شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 5 تفاوت پرده زبرا ، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین + مدل های 2023
    16 بهمن 1401 - 15:05
    شناسه : 233404
    0

    اولین انتظاری که از پرده می‌رود، توانایی کنترل نور واردشده به محیط و حفظ حریم خصوصی شما است. پرده تنها پوششی برای زیباترکردن پنجره‌ها نیست، بلکه باید بتواند میزان نور مورد نیاز شما را در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم کند و از حریم خصوصی شما چه در طول روز و چه شب محافظت نماید. یکی از بهترین پرده‌هایی که همه این الزامات را فراهم می‌کند، پرده دابل شید است.

    پ
    پ

    x2sBvNdJMlBwprNWFzQcUFgROMoaWBM5RAjjBk8Q html 12358cf764d3d09e - 5 تفاوت پرده زبرا ، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین + مدل های 2023 -

    مزایای پرده دابل شید آنقدر زیاد است که آن را به یکی از پرطرفدارترین پرده‌ها در چند سال گذشته تبدیل کرده است. در فروشگاه اینترنتی پرده بازار می‌توانید انواع مختلف پرده دابل شید را با طرح‌ها ورنگ‌بندی‌های گوناگون مشاهده کنید و زیباترین ترکیب را با رنگ دکور خود سفارش دهید.

    پرده دابل شید چیست؟

    پرده دابل شید یک نوع پرده مدرن است که دو لایه پرده دارد. لایه زیرین یک پرده شید ساده و مات از جنس پلی استر است که به‌عنوان آستر یا زیرپرده عمل می‌کند. لایه رویی از جنس تور است و وظیفه ایجاد یک نور متعادل و یکنواخت و جلوگیری از تابش مستقیم و خیره‌کننده آفتاب به داخل اتاق را بر عهده دارد. این دو لایه کاملا مستقل از هم هستند و هر کدام مکانیزم جداگانه‌ای دارند، طوری که هر یک را جدا از دیگری می‌توانید بالا و پایین ببرید. نکته جالب در مورد پرده دابل شید این است که با وجود این‌که دو لایه مکانیزم جداگانه‌ای دارند، اما داخل یک قاب قرار می‌گیرند و ظاهر پرده تمیز و جمع‌وجور است.

    x2sBvNdJMlBwprNWFzQcUFgROMoaWBM5RAjjBk8Q html fb58ca8756ba32e - 5 تفاوت پرده زبرا ، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین + مدل های 2023 -

    ساختار پرده دابل شید باعث می‌شود این پرده کنترل زیادی روی نور واردشده به محیط داشته باشد. در طول روز، وقتی می‌خواهید از نور طبیعی برخوردار شوید و در عین حال یک نور پراکنده‌شده، ملایم و یکنواخت داشته باشید، می‌توانید از لایه تور به‌تنهایی استفاده کنید. در شب که نیاز به ایجاد تاریکی برای در امان‌ماندن از نور چراغ‌ها و حفظ حریم خصوصی است، می‌توانید هر دو لایه را مقابل پنجره قرار دهید و شرایط مورد نیاز خود را فراهم کنید.

    ویژگی‌های پرده دابل شید

    x2sBvNdJMlBwprNWFzQcUFgROMoaWBM5RAjjBk8Q html c3b2eaf94a1b1624 - 5 تفاوت پرده زبرا ، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین + مدل های 2023 -

    مزایای پرده دابل شید بسیار زیاد است و جنبه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد. ویژگی‌هایی که این پرده را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کند، عبارت‌اند از:

    کنترل بالای نور

    پرده دابل شید در هر شرایطی، سایه موثری در برابر نور خورشید ایجاد می‌کند. گاهی اوقات پنجره شما در موقعیتی قرار دارد که ممکن است در طول روز آفتاب شدیدی به آن بتابد، در این حالت لایه تور می‌تواند نور خیره‌کننده خورشید را تعدیل کند و محیط دلپذیرتری برای کار یا استراحت ایجاد نماید. اگر زمانی نیاز به خواب در ساعات روز داشته باشید، می‌توانید هر دو لایه پرده را بکشید و تاریکی مورد نیاز خود را فراهم کنید.

    کنترل حریم خصوصی

    اگر همسایه‌ها به پنجره‌های شما دید دارند، پرده‌ دابل شید حریم خصوصی مورد نیاز شما را در طول روز بدون حذف کامل نور فراهم می‌کند. در شب، وقتی چراغ‌های خانه‌ روشن است و دید از بیرون وجود دارد، پرده دابل شید به شما امکان می‌دهد تا جلوی چشمان کنجکاو را بگیرید و از حریم خصوصی خود محافظت کنید.

    مقرون‎به‌صرفه

    نصب دو پرده با دو مکانیزم جداگانه در یک قاب باعث می‌شود که پرده دابل شید گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ به شمار ‌آید. علاوه بر این، اگر زمانی تصمیم به تغییر دکور و رنگ‌بندی خانه خود گرفتید، نیازی به تعویض مکانیزم ندارید و می‌توانید پارچه پرده را به‌راحتی تعویض کنید، به این ترتیب پرده‌ها ظاهری کاملاً جدید به اتاق شما می‌دهند و هزینه زیادی روی دست شما نمی‌گذارند. هر پرده دیگری که چنین ویژگی‌هایی به شما ارائه دهد، به‌مراتب هزینه بیشتری خواهد داشت.

