شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • AVET نماینده فروش سیستم های VRF و فن های صنعتی و ساختمانی برند رزنبرگ آلمان در ایران
    10 بهمن 1401 - 17:24
    شناسه : 232190
    0

    وی آر اف مخفف عبارت ( Variable Refrigerant Flow ) به معنی مبرد متغیر جریان است. این دستگاه از به روز ترین سیستم‌های تهویه مطبوع می‌باشد، که دارای عملکرد یکپارچه سرمایشی و گرمایشی است. از نظر ساختار دارای دو قسمت اصلی، یونیت خارجی (Out Unit) و چندین یونیت داخلی (Internal Unit) می باشد.

    پ
    پ

    فروش سیستم VRF

    وی آر اف مخفف عبارت ( Variable Refrigerant Flow ) به معنی مبرد متغیر جریان است. این دستگاه از به روز ترین سیستم‌های تهویه مطبوع می‌باشد، که دارای عملکرد یکپارچه سرمایشی و گرمایشی است. از نظر ساختار دارای دو قسمت اصلی، یونیت خارجی (Out Unit) و چندین یونیت داخلی (Internal Unit) می باشد. برند های متنوع داخلی و خارجی این سیستم را در کیفیت های مختلف تولید و در بازار به فروش می رسانند. برند های مختلف تولید کننده این دستگاه به علت استفاده از متریال مختلف در ساخت آن از قیمت های متنوعی برخوردار هستند.

    نکته بسیار حائز اهمیتی که در هنگام خرید این سیستم بایستی حتما به آن توجه شود انتخاب سیستم VRFمتناسب با میزان فضای مورد نظر برای نصب و راه اندازی می باشد.از طرفی لازم است بدانید که بهترین زمان برای سرویس سیستم VRF ابتدای فصل بهار و ابتدای فصل پاییز می باشد و علاوه بر این، سیستم های وی آر اف پیش از هر تعمیری باید سرویس شوند.چنانچه تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مناسب ترین سیستم متناسب با نیاز و همچنین کسب اطلاعات در خصوص نحوه سرویس و نگهداری و قیمت خرید VRF از طریق شماره تماس 26806734-021  با شرکت فناوری مانا نوین ویرا تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت شرکت به آدرس https://avet-co.com مراجعه نمایید. شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET) نماینده انحصاری  فروش VRF و همچنین انواع محصولات تهویه مطبوع برند رزنبرگ در ایران است.

    images 1675074030 - AVET نماینده فروش سیستم های VRF و فن های صنعتی و ساختمانی برند رزنبرگ آلمان در ایران -

    فروش پرده هوا

    پرده هوا سیستم هایی می باشند که از طریق جریان هوای قوی و مهندسی شده برای ایجاد یک حفاظ نامرئی در جلوی درب های ساختمان های تجاری استفاده می شود.

    استفاده از پرده هوایی در عملیات تجاری ساختمان به دلیل جداسازی هوای داخلی از هوای خارج از ساختمان سبب کاهش مصرف انرژی می گردد، بعلاوه از ورود گرد و غبار ، دود و حشرات پرنده به داخل جلوگیری می کند. از طرفی این سیستم از طریق کاهش حجم کار در سیستم تهویه مطبوع سبب می شود تا شما هزینه کمتری برای تعمیر و نگهداری و تعویض تجهیزات متحمل شوید.

    خرید و فروش پرده هوا به طور معمول برای مکان هایی به کار می رود  که در آن درها بایستی به دلایلی باز بماند، به عنوان مثال در اسکله‌های بارگیری و ورودی‌های خودرو.

    نگهداری این دستگاه به دلیل برقراری دائم جریان هوا در محیط نیازمند دقت بالا و ویژه ای دارد. از این رو می بایست در صورت خرید و فروش پرده هوا، دانش کافی در خصوص نگهداری و نظافت دستگاه در اختیار قرار گیرد. تمیز نگه داشتن دستگاه از مهم ترین نکات نگهداری درست از آن است و باید توجه زیادی به این مسئله شود، به طوری که حداقل یک بار در هر سه ماه اقدام به تمیز کردن آن شود. چنانچه محیط استفاده از دستگاه بیش از اندازه دارای گرد و غبار و یا چرب است، توصیه می شود هر دو هفته یک بار دستگاه تمیز شود.

    images 1675074032 - AVET نماینده فروش سیستم های VRF و فن های صنعتی و ساختمانی برند رزنبرگ آلمان در ایران -

    فروش داکت اسپلیت

    داکت اسپلیت ها که با نام دیگر اسپلیت‌های کانالی نیز شناخته می شوند، نوعی سیستم‌های تهویه مطبوع است که از آن در پروژه‌های مسکونی، اداری، تجاری و … به کار برده می شود. از این سیستم هم در فصل زمستان برای گرم کردن محیط و هم در فصل تابستان برای خنک کردن فضای مورد نظر می توان استفاده نمود. فروش داکت اسپلیت ها در بازار در دو نوع معمولی و اینورتر تقسیم می شود. نوع اینورتر دستگاه، دارای موتور الکتریکی است که به طور متغییر کار می کند. به همین دلیل نوع اینورتر مصرف انرژی پایین تری داشته و سرعت دستگاه نیز در این نوع داکت اسپلیت بالاتر خواهد بود. موتور الکتریکی نوع معمولی داکت اسپلیت، دارای دور موتور ثابت بوده، و کم و زیاد کردن آن به صورت دستی و یا با ریموت کنترل انجام می شود، به همین دلیل مصرف انرژی در نوع اسپلیت های کانالی در مقایسه با نوع اینورتر بسیار بالاتر خواهد بود.

    images 1675074033 - AVET نماینده فروش سیستم های VRF و فن های صنعتی و ساختمانی برند رزنبرگ آلمان در ایران -

    فروش فیلتر اکولوژی

    فیلتر اکولوژی با نام دیگر رسوب دهنده ی الکتریکی نیز شناخته می شود. این فیلتر در دهانه دودکش کارخانه ها نصب می شود.
    فیلتر الکتروستاتیک دارای یک توری فلزی نازک با بار الکتریکی مثبت و دو تیغه ی فلزی که با بار الکتریکی منفی هستند که به زمین متصل می باشند.

    ذرات دود و گرد و غبار وقتی از میان توری فلزی عبور می کنند دارای بار مثبت می شوند .سپس ذره های دودی که دارای بار مثبت شده اند ، به وسیله تیغه های دارای بار منفی جذب شده و روی تیغه ها رسوب می کنند و این گونه از هوا جدا می شوند. دستگاه دارای یک چکش بزرگ مخصوص است که هر چند روز یکبار بایستی به وسیله آن چکش به تیغه ها ضربه وارد شود تا خاک ها تکانده شوند و دستگاه دوباره آماده به کار گردد. برای استعلام قیمت فروش فیلتر اکولوژی برند رزنبرگ می توانید با شماره تلفن 26806734-021 تماس بگیرید.

    images 1675074035 - AVET نماینده فروش سیستم های VRF و فن های صنعتی و ساختمانی برند رزنبرگ آلمان در ایران -

    شرکت مانا نوین ویرا ( AVET ) توریع کننده ی انواع سیستم های تهویه مطبوع و فن های صنعتی و ساختمانی ( جت فن ، فن آکسیال ، فن پشت بامی ، فن جعبه ای ، فن ضد انفجار ، فن کانالی و  …. )

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.