پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بورس انواع مانیتور ماشین
    17 بهمن 1401 - 11:51
    شناسه : 234094
    2

    در خرید مانیتور خودرو سعی کنید حتماً از فروشگاه های قابل اطمینان خرید کنید. بهترین و مطمئن ترین مکان برای تهیه مانیتور خودرو، خرید از بورس مانیتور ماشین می باشد…..

    پ
    پ

    images 1675592202 63df820a2f932 - بورس انواع مانیتور ماشین -

    مانیتور خودرو به دلیل ویژگی های جذاب و کاربردی آسان ، سفر با ماشین را شگفت انگیز، ایمن و راحت می کنند. اگرچه برندهای زیادی در بازار وجود دارد، اما این سوال که بورس مانیتور ماشین کجاست و چگونه یک مانیتور ماشین مناسب را انتخاب کنیم و ذهن بسیاری از دارندگان خودرو را به خود درگیر میکند.

    کاربرد مانیتور خودرو

    مانیتور خودروها، تنها محصول جانبی خودرو نیست، بلکه دارای آپشن های متنوعی است. مانیتور خودرو می تواند امکانات زیر را در اختیار راننده قرار دهد:

    • استفاده از قابلیت GPS برای تعیین مسیرهای ترافیکی کم بار

    • پاسخ به تماس های دریافتی.

    • امکان تماشای رسانه های تصویری بدون استفاده از تلفن خود.

    • گوش دادن به موسیقی با اتصال گوشی به مانیتور خودرو.

    • کنترل دوربین دنده عقب و جلوی خودرو.

    • بی نیازی رانندگان به استفاده از تلفن همراه، ایمنی راننده و سرنشینان افزایش می یابد.

    مهمترین ویژگی ها و راهنمای خرید مانیتور خودرو

    انتخاب نوع مانیتور

    اولین چیزی که در هنگام خرید بهترین مانیتور خودرو باید به آن توجه کرد، نوع مانیتور خودرو است. به یاد داشته باشید در هنگام انتخاب مانیتور خودرو باید به قابلیت هایی که از دستگاه می خواهید نیز توجه داشته باشید.

    سیستم عامل نمایشگر

    برای مانیتور خودرو دو سیستم عامل اندروید و ویندوز وجود دارد و هر سیستم عامل طراحی متفاوت و عملکردهای خاص خود را دارد.

    مانیتور خودرو برپایه سیستم عامل اندروید

    مانیتور اندرویدی با توجه به سیستم عاملی که دارد میتواند به شما قابلیت اتصال به تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی بدهد . همچنین این مانیتور ها قابلیت بروزشدن دارند.برنامه های سر گرم کننده این نوع مانیتور نسبت به ویندوز بیشتر میباشد .

    مانیتور اندروید دارای رابط کاربری UI میباشد ، در نتیجه یک محصول با کارکرد تلفن همراه هوشمند بحساب می آید.

    مانیتور خودرو برپایه سیستم عامل ویندوز

    این مانیتور از لحاظ سخت افزاری ظاهری بسیار ساده دارد .قیمت این محصول نسبت به مانیتور اندروید بسیار پایین تر میباشد.این محصول فاقد حافظه داخلی میباشد . این مانیتور از لحاظ نصب برنامه دارای محدودیت میباشد و صرفا مناسب برای مصرف روزانه میباشد.

    جنس مانیتور های ماشین 

    TFT

    IPS LCD

    PLS LCD

    LED

    OLED

     قیمت مانیتور ماشین 

    نمایشگر خودرو، مانند هر محصول دیگری، دارای برنامه های کاربردی، ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف است که ممکن است در خودروهای مختلف متفاوت باشد. اندازه صفحه نمایش، حافظه داخلی، نوع برندها در هزینه آن تاثیر گذار است. همچنین تمامی این عوامل به نرخ تورم بستگی دارد که بر قیمت مانیتور ماشین تاثیر می گذارد.

