شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثروت می خواهید امروز و فردا نکنید
    15 بهمن 1401 - 4:29
    شناسه : 233030
    0

    انسان های که به موفقیت دست پیدا کرده اند در انجام کارهایشان امروز و فردا نمی کنند و زندگی شان را در انتظار رسیدن بهترین زمان برای انجام کاری از دست نمی دهند. آنها برنامه ریزی کرده و در راستای آن با سرعت عملی که دارند رو به جلو حرکت می کنند. من در تجارتم یک روز را هم از دست ندادم و همان ساعتی که تصمیم به این شغل گرفتم به دنبال شروع آن قدم برداشتم و یکی از رموز موفقیت من شد.

    پ
    پ

    کنسرو تن ماهی شبنم

    از بارزترین شاخصه های کنسرو تن ماهی شبنم می توان به کیفیت مواد اولیه آن اشاره که همواره باعث رضایت مشتریان و فروش بالای آن نسبت به دیگر رقبا شده است.

    یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع کنسرو ماهی نداشتن بوی بد و ناخوشایند ماهی است که در هنگام طبخ آن در کارخانه گرفته می شود و به هیچ عنوان منجر نا رضایتی علاقمندان این محصول نخواهد شد.

    از دیگر مشخصه های مهم این کنسرو ماهی این است که علیرغم ذهنیت اشتباه مردم، هیچ گونه مواد hفزودنی نگهدارنده مضر و شیمیایی و ماندگاری آن کاملاً ارگانیک است.

    ارزش بالای غذایی این محصول و داشتن مقادیر زیادی ویتامین و امگا 3 و پروتئین از دیگر شاخصه های این محصول است که در سلامتی انسان کاملاً تاثیر گذار است.

    word image 233030 1 - ثروت می خواهید امروز و فردا نکنید -

    کنسرو تن ماهی خوشبخت

    از بارزترین مشخصه های کنسرو تن ماهی خوشبخت می توان به ماندگاری بالای آن بدون مواد نگهدارنده اشاره کرد که به واسطه پخت آن در درمان و حرارت خاصی می باشد.

    از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تنوع طعم و مزه آن اشاره کرد که کاملاً با سلایق و ذائقه های مختلف منطبق است و به همین علت جایگاه خاصی در این صنعت دارد.

    یکی دیگر از شاخصه های مهم این محصول ارزش غذایی بالای آن می باشد که سلامتی انسان را حفظ و تقویت می نماید و از بروز یک سری بیماری ها جلوگیری می نماید.

    عدم وجود بوی بد ماهی از شاخصه های دیگر این محصول است که باعث شده علاقمندان به این محصول بدون هیچ مشکلی آن را مصرف نمایند و از خوردن آن لذت ببرند.

    word image 233030 2 - ثروت می خواهید امروز و فردا نکنید -

    کنسرو تن ماهی شباب

    بارز ترین شاخصه کنسرو تن ماهی شباب پر فروش و محبوب دارد، این است که به هیچ عنوان هیچ گونه مواد نگهدارنده نداشته و ماندگاری بالای آن به دلیل استرلیزاسیون و وکیوم بودن آن است.

    از دیگر ویژگی های مهم این کالا می توان به نداشت بوی ناخوشاید و بد ماهی در آن اشاره کرد که به دلیل نحوه طبخ منحصر به فردی که دارند، بسیاری از ذائقه ها را به خود جذب کرده اند.

    این ماهی در انواع دودی، فلفلی و تن ماهی در روغن زیتون عرضه می شود و در درمان کم خونی و بهبود بینایی موثر است.

    از بارزترین مشخصه های دیگر کنسرو تن ماهی شباب می توان به میزان بالای ارزش غذایی آن اشاره کرد که در عین سیر کنندگی بالا، در سلامتی بدن انسان نیز نقش مفیدی را ایفا می کند.

    این محصول حاوی پروتئین و سرشار از امگا 3 می باشد.

    word image 233030 3 - ثروت می خواهید امروز و فردا نکنید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.