×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سرور مجازی آمریکا، یکی از پرطرفدارترین سرویس های وی آی پی هاست است که با قیمت ارزان و به‌صرفه و کیفیت بسیار بالا عرضه می شود. سرور مجازی آمریکا به این دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است که به همراه وی پی اس، یک آیپی اختصاصی کشور آمریکا نیز به شما اختصاص داده می شود.

D:\Works\vip-host\رپرتاژ eportage-pictures\usa\547ca9cc-fd36-11ec-af42-002590a5fecf.png

با استفاده از این ip ثابت، شما در فضای اینترنت دقیقا مانند یک شهروند آمریکایی که از ایالات متحده امریکا در فضای اینترنت گشت و گذار می کند، تلقی خواهید شد. خرید VPS امریکا، در حقیقت مانند یک این است که شما یک کامپیوتر شخصی پرقدرت، در یکی از شهرهای امریکا خریداری کرده اید و حال از ایران و از راه دور، به آن دسترسی دارید. به این معنی که می توانید با استفاده از آن، از سرویس وبسایت هایی که خدمات رسانی به کشور ایران را متوقف کرده اند، بهره مند شوید.

سرور خصوصی مجازی (به انگلیسی: Virtual Private Server) که به صورت عامیانه به آن سرور مجازی می گویند، درواقع یک بخش کوچک شده سرور اختصاصی است که این تقسیم بندی به وسیله نرم افزارهای مجازی ساز انجام می شود. به این صورت که با نصب یکی از نرم افزارهای مجازی ساز روی سرور اختصاصی، می توان چند سیستم مختلف با منابع سخت افزاری کاملا مجزا تعریف کرد. بخاطر همین ویژگی خصوصی بودن سرورهای مجازی است که به آن ها، سرور خصوصی مجازی می گویند. برای درک بهتر مزیت این کار، باید به مفهوم هاست اشتراکی نیز اشاره ای داشته باشیم.

در هاست های اشتراکی، با نصب کنترل پنل روی یک سرور، می توان سرور را به قسمت های دلخواه تقسیم کرد. اما تفاوت در این است که تمام این هاست ها، به صورت اشتراکی از منابع سرور استفاده می کنند. از طرفی اگر یکی از این هاست ها، دچار مشکل امنیتی شود، تمام هاست های دیگر آن سرور نیز به خطر خواهند افتاد. بعلاوه اینکه مصرف هر یک از مشترکین هاست های اشتراکی از منابعی مانند پردازنده سرور، روی بقیه هاست ها، اثرگذار خواهد بود. در سرور مجازی اما دیگر به این شکل نیست و هر وی پی اس، منابع سخت افزاری خاص خودش را دارد و امنیت آن نیز کاملا تضمین شده می باشد.

سرور مجازی آمریکا ارزان

سرور مجازی آمریکا ارزان، از وبسایت وی آی پی هاست، قابل خریداری است. اما به این مسئله هم دقت داشته باشید که ارزان بودن یک سرور مجازی، ممکن است به دلیل بی کیفیت بودن آن باشد. چون به هر حال اجاره سرور خارج از ایران، از هزینه نگهداری سرورها تا قیمت قطعات و هزینه پشتیبانی و تعمیرات، خرج های بالایی دارد. پس به هیچ عنوان نمی توان سرور مجازی رایگان امریکا یا اروپا یا حتی ایران را پیدا کرد. البته این نکته را هم اضافه کنم که قیمت سرور مجازی آمریکا برخی از شرکت های هاستینگ مانند وی آی پی هاست، از بقیه آن ها منصفانه تر است و می توان از آن، به عنوان قیمت ارزان یاد کرد.

D:\Works\vip-host\رپرتاژ eportage-pictures\usa\vps-hosting-usa.png

خرید سرور مجازی امریکا

خرید سرور مجازی امریکا، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. برخی از این مزایا همانگونه که گفتیم داشتن یک آی پی ثابت امریکایی است که می تواند در اموری که نیاز به اینترنت بین المللی دارد، کاربرد زیادی داشته باشد. برخی از این امور عبارت اند از استفاده از سرویس های Paypal و پرداخت ارزی و همچنین معامله و خرید و فروش ارز های دیجیتال.

