شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با اولویت دادن به کارهای مهم به موفقیت رسیدم
    17 بهمن 1401 - 23:16
    شناسه : 234218
    0

    هیچ وقت برای انجام همه ی کارها وقت کافی وجود ندارد ولی همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی است. هر جه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حد توانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمید توانایی شما برای انجام کارها حدی دارد.

    پ
    پ

    یخچال نوشیدنی ایستکول

    یخچال نوشیدنی ایستکول عالی و با کیفیت وسیله ای است که برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی نیاز است. یخچال نوشیدنی عالی نمای بسیار جدیدی دارد و سرمای فوق العاده مطلوب ایجاد می کند و در کوتاه ترین زمان نوشیدنی ها را بسیار خنک می کند.

    شیشه ی دو جداره نشکن با ضخامت بسیار قابل قبول دارد و موتور قدرتمند و بی صدا در آن استفاده شده است؛ این یخچال به راحتی خراب نمی شود و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

    کسانی که علاقه مند به خرید این محصول کاربردی برای فروشگاه، فست فود، رستوران و … خود دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند و بعد از دریافت اطلاعات و انتخاب برند یخچال مورد نظر خود اقدام به سفارش و خرید آن کنند و یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنند.

    همچنین خرید به این صورت باعث می شود قیمت خیلی پائین تر باشد و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن خریدار بهره کافی را ببرید.

    word image 234218 1 - با اولویت دادن به کارهای مهم به موفقیت رسیدم -

    یخچال ویترینی زاگرس

    قیمت یخچال ویترینی زاگرس با توجه به نوسانات قیمتی کالا های مختلف در بازار، بسیار متفاوت می باشد و بر اساس نو یا دست دوم بودن کالا تفاوت قیمتی زیادی پیدا می کند.

    مجموعه ی فروشگاهی ما با در اختیار داشتن بهترین تاجران یخچال صنعتی تلاش می کند تا با کیفیت ترین یخچال های صنعتی را در مناسب ترین قیمت های موجود در بازار در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

    این محصولات بر اساس نوع و سایز از بازه قیمتی 5 تا 15میلیون موجود می باشد.

    از طرفی پشتیبان های شبانه روزی ما همواره آماده اند تا بهترین مشاوره ها را برای مشتریان ارائه دهند و یک محصول مرغوب را برایشان ارسال کنند.

    word image 234218 2 - با اولویت دادن به کارهای مهم به موفقیت رسیدم -

    یخچال صنعتی جنرال الکتریک

    مهم ترین قطعه در یخچال صنعتی جنرال الکتریک که به صورت یک و دوقلو طراحی و تولید می شوند، کمپرسو یا همان موتور یخچال است که برخی افراد آن را به مانند قلب یخچال می شناسند.

    اگر تا به حال به قسمت پشتی یخچال تان نگاهی انداخته باشید، متوجه یک قست سیاه رنگی می شوید که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یک بطری توپر خواهد داشت و در اطراف آن نیز تعدادی لوله و سیم فلزی دی دیده می شود.

    این قطعه در یخچال کمپرسور نام دارد که با چرخاندن گاز تبریدی در اطراف سیستم خنک کننده باعث کاهش دما و ایجاد سرما درون فضای داخلی یخچال می شود. شاید برایتان تعجب آور باشد اگر بگوییم کمپرسو همان پمپ های کوچکی هستند.

    که هوای سرد را داخل یخچال می گردانند که بر خلاف تصور برخی افراد، فرآیند کاری بسیار ساده و قدیمی دارند.

    word image 234218 3 - با اولویت دادن به کارهای مهم به موفقیت رسیدم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.