جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با صیانت نفس به استقبال ثروت بروید
    16 بهمن 1401 - 19:30
    شناسه : 233450
    0

    ثروتمندان، اهمیت در نظر گرفتن زمان لازم برای تجدید قوا و مراقبت از خودشان را می‌ دانند. آنان ارزش جدایی موقت از دنیای اقدام و هیجان را درک می‌ کنند. این افراد استثنایی از چالش‌ هایشان فرار نمی‌ کنند اما می‌ دانند گاهی اوقات بهترین گزینه این است که آنها را نگه دارند و فقط تماشایشان کنند. آنان قدر لحظات کُند زندگی را می‌ دانند که می‌ توانند هیچ کاری نکنند و فقط زندگی کنند، نفس بکشند و درونشان احساس آرامش کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    انجیر زرد شیرازی

    می توان گفت یکی از انجیرهای معروف انجیر زرد شیرازی می باشد که غالبا در شهرستان استهبان برداشت می شود، در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

    انجیر زرد شیرازی از میوه های شیرین و لذیذ موجود در ایران است، این نوع از انجیر بیشترین تولید را در ایران و در شهرستان استهبان دارد.

    سرمای زیاد باعث آسیب به انجیر می شود و مکان هایی با دمای معتدل و گرم برای آن بسیار عالی است.

    انجیر همچنین از خانواده توت ها می باشد و دارای برگ های پنجه ای است، این میوه کالری بسیار پایینی دارد به طور مثال یک انجیر در اندازه متوسط حدود 35 کالری دارد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T114032.038.jpg

    انجیر سفید

    یکی از انواع انجیر، انجیر سفید است و در طیف متنوعی رشد می کند که کاملاً سفید نیست و در مناطقی مثل استهبان و نی ریز تولید می شود.

    انجیر سفید روی درختان فیکوس رشد می کنند که ارتفاع آن ها تا 6 متر می رسد که داخل میوه ی آن ها گل های نر و ماده قابل مشاهده هستند، این میوه را حتما در یخچال نگهداری کنید زیرا زود خراب می شود.

    نه تنها انجیر سفید، بلکه به طور کلی همه انواع انجیر را به عنوان میوه های تابستانی خوشمزه می شناسیم که می توان آن را به صورت تازه یا خشک میل کرد.

    انجیر سفید از یک غذای اصلی کارگران مزرعه به یک کالای لوکس تبدیل شده است که اکنون در زمان اعیاد محبوبیت خاصی دارد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T113606.545.jpg

    انجیر سیاه

    همانطور که می دانید انجیر سیاه یک میوه ای با ظاهری تیره اما بسیار پرخاصیت می باشد که برای مصرف آن برای همه انسان ها ضروری است.

    انجیر سیاه تازه منبعی از مواد مغذی است که درصد پایینی از کالری را به همراه دارد و همه انسان ها باید برای خواص درمانی بی نظیرش، به رژیم غذایی خودشان اضافه کنند.

    با مصرف دو نوع خشک شده یا تازه این میوه، قند طبیعی وارد بدن شما می شود که برای همه گروه های سنی یک میان وعده بسیار ایده آلی می باشد.

    انجیر سیاه تازه کالری کمتری نسبت به خشک شده آن دارد زیرا با خشک کردن این میوه، قند درون آن نگهداری می شود و به همین دلیل میزان کالری آن افزایش می یابد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T112101.577.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.