شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میزان ماندگاری جراحی بوکال فت
    16 بهمن 1401 - 19:19
    شناسه : 233440
    0

    از آنجایی که اضافه وزن، کم آبی، مصرف الکل و مبتلا بودن به بیماری‌های کلیوی و تیروئید موجب به وجود آمدن توده‌های چربی در دهان می‌گردند، بنابراین لازم است تا در برخی مواقع با انجام بوکال فت توده‌های چربی را از صورت خود خارج کرده و به چهره‌های جذاب و ایده آل دست یافت.

    پ
    پ

    word image 233440 1 - میزان ماندگاری جراحی بوکال فت -

    آیا برایتان پیش آمده که با رفتن به جلوی آینه از فرم صورت خود احساس نارضایتی داشته باشید؟ آیا می‌دانید که امروزه برخلاف گذشته، داشتن صورتی کشیده و استخوانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؟ به نظر شما از چه طریق می‌توان صورت‌های گرد و تپل را به صورت‌هایی استخوانی یا به اصطلاح هالیوودی تبدیل کرد؟

    از آنجایی که امروزه دنیای مد تاثیر بسزایی روی سبک زندگی همه افراد گذاشته است، بنابراین هر ساله شاهد تغییرات بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله زیبایی هستیم. از این رو بر اساس مدل‌های روز دنیا و بازیگران فیلم‌های هالیوودی، نشانه جذابیت چهره از صورت‌های توپر و چاق به صورت‌های استخوانی و لاغر تبدیل شده است. همین امر نیز موجب گشته تا افرادی که از فرم صورت خود به خاطر گرد و چاق بودن ناراضی هستند به سراغ روش‌‌های مختلف زیبایی برای رسیدن به صورتی استخوانی بروند. بوکال فت یکی از روش‌های رایج برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی و رسیدن به چهره ایده آل بوده که به خاطر کم تهاجم بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سوال مهمی که وجود دارد و در پی پاسخ به آن هستیم این است که میزان ماندگاری جراحی بوکال فت چقدر است؟

    بوکال فت چیست؟

    گاهی اوقات برای افزایش اعتماد به نفس لازم است تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد نماییم. یکی از عمل‌های جراحی زیبایی که امروزه در بین افرادی که از صورت‌های تپل و چاق رنج می‌برند بوکال فت است که با انجام آن می‌توانند به راحتی به صورتی لاغر، کشیده و جذاب دست پیدا کنند. بوکال فت که از ترکیب دو کلمه بوکال به معنای لپ، داخل دهان یا زیرگونه و فت به معنای چربی تشکیل شده است، نوعی چربی عمقی در زیر پوست و قسمت پایین گونه‌ها بوده که موجب پر شدگی، چاقی و بزرگتر دیده شدن لپ‌ها می‌شود.

    از آنجایی که برای لاغرتر و کشیده‌تر دیده شدن فرم صورت یا به اصطلاح زاویه سازی آن می‌بایست بخش زیادی از چربی‌ها خارج شوند، بنابراین پزشکان عمل بوکال فت را که یک عمل جراحی پلاستیک سریع و آسان و بدون دوره نقاهت است را به متقاضیانی که صورت‌هایی به فرم قلب یا مثلث برعکس دارند، پیشنهاد می‌دهند. این جراحی معمولا به افرادی توصیه می‌شود که قسمت پایینی صورت آن‌ها نسبت به قسمت فوقانی پهن‌تر است، در یک جلسه و با بیهوشی موضعی انجام می‌شود و پس از اتمام، جای هیچ گونه زخمی به چشم نمی‌خورد. با تخلیه این چربی‌ها قسمت توپر صورت در زیر گونه‌ها خالی شده و موجب جوان‌تر به نظر رسیدن فرد می‌گردد.

    word image 233440 2 - میزان ماندگاری جراحی بوکال فت -

    هدف از انجام بوکال فت

    از آنجایی که اضافه وزن، کم آبی، مصرف الکل و مبتلا بودن به بیماری‌های کلیوی و تیروئید موجب به وجود آمدن توده‌های چربی در دهان می‌گردند، بنابراین لازم است تا در برخی مواقع با انجام بوکال فت توده‌های چربی را از صورت خود خارج کرده و به چهره‌های جذاب و ایده آل دست یافت. به طور کلی هدف از انجام بوکال فت را می‌‌توان موارد زیر دانست:

    • زاویه سازی فک و صورت
    • برجسته به نظر رسیدن گونه‌ها
    • برداشتن توده‌های چربی از داخل دهان و زیر گونه‌ها

    word image 233440 3 - میزان ماندگاری جراحی بوکال فت -

    میزان ماندگاری جراحی بوکال فت چقدر است؟

    میزان ماندگاری جراحی بوکال فت یکی از اصلی‌ترین دغدغه افرادی است که قصد انجام خارج کردن توده‌های چربی از صورت خود را دارند. اگرچه عموما جراحی بوکال فت را یک جراحی دائمی در حوزه زیبایی می‌دانند، اما لازم است تا برای دست یافتن به نتیجه‌‌ای مادام العمر، این جراحی توسط یک پزشک با تجربه و خبره در این زمینه انجام شود تا در آینده مجددا چربی‌ها در این محل تجمع پیدا نکنند. از دیگر عواملی که تاثیر مستقیمی روی ماندگاری جراحی بوکال فت دارند عبارتند از:

    • اضافه وزن
    • افزایش سن
    • عدم تحرک
    • رژیم غذایی نامناسب و سرشار از کلسترول

    از این رو اگر می‌خواهید پس از خارج کردن چربی‌های اضافه از صورت خود از عدم برگشت آن‌ها خیالتان راحت باشد؛ باید پس از آن‌که جراحی را توسط یک پزشک مجرب انجام دادید، شیوه زندگی سالم را در پیش بگیرید تا ماندگاری اثر تخلیه چربی دائمی باشد.

    سخن پایانی

    از آنجایی که علت چاق شدن صورت، تجمع چربی در داخل دهان یا زیر گونه‌ها است بنابراین پزشکان با تخلیه توده‌های چربی با جراحی پلاستیک بوکال فت می‌توانند به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی صورت‌هایی گرد و توپر را به صورت‌هایی به شکل مثلث وارونه یا قلب که در دنیای مد نشانه چهره‌ای جذاب است تبدیل سازند. اگرچه جراحی بوکال فت عملی ساده محسوب می‌شود اما برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل و جلوگیری از به وجود آمدن عوارض عضلانی و عصبی باید جراحی توسط متخصصین باتجربه انجام شود. همچنین برای ماندگاری مادام العمر این عمل لازم است تا به ثبات وزن و رعایت رژیم غذایی مناسب توجهی ویژه نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.