×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سنگ جمع کن سنابل

سنگ جمع کن سنابل دارای قدرت بسیار بالایی می باشد از جمله قدرتی که می ‌توان برای این محصول در نظر داشت این است که وزن محصول از ۳۰۰۰ کیلوگرم تا ۳۵۰۰ کیلوگرم متغیر می باشد. همچنین ظرفیت مخزن سنگ جمع کن سنابل از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کیلوگرم است.

از دیگر مشخصات سنگ جمع کن سنابل این می باشد که دارای تاییدیه از وزارت جهاد کشاورزی بوده و همچنین مورد تایید سازمان های مختلف می باشد این محصول یک نمونه تولید داخلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است از مشخصات این محصول این است که بسیار مقرون به صرفه می باشد و می تواند برای سلامت محصولات کشاورزی بسیار مفید واقع گردد.

word image 232977 1 - با سنگ جمع کن ریشه ی فقر را از بین ببرید -

سنگ جمع کن دستی

این محصول بسیار کاربردی بوده و بهتر است اگر قصد خرید سنگ جمع کن دستی را دارید به چند نکته ی مهم در مورد آن توجه نمایید در هنگام خرید سنگ جمع کن دستی سالم بودن تمامی قطعات و اتصالات آن را بررسی کرده و از خرید محصولی که دارای ایرادات ظاهری است بپرهیزید.

همچنین کیفیت و برند تولید کننده از جمله موارد تاثیر گذار در بحث خرید است و لازم است به آن ها دقت شود از مشخصات این محصول این است که می ‌تواند تا عمق ۱۵ سانتی متری زمین را پاکسازی کند این محصول سنگ ها را جمع آوری کرده و آن ها را در مخزن انباشته می کند و پس از پر شدن مخزن آن ها را تخلیه کرده و کار خود را از نو آغاز می کند و همچنین این دستگاه در اندازه های متفاوت موجود می باشد.

word image 232977 2 - با سنگ جمع کن ریشه ی فقر را از بین ببرید -

سنگ جمع کن تراکتور

راه های متفاوتی برای خرید سنگ جمع کن تراکتور وجود دارد که افراد می توانند از طریق مختلف آن را خریداری کنند از آنجایی که نمونه های متفاوتی از این محصول موجود است و افراد می توانند با بررسی موارد متفاوت نظیر کارایی محصول، مشخصات فنی و بررسی قدرت آن اقدام به خرید کنند قیمت حدودی این محصول از ۷۰ میلیون تومان تا ۱۳۰ میلیون تومان متغیر می باشد.

با توجه به نوع محصول می توان نرخ های متعددی را برای آن تعیین کرد چنانچه شما قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق سایت های معتبر اقدام کرده و با مشاوران فروش این مرکز به صورت تلفنی تماس برقرار کنید تا بتوانید از کمک آن ها استفاده کنید از آنجا که نمونه های متفاوتی از این محصول موجود است، قیمت های متفاوتی را نیز به خود اختصاص داده است.

word image 232977 3 - با سنگ جمع کن ریشه ی فقر را از بین ببرید -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.