    انتخاب 5 مدل بهترین مانیتور خودرو

    مانیتور 7اینچ مدل MN-301

    نمایشگری بسیار کاربردی ،با قابلیت اتصال دوربین دنده عقب و دوربین جلو ،پخش  تصاویر DVD Player میباشد .از ویژگی های این مانیتور میتوان به نصب آسان، دارابودن دو ورودی AV ، کارکرد با برق 12 ولت ماشین و دارای  قاب مانیتور جهت نصب بر پشت سری صندلی اشاره کرد.

    images 1675592235 63df822b01584 - بورس انواع مانیتور ماشین -

    مانیتور خودرو مدل MON10-100

    مانیتور خودرو مدل MON10-100 یک مانیتور همه کاره مناسب نصب بر روی خودرو میباشد . نوع تصویر این مانیتور از نوع LED با کیفیت فول اچ دی 1080×1920 میباشد.

    برای اتصال ورودی تصویر این مانیتور دارای یک عدد پورت HDMI و یک عدد پورت VGA و دو عدد ورودی AV میباشد .به وسیله این پورت های ورودی شما میتوانید  تمام پخش کننده ها و کامپیوترها،کنسول های بازی،انواع دوربین مداربسته و DVDخودرو را به این مانیتور متصل کنید .

    images 1675592256 63df824035213 - بورس انواع مانیتور ماشین -

    مانیتور خودرو مدل TFT

    این مانیتور یک مانیتور نسبتا ساده میباشد . سایز صفحه نمایشگر این مانیتور 4.3 اینچ ، دارای رزولشن صفحه : 272 × 480 و 2 ورودی تصویر با قابلیت  اتصال دوربین خودرو به مانیتور میباشد

    images 1675592282 63df825a4ee70 - بورس انواع مانیتور ماشین -

    مانیتور خودرو مدل specification

    این مانیتور دارای صفحه نمایش  4.3 اینچ ،رزولشن صفحه 272 × 480،دارای 2 ورودی تصویر ،با قابلیت اتصال دوربین خودرو به مانیتور میباشد .این وسیله دارای قابلیت باز و بسته شدن میباشد . ابعاد این مانیتور خودرو 20 × 15 × 5 سانتی متر و وزن این مانیتور خودرو حدود  1 کیلوگرم میباشد.

    images 1675592294 63df826654339 - بورس انواع مانیتور ماشین -

    مانیتور خودرو مدل  MON8-100

    این مانیتور همه کاره با کیفیت تصویر بی نظیر از نوع LED میباشد که کیفیت فول اچ دی 1080×1920 را دارد و برای اتصال ورودی تصویر به مانیتور یک عدد پورت HDMI و یک عدد پورت VGA و دو عدد ورودی AV در اختیار خواهید داشت ، ورودی اسپیکر ، ورودی BNC وجود این پورت ها تضمین کننده این نکته است که تمام پخش کننده ها و کامپیوترها،کنسول های بازی،انواع دوربین مداربسته و DVDخودرو را میتوان وصل کرد و چنین مانیتوری با این سایز و کیفیت تصویر برای تماشای فیلم های سینمایی،انجام بازی های ویدئویی و اجرای نرم افزارها،اداری و خانگی ایده آل است پس اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیت هستید که از زمان پاسخگویی و زاویه دید خوبی برخوردار باشد میتواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

    بورس مانیتور ماشین در تهران کجاست

    در خرید مانیتور خودرو سعی کنید حتماً از فروشگاه های قابل اطمینان خرید کنید. بهترین و مطمئن ترین مکان برای تهیه مانیتور خودرو، خرید از بورس مانیتور ماشین می باشد. زیرا امروزه جنس های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است،ممکن است یک جنس تقلبی که ارزش آن بسیار کم است را با قیمتی چند برابر قیمت واقعی اش خریداری کنید. بنابراین خرید از مکان هایی نظیر بورس مانیتور خودرو ریسک کالای تقلبی را کاهش می دهد.

    در تهران نیز فروشگاه هایی نظیر روبیکس وجود دارند که در زمینه تجهیزات دوربین مداربسته ، لوازم خودرو نظیر مانیتور خودرو و دوربین دنده عقب خودرو ، دزدگیر و اکسسوری های مختلف فعالیت میکند.

    فروشگاه روبیکس بهترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد

     منبع: روبیکس

    توسعه و تولید محتوا : شرکت سئو سایت اصفهان کارینووب

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.