×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

زغال بلوط کبابی

استفاده از زغال بلوط کبابی لرستان بدلیل شرایط اقلیمی که دارد بصورت طبیعی رشد کرده و بصورت استاندارد تولید می شود که با توجه به چگالی بالایی که دارد وزن آن بیشتر بوده ولی کیفیت بالاتری دارد و در خاکستر می شود و در بازار قیمت آن از یا پسته و کبابی بیشتر می باشد.

زغال معمولا برای مصارف زیاد بصوت فله یا همان عمده عرضه می گردد و بخاطر حذف بسته بندی در کیسه های ده کیلویی می تواند هزینه کمتری داشته باشد.

قیمت هر کیلو از این محصول می تواند با کیفیتی بالایی که دارد بصرفه تر از خرید دو کیلو زغال نامرغوب باشد و عرضه زغال لرستان با کیفیت بالا و هزینه تولید دارای نوسان می باشد که هنگام خرید از مجموعه ما می توان آخرین قیمت را استعلام گرفت.

word image 234254 1 - زغال کبابی مانند یک اکسیر جادویی من را ثروتمند کرد -

زغال کبابی مکعبی

سالیان زیادی است که مردم از زغال کبابی مکعبی استفاده می کنند و به دنبال بهترین زغال برای کباب هستند. این محصول باید آتش خوبی داشته باشد و به خوبی بسوزد و دود زیادی نداشته باشند. افزایش مصرف این محصول باعث شده تا بازار خرید و فروش آن رونق زیادی داشته باشد. از این محصول به غیر از مصارف خانگی در رستوران ها و آشپزخانه ها هم استفاده می شود و آشپز ها معتقدند هر چقدر زغال باکیفیت تر باشد ما کبابی خوشمزه تر خواهیم داشت.

بهترین چوب برای تهیه زغال کبابی، چوب درختانی است که رطوبت نداشته باشند و کاملا خشک باشد زیرا زغال نم دار به خوبی نمی سوزد. اگر از چوب های نرم برای تهیه زغال کبابی استفاده کنیم آتش عمر طولانی ندارد و زود می سوزد و چوب های سخت برای این کار بسیار مناسب هستند. زغال کبابی درجه یک اغلب براق و یکدست است و خام نیست و حرارت زیادی دارد. بسیار حائز اهمیت است که زغال خاکستر کمی داشته باشد و بوی تند نداشته باشد. درختان بلوط، پسته و انجیر برای تهیه زغال کبابی استفاده می شود و بسیار مناسب است.

word image 234254 2 - زغال کبابی مانند یک اکسیر جادویی من را ثروتمند کرد -

ذغال چوب روسی

ذغال چوب روسی این نوع چوب به شدت سبک است و الاستیسیته بالایی دارد از این رو جزو بهترین چوب ها به حساب می آید. این چوب در میان نجاران دارای طرف داران زیادی است زیرا میخ خور و پیچ خور آن عالی است و سنباده پذیری بالایی علاوه بر خوش کار بودن دارد.

از چوب های روسی برای دکوری زیبا، پارکت ها، سقف ها، و در ها، در طرح های مختلف استفاده می شود.

از انواع چوب های روسی پرکاربرد که وارد ایران می شوند می توان به چوب های نراد، ساسنا، یولکا و نوئل اشاره کرد.

از مزایای دیگر چوب های روسی میتوان به نرمی و انعطاف پذیری، قیمت مناسب، وزن پایین و رنگ پذیری آن اشاره کرد.

این چوب ها علاوه بر مزایایی که ذکر کردیم دارای معایبی هم می باشد.

word image 234254 3 - زغال کبابی مانند یک اکسیر جادویی من را ثروتمند کرد -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.