شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس اسبق شورای کلانشهر رشت مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا شد
    13 بهمن 1401 - 14:22
    شناسه : 232846
    0

    رئیس اسبق شورای شهر رشت، دکتر رضا جمشیدی مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا شد. کینگستون به عنوان اولین پایتخت کانادا در قرن ۱۹ و در مرز آمریکا واقع در شمال نیویورک واقع میباشد.

    پ
    پ

    رضا جمشیدی چناری2 - رئیس اسبق شورای کلانشهر رشت مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا شد - دکتر رضا جمشیدی چناری

    حرف تازه نوشت: دکتر رضا جمشیدی چناری رئیس اسبق شورای چهارم کلانشهررشت که در سالهای اخیر برای گذراندن دوره فوق دکتری به کشور کانادا مهاجرت نموده بود به تازگی به عنوان مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا در آمده است.

    دکتر رضا جمشیدی مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا شد

    این عضویت که با رای شورای شهر کینگستون و پس از بررسی سوابق علمی و اجرایی ایشان حاصل شد تا پایان سال ۲۰۲۶ اعتبار خواهد داشت و در طول این مدت ایشان درمسائل مهم زیست محیطی کینگستون در کنار سایر مشاورین به صورت رسمی حق رای داشته و طرح های مرتبط با موضوع قبل از ارسال به صحن شورا به صورت ماهیانه توسط این فوروم بررسی و از لحاظ فنی و همچنین اجتماعی پس از شنیدن نظر مردم و رای اعضای کمیته جهت بررسی نهایی به صحن شورا ارسال میگردد.

    کانادا - رئیس اسبق شورای کلانشهر رشت مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا شد - دکتر رضا جمشیدی چناری

    کینگستون کانادا

    شهر کینگستون از لحاظ وسعت بالغ بر دو و نیم برابر کلانشهر رشت میباشد که به عنوان اولین پایتخت کانادا در قرن ۱۹ و در مرز آمریکا واقع در شمال نیویورک واقع میباشد.

    این شهر در کنار دریاچه بزرگ انتاریو و محل تلاقی رودخانه های سن لورنس و کانال ریدو واقع بوده و دارای یکی از بزرگترین مراکز علمی کانادا در حوزه مهندسی عمران و شهرسازی نیز میباشد.

    دکتر جمشیدی چناری با بالغ بر ۱۶۵ مقاله معتبر ژورنال و ۱۰۰ مقاله کنفرانسی از رزومه علمی قابل توجه برخوردار بوده که بر روی موضوعاتی همچون خاکهای مسلح و تکیه گاه پل های بزرگ شهری در حال تحقیق میباشد و به تازگی حاصل بخشی از این تحقیقات را در معتبر ترین ژورنال مهندسی عمران که مربوط به انجمن مهندسین عمران آمریکا میباشد به چاپ رسانده است.

    رضا جمشیدی چناری - رئیس اسبق شورای کلانشهر رشت مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا شد - دکتر رضا جمشیدی چناری

    دکتر رضا جمشیدی چناری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.