یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41485 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجری معروف حین آتش زدن جنگل دستگیر شد
    23 آبان 1395 - 11:43
    شناسه : 23276
    0

    یک مجری که به خاطر جذب بیننده جنگلی را به آتش کشیده بود ، دستگیر شد. به گزارش «بامردم»، یک مجری و پیش‌بینی کننده هوای بلند پرواز آتشی را در جنگل درست کرد تا از صحنه آتش‌سوزی فیلم بگیرد و برای خود در صفحه شخصی فیس بوکش طرفدار جمع کند. نام این مجری جوان جانی […]

    پ
    پ

    یک مجری که به خاطر جذب بیننده جنگلی را به آتش کشیده بود ، دستگیر شد.

    به گزارش «بامردم»، یک مجری و پیش‌بینی کننده هوای بلند پرواز آتشی را در جنگل درست کرد تا از صحنه آتش‌سوزی فیلم بگیرد و برای خود در صفحه شخصی فیس بوکش طرفدار جمع کند.

    مجری که جنگل را آتش زده بود، دستگیر شد +تصاویر
    نام این مجری جوان جانی مالینز است که روز یکشنبه هفته گذشته شعله‌های ابتدایی آتش را در جنگلی در جنکینز کنتاکی در آمریکا روشن کرد اما بعد این شعله‌ها به طور گسترده‌تری جنگل را فرا گرفتند.
    به گزارش دیلی میل، این مجری جوان 21 ساله از خودش با دوربین تلفن همراه فیلم گرفت و در صفحه شخصی خود در فیس بوک به اشتراک گذاشت که خیلی از کسانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، آن را دیدند.
    مجری که جنگل را آتش زده بود، دستگیر شد +تصاویر
    مجری که جنگل را آتش زده بود، دستگیر شد +تصاویر
    بر اساس گزارش پلیس جنکینز، مالینز 21 ساله بعد از این حادثه دستگیر شد و خودش در اعترافات گفته است که او با این کار فقط قصد داشته است تا توجه همه را به خودش جلب کند و طرفداران بیشتری پیدا کند.


    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.