میز جلو مبلی را در طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید و در اسرع وقت درب محل تحویل بگیرید.

    مبل کبیر تمام محصولات خود را با ضمانت نامه و بسیار با کیفیت عرضه می‌کند و از سراسر کشور می‌توانید میز جلو مبلی را سفارش دهید و بدون واسطه خرید کنید. در هنگام خرید باید به برخی از نکات توجه نمایید ،مثلا توجه به قیمت و مدل آن بسیار مهم و حائز اهمیت است، همچنین سایز و ابعاد میز نیز بسیار مهم و در خور توجه می‌باشد. رنگ میز از دیگر فاکتورهایی است که در هنگام خرید اینترنتی و حضوری باید به آن توجه کرد و با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل می‌توانید میز را در رنگ دلخواه انتخاب نمایید و از کیفیت و کارایی آن بهره‌مند شوید.

    فروشگاه مبلمان کبیر یکی از تولیدکنندگان بسیار مجرب و با سابقه درخشان است که در زمینه تولید مبل و جلو مبلی سابقه طولانی دارد و علاوه بر خرید آنلاین می‌توانید به صورت حضوری به بازار مبل مراجعه نمایید و از نزدیک محصولات را مشاهده نمایید و در نهایت سرویس مبلمان خود را سفارش دهید و با کیفیت عالی تحویل بگیرید. این تولیدی از متریال درجه یک استفاده می‌کند، از این رو تولیدات آن بسیار مقاوم است و برای سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرد و این امر برای خریداران بسیار حائز اهمیت و مقرون به صرفه است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.