شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک تصویب شد/ طرح به صحن می رود یا شورای نگهبان؟
    17 بهمن 1401 - 18:25
    شناسه : 234190
    0

    نایب رییس کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اعلام کرد که طرح صیانت تصویب شده و به زودی به شورای نگهبان ارسال می شود. در همین زمینه اما عضو دیگر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت اعلام کرد که این طرح باید به صحن علنی ارسال شود تا درمورد اجرای آزمایشی آن تصمیم‌گیری شود.

    پ
    پ

     

    صیانت از کاربران در فضای مجازی - طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک تصویب شد/ طرح به صحن می رود یا شورای نگهبان؟ - طرح صیانت

    جماران نوشت: حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت اعلام کرد که این طرح در کمیسیون مشترک تصویب شده و به زودی به شورای نگهبان ارسال می شود. او دراین مورد گفت: «این طرح در کمسیون مشترک تصویب شده و براساس مصوبه این کمیسیون به شورای نگهبان ارسال می شود.»

    نوروزی در پاسخ به این سوال که قرار نبود جلسات به صورت آنلاین و شفاف برگزار شود، گفت: «خیر. این طرح مشمول اصل ۸۵ است و در کمیسیون مشترک هم جزییاتش بررسی شد.»

    صحبت های نوروزی در حالی است که نوری قزلجه تشکیل جلسات کمیسیون را تکذیب کرده بود و حالا نوروزی می گوید که او در جلسات حضور نداشته است.

    نایب رییس کمیسیون مشترک همچنین در پاسخ به سوال دیگری که این طرح اشکالات بسیاری داشت و آیا در طرح جدید این مشکلات برطرف شد، تاکید کرد که مشکلات تعدیل شده است و توضیح داد: «در کمیسیون بحثهای بسیاری شد و آقای مصری، نایب رییس مجلس هم حضور داشتند و نماینده های عضو کمیسیون هم امضا کردند و این مشکلات تعدیل شد.»

    او افزود: «پیام رسانهای خارجی هم باید نمایندگی داشته باشند. نمی توان بدون نمایندگی فعالیت کنند. اگر ما پایگاه‎های داخلی را تقویت کنیم، آنها هم نماینده‌های خود را معرفی خواهند کرد. این موضوع مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که همه در کنار هم رقابت می کنند. حالا امکان دارد فروشگاه دیگری هم بخواهد فعالیت کند. بنابراین باید تحت شرایط ما فعالیت خود را انجام دهد و با دیگر فروشگاه‌ها رقابت کند. درمورد پیام رسانهای خارجی نیز آنها در کنار پیام رسانهای داخلی باید با قبول شروط ما رقابت کنند.»

    در حالیکه نوروزی اعلام کرد که این طرح مشمول اصل ۸۵ است و در کمیسیون مشترک هم جزییاتش بررسی شده و به خاطر همین به شورای نگهبان ارسال می شود، بیژن نوباوه، دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در گفت‌و‌گو با کارنگ اعلام می کند که این طرح باید به صحن علنی ارسال شود تا درمورد اجرای آزمایشی آن تصمیم‌گیری شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.