×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

ملحفه یکبار مصرف بدون کش

ملحفه یکبار مصرف بدون کش دارای استفاده راحتی است و به دلیل ضخامت بالا می تواند نقش مهمی در حفظ تمیزی مکان های مختلف داشته باشد

امروز برای رعایت مسائل بهداشتی در بیمارستان ها، مراکز زیبایی، دامپزشکی ها و یا حتی در خانه سالمندان استفاده از انواع مختلف ملحفه های یکبار مصرف دارای کاربردهای زیادی است.

این نوع ملحفه ها در 2 عرض 80 سانتی متر و 120 سانتی متر وجود دارد که از جنس اسپان، باند و نانو تهیه و در دو نوع ساده و طرح دار وجود دارند.

این منسوجات دارای انواع مختلفی هستند به صورتی که بعضی دارای کش و بعضی بدون کش می باشند نوع بدون کش آن معمولاً به صورت رولی فروخته می‌ شود و افراد متقاضی می توانند از آن به صورت نامحدود استفاده کنند.

word image 232394 1 - داشتن شریک خوب می تواند شما را موفق کند -

ملحفه یکبار مصرف ارومیه

ملحفه یکبار مصرف ارومیه دارای کیفیت و ضخامت بالایی است به صورتی که می توان از آن برای حفظ سلامتی و جلوگیری از گسترش میکروب استفاده کرد.

در چند سال اخیر استفاده از انواع ملحفه های یکبار مصرف افزایش یافته است و بسیاری از افراد به منظور رعایت نکات بهداشتی و یا صرفه جویی در وقت و هزینه ترجیح می دهند از آنها استفاده کنند.

این ملحفه ها دارای رنگ های مختلفی هستند که معمولاً نوع سفید آنها بیشتر پرطرفدار بوده و به همین جهت جزء محصولات پرمصرف شناخته می شود.

در مکان های مختلف مانند بیمارستان و یا خانه استفاده از این مواد اهمیت بسیار بالایی دارد این محصول دارای ضخامت های مختلفی می باشد به صورتی که بعضی از آن ها نازک و بعضی بسیار ضخیم هستند.

word image 232394 2 - داشتن شریک خوب می تواند شما را موفق کند -

ملحفه یکبار مصرف اصفهان

ملحفه یکبار مصرف اصفهان از محصولات رده کیفی بالا در میان ملحفه های یکبار مصرف به شمار می آید که حائز توجه است.

ملحفه یکبار مصرف اصفهان یک محصول پر کاربرد در مراکز درمانی و بهداشتی و وسایط حمل و نقل عمومی بین شهری مثل قطار و هواپیما و هتل ها و مسافرخانه ها به شمار می آید.

این محصول تاثیر بسزائی در جلوگیری از انتقال آلودگی و انواع بیماری که از طریق ملحفه قابلیت انتقال و سرایت دارند، دارد.

به دلیل محبوبیتی که در بین مصرف کنندگان به دلیل کیفیت بالا پیدا کرده است خط تولید آن افزایش یافته است تا بتواند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد خصوصا در سال های شیوع بیماری کرونا که مراکز درمانی به صورت جدی نیازمند این محصول بودند.

word image 232394 3 - داشتن شریک خوب می تواند شما را موفق کند -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.