از طرفی به دلیل اینکه در سرورهایی که در امریکا میزبانی می شوند، از جدیدترین سخت افزارها و به‌روز ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود، به راحتی می توانید پردازش های سنگین و میزبانی وب سایت های پربازدید خود را با استفاده از vps آمریکا انجام دهید. این سرویس برای بیزینس های متوسط و بزرگ که وب سایت هایی با بازدیدکنندگان زیاد دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

با خرید سرور مجازی امریکا، علاوه بر امکانات فوق العاده ای که برایتان ذکر کردیم، یک پنل مدیریتی در سایت نیز به شما داده می شود که با استفاده از آن، به امکانات وسیعی دست پیدا خواهید کرد. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که از طریق این پنل، لایسنس اورجینال نرم افزارهای مختلفی از جمله سی پنل (cPanel) در اختیار شما قرار می گیرد که خود ارزشی معادل چند میلیون تومان دارند.

امکانات پنل مدیریتی وی آی پی هاست برای سرور مجازی آمریکا

  • تغییر سیستم عامل با چند کلیک ساده: به غیر از دفعه اولی که باید هنگام سفارش، سیستم عامل سرور مجازی خود را تعیین کنید، پس از آن هر زمانی که خواستید می توانید با استفاده از این پنل، سیستم عامل دلخواه خود را از لیست کاملی از OS هایی که به شما ارائه داده می شود، پیدا کرده و با یک کلیک ساده، نصب نمایید. همچنین اگر سیستم عامل دلخواه شما در لیست مذکور وجود نداشت، می توانید با قرار دادن فایل .iso آن سیستم عامل داخل پنل، آن را روی وی پی اس خود نصب کنید.
  • تغییر رمز عبور: اگر رمز عبور vps خود را فراموش کردید، به راحتی و از طریق پنل مدیریتی می توانید پسورد خود را تعویض کنید و نیاز به هیچ نرم افزار یا تخصص خاصی نخواهید داشت.
  • دسترسی به کنسول سرور: با استفاده از این پنل به صورت کامل به کنسول سرور خود دسترسی خواهید داشت و از آن طریق می توانید نرم افزارهایی که از قبل برای شما آماده شده است را داخل سرور خود نصب کنید.
  • مانیتورینگ سرور: از طریق پنل مخصوص وی آی پی هاست، می توانید وضعیت سرور خود را مشاهده کنید. ترافیک شبکه و میزان سخت افزاری که وی پی اس امریکا شما مصرف می کند، به صورت گرافیکی از این پنل قابل مشاهده است.
  • روشن، خاموش و ریبوت کردن سرور: با استفاده از این پنل مخصوص، می توانید vps آمریکا خود را برای هر مدتی که دوست داشتید خاموش کرده و سپس روشن نمایید. همچنین در صورت نیاز، می توانید آن را ریبوت نمایید.

D:\Works\vip-host\رپرتاژ eportage-pictures\usa\usa.jpg

سرور مجازی آمریکا وی آی پی هاست

وی آی پی هاست در ساخت سرورهای مجازی آمریکا، از بروز ترین مجازی ساز ها مانند KVM، ESXi و VMWare بهره می گیرد. این مسئله باعث می شود که قابلیت مقیاس پذیری سرویس ها، به حداکثر برسد. به این معنی که شما هر زمانی که نیاز به منابع سخت افزاری بیشتری داشتید، می توانید بدون نیاز به پس دادن سرویس فعلی و خرید سرویس جدید، با پرداخت مبلغ ما به التفاوت، منابع بیشتری دریافت کنید. این کار در کوتاه ترین زمان ممکن، و بدون از دست رفتن دیتای فعلی سرور شما انجام می شود.

همچنین در تمامی سرورهای وی آی پی هاست، از تکنولوژی رید (Raid) سخت افزاری استفاده شده است. با این قابلیت، یک کپی کامل از تمام اطلاعات شما ذخیره می شود. بنابراین دیتای شما به هیچ عنوان از دست نخواهد رفت. البته به یاد داشته باشید که همیشه از اطلاعات مهم خود، به صورت جداگانه و مرتب، بکاپ تهیه کنید.

بعلاوه اینکه در سرور مجازی آمریکا وی آی پی هاست، از هارد های SSD NVMe استفاده شده است که سرعتی ۶ برابر سریع تر از هاردهای اس اس دی معمولی دارند. همچنین آپتایم بالای و نزدیک ۱۰۰ درصدی سرور و همیشه روشن بودن آن، از دیگر قابلیت هایی است وی آی پی هاست در اختیار شما قرار می دهد.

شما با خرید سرور مجازی از vip host، به تمام این امکانات دسترسی خواهید داشت. برای خرید سرور مجازی آمریکا و هاست وردپرس از هاستینگ وی آی پی هاست، می توانید به آدرس vip-host.ir مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.