×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

اسباب بازی فرفره انفجاری

اسباب بازی فرفره انفجاری یکی از محصولات بسیار سرگرم کننده بوده که دارای طرفداران زیادی به خصوص در میان نوجوانان می باشد. افراد به صورت تیم و یا انفرادی می‌توانند از اسباب بازی فرفره های انفجاری مرغوب و باکیفیت توی توی لذت ببرند. هر فرد در این بازی یک فرفره مخصوص به خود را انتخاب می‌کند، تمام قطعات این فرفره را به همدیگر متصل کرده و به چرخاندن آن در زمین مخصوص می پردازد. فرفره های انفجاری در زمین با چرخیدن به همدیگر برخورد کرده و هر فرفره که بتواند همه حریفان‌ را به بیرون زمین پرتاب کند و خود باقی بماندژ برنده می شود.

word image 232368 1 - با تقویت بزرگ ‌ترین دارایی ‌ام به ثروت میلیاردی رسیدم -

اسباب بازی گناوه

اسباب بازی گناوه در کیفیت بالایی تولید شده اند و با توجه به متنوع بودن، توجه تمام بازارهای کشور را به خود جلب نموده اند. همان طور که می دانید اسباب بازی ها گزینه بسیار مناسبی برای سرگرمی کودکان می باشند. آن ها بسیار متنوع هستند و اسباب بازی گناوه از محبوب ترین آن ها شناخته می شود. کیفیت این کالاها منحصر به فرد بوده و با توجه به سن و جنسیت کودکان طراحی و تولید شده اند. هدف کلی از تولید و استفاده آن ها، علاوه بر ایجاد سرگرمی پیشگیری از کشیده شدن کودکان به سمت بازی های رایانه ای می باشد.

word image 232368 2 - با تقویت بزرگ ‌ترین دارایی ‌ام به ثروت میلیاردی رسیدم -

اسباب بازی ماشین سنگین کنترلی

اسباب بازی ماشین سنگین کنترلی یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین اسباب بازی ها به شمار می رود که سبب ایجاد روحیه مهندسی در کودکان می شود. در این بخش از مقاله به بررسی اسباب بازی ماشین سنگین کنترلی می پردازیم. این ماشین های اسباب بازی از قیبل کامیون، لودر، جرثقیل، تراکتور و تریلی ماشین هایی برای تهیه و تولید به حساب می آیند و تنوع خیلی خوبی در میان ماشین های اسباب بازی به وجود آورده اند. بسیاری از کودکان و خردسالان شیفته و جذب رنگ ها و مدل های جذاب ماشین های سنگین کنترلی می شوند.

word image 232368 3 - با تقویت بزرگ ‌ترین دارایی ‌ام به ثروت میلیاردی رسیدم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.