    تنوع طرح و رنگ

    پارچه‌هایی که می‌توانید برای پرده دابل شید انتخاب کنید، بسیار زیاد است. طرح رنگ دکوراسیون شما هر چه که باشد، می‌توانید پارچه‌ای را که مناسب آن است، پیدا کنید و برای لایه شید پرده به کار ببرید. نه تنها امکان انتخاب رنگ وجود دارد، بلکه بافت‌ها و طرح‌های پرده دابل شید هم بسیار متنوع است. انواع مختلف تور شامل تور دانتل، تور ساده، تور گل‌دوزی، تور کتان و غیره وجود دارد که می‌توانید برای لایه تور پرده استفاده کنید و ظاهر شیک و مجللی به وجود آورید.

    ظاهر ساده و شیک

    پرده دابل شید در نزدیکی پنجره آویزان می‌شود و جای بسیار کمی‌ را در فضای شما اشغال می‌کند، طوری که تقریبا با هیچ ویژگی دیگری در خانه شما تداخل ندارد. مکانیزم آن مرتب و کاملاً پنهان است. این پرده می‌تواند در داخل قاب پنجره یا خارج قاب نصب شود، بنابراین اگر می‌خواهید قاب پنجره شما مشخص باشد، امکان این کار وجود دارد.

    چرا پرده دابل شید گزینه‌ای مناسب برای اتاق شما است؟

    x2sBvNdJMlBwprNWFzQcUFgROMoaWBM5RAjjBk8Q html c8c5bad5468cff51 - 5 تفاوت پرده زبرا ، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین + مدل های 2023 -

    مزایای پرده دابل شید به آنچه که در قسمت قبل گفته شد، محدود نمی‌شود. این پرده برای اتاق شما بهترین گزینه ممکن است. در ادامه برخی از مهم‌ترین دلایل آن را توضیح می‌دهیم.

    سهولت استفاده

    کار با پرده دابل شید بسیار آسان است. این پرده را می‌توانید با استفاده از یک زنجیر ساده که به‌طور نامحسوس در کنار پرده آویزان است، پایین بیاورید یا بالا ببرید. حتی امکان قراردادن موتور برقی برای پرده وجود دارد. این بدان معنی است که می‌توانید با استفاده از یک دستگاه کنترل از راه دور، پرده خود را کنترل کنید. تصور کنید نور خورشید به صفحه تلویزیون شما می‌تابد، در این حال با لمس یک دکمه به‌آسانی می‌توانید پرده را پایین بیاورید، انگار در حال تغییر کانال تلویزیون خود هستید.

    دوام بالا و عمر طولانی

    طراحی ساده پرده دابل شید و ساخت باکیفیت آن یکی دیگر از مزایای پرده دابل شید نسبت به دیگر پرده‌ها است. پرده دابل شید عمر طولانی دارد، زیرا مستحکم و بادوام است. پارچه استفاده‌شده در این پرده، پارچه پلی استر است که علاوه بر دوام بالا، ضد آب است و به‌راحتی تمیز می‌شود، همچنین ضد الکتریسیته ساکن است و گردوغبار را به خود جذب نمی‌کند. این پارچه در برابر محوشدن مقاوم است و حتی پس از چندین سال استفاده، قدیمی ‌به نظر نمی‌رسد. اگر پرده دابل شید مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی پرده بازار خریداری کنید، پرده شما از بهترین پارچه پلی استر ترک تولید می‌شود.

    کاهش خرابی وسایل موجود در اتاق

    حذف نور خورشید از اتاق شما مزایایی برای وسایل موجود در آن دارد. اکثر پارچه‌ها، فرش‌ها و حتی سطوح چوبی در اثر قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید آسیب می‌بینند و رنگشان محو می‌شود، به این ترتیب خیلی زودتر از زمان خود قدیمی ‌به نظر می‌رسند. فیلترکردن پرتوهای خورشید، به‌ویژه در وسط روز که خورشید در اوج قرار دارد و در طول تابستان می‌تواند عمر تمام وسایل شما را افزایش دهد.

    نظافت و نگهداری آسان

    نگهداری از پرده‌ دابل شید بسیار ساده است. این پرده‌ از پارچه پلی استر ساخته می‌شود که نیازی به گردگیری مکرر ندارد و قرار نیست بر حجم کار روزانه شما اضافه کند. پرده دابل شید غیر از گاه‌گاهی تمیزکردن که آن هم با یک دستمال مرطوب به‌راحتی و بدون نیاز به پایین‌آوردن پرده انجام می‌شود، نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد.

    وقتی مزایای پرده دابل شید را با سایر پرده‌ها مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید مقاومت در برابر خرید آن‌ دشوار است. این پرده نه تنها تمام ویژگی‌های یک پرده خوب را دارا است، بلکه این ویژگی‌ها را در مینیمال‌ترین و جمع‌وجورترین حالت ممکن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تمام پرده‌های مدرن شامل پرده شید، پرده دابل شید، پرده زبرا، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین را از فروشگاه اینترنتی پرده بازار خریداری کنید. تنوع طرح و رنگ محصولات موجود در فروشگاه طوری است که مطمئنا می‌توانید پرده‌ای را که با رنگ دکور شما هماهنگی داشته باشد و آن را دوست داشته باشید، پیدا کنید. در پرده بازار همه محصولات با 18 ماه ضمانت ارائه می‌شوند و شما را از کیفیت ساخت بالای آن‌ها مطمئن می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “5 تفاوت پرده زبرا ، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین + مدل های 2023”
    1. با سپاس از شما بابت مقاله جالبتان
      عنوان صفحه درباره پرده ورتیلاین هستش ولی توضیح زیادی درباره آن داده نشده.
      لطفا توضیحات بیشتری بدید
      ممنون

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.