شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42790 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2422×
پسته بالی شد برای پرواز
10 بهمن 1401 ساعت: 9:44
شناسه : 232164
1

برای پرواز به سمت آرزوی ثروتمند شدنم باید بال پرواز می داشتم بنابراین پسته را انتخاب کردم. با ورود به دنیای تجارت باید محصولی را انتخاب می کردم تا بر روی آن کارکنم بنابراین تصمیمم برآن شد که پسته را که بازار فروش خوبی دارد را انتخا کنم با انتخاب این محصول تواانستم در دنیای تجارت بسیار پرقدرت ظاهر شوم و درمدت زمان کوتاهی به سمت ثروت پرواز کردم.

پ
پ

پسته خندان امروز

یکی از مقوی ترین دانه های آجیل، پسته خندان امروز می باشد، مغز پسته، به عنوان یک عضو پرخاصیت و خوشمزه شناخته می شود، این آجیل ارزشمند با ظاهر کوچک دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد.

ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکننده ها و صادر کننده های این محصول می باشد، معروف ترین شهرهای تولید این محصول رفسنجان و دامغان هستند.

همانطور که می دانیم پسته سرشار از ویتامین، چربی سالم،فیبر و پروتئین می باشد و برای درمان درد معده، تقویت پوست و مو، درمان سرفه بسیار تاثیر گذار می باشد.

پسته با توجه به خواص بی نظیری که دارد بهتر است به صورت تازه مصرف شود زیرا اگر در شرایط نامناسب نگهداری شود، کیفیت خود را از دست می دهد و در نتیجه خواص آن از بین می برد.

word image 232164 1 - پسته بالی شد برای پرواز -

قیمت پسته خندان

قیمت پسته خندان به عنوان یکی از آجیل های شب عید در نزد ایرانیان می باشد که هم گران قیمت بوده و هم از طعم خوبی برخوردار است.

این آجیل بهتر است در مکان خنک و خشک نگهداری شود تا خواص خود و کیفیت خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند.

اختلاف وزن پسته تازه و خشک 100گرمی را در انواع پسته می توان مشاهده کرد.

word image 232164 2 - پسته بالی شد برای پرواز -

پسته خندان نمکی

پسته خندان نمکی علاوه بر خصوصیات تجاری مطلوب نسبت به سایر انواع پسته خام، کیفیت بهتری دارد.

برای تعیین کیفیت و مرغوبیت باید دانست که انس پسته چیست؟ برای تعیین انس پسته 142 گرم از این پسته را وزن می کنیم و سپس پسته ها را پنج دانه پنج دانه شمارش می کنیم و در نهایت هر مقداری که به دست آمد به عنوان انس پسته مشخص و تعیین می گردد، معمولا انس پسته خام از پسته خشک بیشتر است، و این به خاطر تبخیر آب پسته خام موقع بو داده شدن می باشد.

از جمله مواردی که انسان‌ها در طول قرن‌ها به دنبال آن بوده‌اند تنوع غذایی و ایجاد تغییرات و بهتر کردن طعم مواد غذایی است، یکی از این تغییرات این است که مغزهای آجیل بو داده می‌شوند تا طعمی لذیذتر، رنگی زیباتر و بافتی تُردتر داشته باشند، از همین رو شما امروزه انواع محصولات مختلف را با مغزهای بو داده شده در بازار می‌بینید.

از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مغز‌ها که همیشه بخشی از تنقلات و آجیل‌ها محسوب می‌شود، پسته است که پسته کوهی خشک بو داده طرفداران بیش‌تری دارد،

word image 232164 3 - پسته بالی شد برای پرواز -

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.