×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

لبو از مسیر سم زدایی طبیعی ما – کبد ما – پشتیبانی می کند، اگرچه برخی از شرکت‌های مکمل‌های غذایی از شما می‌خواهند باور متفاوتی داشته باشید، اما کبد ما به تنهایی قادر است بدن ما را سم ‌زدایی کند. در واقع، این یکی از وظایف اصلی آن است. شما می توانید با خرید لبو عمده و مصرف منظم آن، از سلامتی کبد خود حمایت کنید.

با این حال، این بدان معنا نیست که رژیم غذایی نمی تواند نقشی در حمایت از سلامت کبد و سم زدایی ایفا کند. ما با هزاران ماده شیمیایی و مولکول مواجه می شویم که اگر در بدن تجمع پیدا کنند می توانند برای ما مضر باشند. کبد می تواند این مواد مضر را حذف کند تا جذب بدن نشوند.

Betalain ماده مغذی موجود در لبو است که مسئول افزایش حمایت از مسیر سم زدایی است. بتالین ها تولید گلوتاتیون را افزایش می دهند، آنزیمی که به طور طبیعی از سم زدایی کبد پشتیبانی می کند. گلوتاتیون یک آنزیم قدرتمند است که برای همه چیز از ضد پیری گرفته تا بیماری کبد چرب در حال تحقیق است.

word image 233486 1 - لبو یک سم زدای طبیعی برای بدن است -

مصرف لبو از بروز التهاب در بدن جلوگیری می کند

لبو سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به خنثی کردن سلول های مضر بالقوه کمک می کند. آنتی اکسیدان ها در برابر سلول های سرطانی محافظت می کنند. میوه ها و سبزیجات رنگارنگ سرشار از آنتی اکسیدان هستند. هر رنگ نشان دهنده کلاس متفاوتی از ترکیبات ضد التهابی است که هر کدام عملکرد خاص خود را در بدن دارند. با توجه به قیمت لیمو ترش ۱۴۰۱ و اینکه در این ویژگی با لبو اشتراک دارد، می توان لیمو ترش را جایگزین مصرف لبو کرد.

بتاکسانتین ها یک ماده مغذی پر جنب و جوش در لبو طلا یا نارنجی هستند. این ماده مغذی بخشی از دسته بزرگتری از آنتی اکسیدان ها به نام بتالین است. بتالین ها برای کاهش التهاب و کمک به مبارزه با سلول های اکسید شده که ممکن است بالقوه مضر باشند، شناخته شده اند.

word image 233486 2 - لبو یک سم زدای طبیعی برای بدن است -

هضم بهتر غذا با مصرف لبو

با داشتن تقریباً چهار گرم فیبر در هر فنجان لبو، شما در راه رسیدن به مقدار توصیه شده ۲۵ گرم فیبر در روز هستید. لبو حاوی فیبر محلول است که به افزایش منظم بودن حمام و پیشگیری یا مدیریت یبوست کمک می کند. اکنون خرید انار عمده و مصرف آن، جکم مصرف لبو را برای بدن دارد و موجب هضم راحت تر غذا می شود.

برای هضم، این بسیار بزرگ است. فیبر بیشتر با عادات منظم حمام و پیشگیری از بیماری های دستگاه گوارش و برخی سرطان ها مرتبط است. فیبر همچنین به عنوان یک پری بیوتیک عمل می کند که باکتری های سالم روده ما را تغذیه می کند.

لبو سرشار از فیبر است و باعث رشد باکتری های خوب در روده شما می شود. وجود تعداد زیادی باکتری سالم در دستگاه گوارش به مبارزه با بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. فیبر همچنین هضم را بهبود می بخشد و خطر یبوست را کاهش می دهد.

word image 233486 3 - لبو یک سم زدای طبیعی برای بدن است -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.