پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41353 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پارچه مبلی مشکلات مالی ام از بین برد
    17 بهمن 1401 - 23:17
    شناسه : 234222
    0

    به علت درآمد پایینی که داشتم زیر خط فقر بودم و طبیعتا مشکلات مالی زیادی داشتم که زندگی ام را سخت کرده بود اما سرانجام با فعالیت در زمینه دوخت و عرضه انواع پارچه مبلی توانستم تمام این مشکلات مالی را از بین ببرم و ثروتمند شوم.

    پ
    پ

    پارچه مبلی چرم

    یکی از بهترین گزینه ها برای روکش انواع مبلمان پارچه مبلی چرم است از چرم همانند سایر پارچه ها علاوه بر روکش مبل در اکسسوری های متنوع دکوراسیون منازل استفاده می شود این محصول در عین زیبایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با گذشت زمان از نظر ظاهری خاص تر و زیباتر می شود و هیچ زمان از مد نمی افتد.

    به کارگیری چرم به عنوان پارچه مبلی لاکچری و یا در دکوراسیون منزل سبب ایجاد زیبایی بی نظیر خواهد شد این محصول به نسبت روکش های مخملی و پارچه ای از قیمت بیشتری برخوردارند.

    اما به دلیل این که از کیفیت بالایی برخوردارند قیمتشان منصفانه است از دلایل گرانی این محصول می توان به ماندگاری بسیار بالا، ظاهری متفاوت، درخشان و براق اشاره نمود.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T112442.213.jpg

    پارچه رومبلی ساتن

    بطور کلی هنگام خرید پارچه رومبلی ساتن بیشتر افراد مخصوصاً خانمها به زیبایی آن توجه می‌ کنند اما شما باید به سایر موارد مانند کیفیت، راحتی، نحوه شستشو، نوع الیاف طبیعی و یا غیرطبیعی که در آن استفاده شده و غیره را درنظر بگیرید در اینصورت می توان گفت که یک انتخاب خوب و موفق را در خرید پارچه رومبلی داشته اید.

    چون این محصول جزو خریدهایی است که مدت زیادی در برابر چشمان شما خواهد بود و معمولاً خیلی در مدت زمان کمی نمی توان آن را تعویض کرد، اگر شما قصد خرید پارچه رومبلی ساتن کشی کنفی را دارید در برای آشنایی بیشتر و افزایش اطلاعات درباره این پارچه های رومبلی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T112453.181.jpg

    پارچه مبلی لیدو

    پارچه مبلی لیدو حالتی بین چرم و پارچه دارد و ظاهر مات و براق سبب طرح دار به نظر رسیدن آن می گردد.

    لازم به ذکر است تمامی رنگ های عرضه شده پارچه مبلی لیدو حالت مات داشته، بنابراین زود کثیف نمی شوند.

    مبل های کلاسیک و چستر اغلب با این نوع پارچه تولید می گردند که زیبایی و ظاهری فوق العاده به آن می بخشد.

    از آن جایی که امسال عروس خانم ها در جهیزیه خود بیشتر به سمت رنگ طوسی روی اورده اند، پارچه لیدو از طوسی روشن تا تیره بسیار پرفروش بوده است.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T112514.704.jpg

    blank

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “پارچه مبلی مشکلات مالی ام از بین برد”
    1. سلام من نمی‌دونم خانوم هستی یااقا یه نصیحت بهت میکنم به جای اینکه به فکر پرکردن پول جیبتون باشید به داد اونایی برسیند که نون شبشونا ندارند بخورند

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.