×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

میوه خشک حسینی

این محصول تنوع زیادی دارد و انواع مختلفی از میوه خشک حسینی به صورت خشک شده تولید می شوند، روند خشک کردن آن با بهترین روش ها انجام می شود تا از کیفیت خوبی برخوردار باشد همچنین تمامی استاندارد های لازم در فرایند تولید رعایت می شود، در خشک کردن میوه ها بهداشت به صورت کامل رعایت می شد تا محصولی سالم و بهداشتی به دست مردم برسد.

طعم این میوه های خشک بسیار عالی است، خشک کردن آن طوری صورت می گیرد که طعم آن به هیچ وجه از بین نرود، همچنین خواص ویتامین B6 می باشد که در میوه پس از خشک شدن نیز باقی می ماند برخی نکات وجود دارد که هنگام خرید میوه خشک حسینی می تواند کمک زیادی به شما بکند، پس بهتر است هنگام خرید این محصول دقت زیادی داشته باشید و به این نکات توجه کنید.

word image 233057 1 - شورش دل انگیزی که میوه خشک بر پا کرد -

میوه خشک تبریز

قیمت میوه خشک تبریز بسته به نوع میوه، کیفیت و تازه بودن آن رنج های متفاوتی داشته و بسته به نوع انتخابی شما متفاوت است برای مثال خشک شده میوه های استوایی و میوه هایی که نسبت به سایر میوه ها قیمت بالاتری دارند نسب به انواع میوه خشک ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند میوه خشک تبریز به دلیل نوسانات بازار و تغییر روز به روز قیمت میوه، قیمت کاملا ثابت و مشخصی ندارد.

به طور حدودی قیمت این محصول از ۱۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان برای هر کیلو گرم می باشد شما می توانید برای خرید این محصول از مجموعه‌ ما و کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید شهر تبریز به دلیل داشتن باغ های میوه و کیفیت بالای و مزه عالی میوه های برداشت شده از این باغ ها یکی از شهر هایی است که در آن تولید میوه خشک در مقادیر بالایی صورت می گیرد.

word image 233057 2 - شورش دل انگیزی که میوه خشک بر پا کرد -

میوه خشک ترکیه

شما برای انجام خرید میوه خشک ترکیه ابتدا باید به نوع این محصول توجه کنید در خرید نوع، شکل، کیفیت و همچنین طعم و تازگی میوه اهمیت زیادی دارد توصیه می شود میوه های خشک شده ای که مدت زمان زیادی از تولید آن ها گذشته است را خریداری نکنید.

برای اطمینان از بهداشتی بودن این کالا می توانید این محصول را با بسته بندی شرکتی خریداری کنید یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات جلوگیری از کم خونی و مشکلات قلبی می باشد بسته‌ بندی این محصول از جنس پلاستیک بوده و به صورت پرسی می باشد و به همین دلیل حمل و نگهداری از میوه خشک را راحت تر می کند و سبب حفظ کیفیت این کالا می شود.

word image 233057 3 - شورش دل انگیزی که میوه خشک بر پا کرد -

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.