جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای رسیدن به ثروت کلانم از تجهیزات پزشکی استفاده کردم
    16 بهمن 1401 - 19:34
    شناسه : 233457
    0

    ثروت کلانی که بنده امروز در اختیار دارم در واقع با زحمات زیادی به دست آمده است و اگر بخواهم برای شما دقیق تر بگویم باید بدانید که بنده با فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات پزشکی توانسته ام به این ثروت دست یابم.

    پ
    پ

    تجهیزات پزشکی هسته ای

    تصویربرداری با تجهیزات پزشکی هسته ای از مقادیر کمی مواد رادیو اکتیو به نام رادیوتریسرها استفاده می‌کند که به طور معمول یا به جریان خون تزریق می‌شوند، و یا استنشاق شده و یا بلعیده می‌شوند. ماده‌ی رادیوتریسر در منطقه‌ای که در حال بررسی است حرکت می‌کند و به شکل اشعه گاما انرژی منتشر می‌کند. این انرژی توسط یک دوربین خاص و یک کامپیوتر برای ایجاد تصاویر از داخل بدن، تشخیص داده می‌شود. تصویربرداری با تکنولوژی پزشکی هسته‌ ای اطلاعات منحصر به فردی را فراهم می‌کند که اغلب با استفاده از سایر روش‌های تصویربرداری به دست نمی‌آید و توانایی شناسایی بیماری‌ها را در مراحل اولیه آن دارد. ​در این مطلب از تریتا، بررسی می‌کنیم که تکنولوژی پزشکی هسته‌ ای چیست؟ با ما همراه باشید.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-31T150921.325.jpg

    تجهیزات پزشکی زیبایی

    این دستگاه هم در حوزه تجهیزات پزشکی زیبایی تناسب اندام و هم تجهیزات پزشکی زیبایی و پوست کاربرد دارد. دستگاه اسلیم فیت در زمینه تناسب اندام یک پکیج کامل محسوب می شود که علاوه برقوام و فرم دهی به عضلات، به لیفت پوست هم کمک می کند.

    انرژی گرمایی و انقباضی اسلیم فیت که دارای اثربخشی همزمان بر روی پوست و عضله است، می تواند به لیفت پوست کمک کند و به این ترتیب فرد پس از اتمام درمان علاوه بر رسیدن به اندام ایده آل، لیفت پوست را نیز به دست آورده و بی نیاز از سایر روش های درمانی خواهد بود.

    کاربرد دستگاه اسلیم فیت در زمینه زیبایی پوست به خاصیت جوانسازی آن مربوط می شود. این دستگاه با اپلیکاتورهای متنوعی که دارد برای رفع چین و چروک های روی پوست موثر است.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-31T151006.963.jpg

    تجهیزات پزشکی لاغری

    تجهیزات پزشکی لاغری و زیبایی پزشکی گران هستند، بنابراین مهم است که پزشکان بدانند چگونه از تجهیزات خود بیشترین بهره را ببرند و از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنند. این بدان معنی است که مهمترین و بهترین تجهیزات لاغری و زیبایی را برای کلینیک خود انتخاب کنید، مطمئن شوید که منبع آن از یک تامین کننده معتبر است، مطابق دستورالعمل های سازنده نگهداری می شود و فقط توسط افرادی که آموزش های مناسب را دیده اند، کار می کند. با پیروی از این اصول، پزشکان زیبایی شناسی می توانند مطمئن باشند که نه تنها بهترین بازده سرمایه گذاری و حفظ مزیت رقابتی را با دستیابی به بهترین نتایج بالینی برای بیماران خود حفظ می کنند، بلکه در خطر ابطال بیمه نامه خود نیز قرار نمی گیرند. یا بدتر از آن، باعث آسیب به بیمار نمی شوند.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-31T151051.406.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.