×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

گاوصندوق خوب چی بخرم و یک گاوصندوق با کیفیت و ایمن چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در این مقاله آموزشی قصد داریم بررسی نماییم که یک گاوصندوق با کیفیت و ایمنی باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا مشتری با خیال آسوده بتوانند اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نماید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

توجه » برای خرید گاوصندوق های باکیفیت خانگی و اداری با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

word image 234496 1 - گاوصندوق خوب چی بخرم -

ویژگی های گاوصندوق خوب

زمانی که شما قصد خرید یک گاوصندوق برای منزل خود را دارید در ابتدا موضوعی که حائز اهمیت است این است که گاوصندوق مورد نظر را شما در چه مکانی قصد دارید از آن استفاده نمایید.

به عنوان مثال برخی ها ممکن است قصد خرید یک گاوصندوق خانگی را داشته باشند و پول نقد و یا طلا و جواهرات و اسناد و مدارک ارزشمند خود را در درون گاوصندوق نگهداری نمایند.

برخی دیگر ممکن است که قصد خرید یک گاوصندوق اداری و یا سازمانی را داشته باشند و اسناد و مدارک مربوط به یک سازمان یا اداره را در آن نگهداری می کنند.

یا یک گاوصندوق طلافروشی که قرار است در مراکز خرید طلا و جواهرات مورد استفاده قرار گیرد، و باید دارای امنیت بسیار بالایی باشد.

و یا مثلا برخی از بانک ها با خرید گاوصندوق بانکی و یا صندوق امانات در مجموعه خود از آن استفاده می کنند.

به طورکلی مکانی که یک گاوصندوق قرار است در آن استفاده شود اولین موضوعی است که می تواند ویژگی های مربوط به گاوصندوق را مشخص نماید.

مثلاً گاوصندوق های خانگی بهتر است که در سایز و ابعاد کوچک و دارای قفل های اثر انگشتی و هوشمند باشند، صندوق های اداری و سازمانی بهتر است به صورت دو طبقه و یا چند طبقه باشند که در بخش‌های مختلف آن بتوان اسناد و مدارک متعددی را نگهداری کرد.

گاوصندوق های مانند گاوصندوق های اسلحه که در از داروخانه ها و مراکز نظامی از آنها استفاده می شود و یا همین گاوصندوق های بانکی و گاوصندوق های طلافروشی بهتر است که دارای ویژگی نسوز باشن و قدرت تحمل بالا در برابر حرارت و آتش سوزی را داشته باشند.

و یا یک گاوصندوق هتلی هم بهتر است که در سایز و ابعاد کوچک در هتل ها مورد استفاده قرار گیرد به گونه‌ای که حمل و جابجایی آن کار آسانی باشد.

پیشنهاد ویژه: بررسی مقاله گاوصندوق دست دوم شیپور

توجه » برای برقراری ارتباط با بهترین کارشناسان خرید گاوصندوق با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

word image 234496 2 - گاوصندوق خوب چی بخرم -

گاوصندوق مناسب منزل

به طور کلی گاوصندوق هایی که به عنوان گاوصندوق خانگی قرار است که در منزل استفاده شوند ویژگی های زیر را باید داشته باشند.

وزن سبک و ابعاد مناسب

یکی از ویژگی هایی که یک گاوصندوق خانگی و مناسب برای منزل باید داشته باشد این است که وزن آن باید سبک باشد چراکه در زمان اسباب کشی و یا جابجایی وسایل منزل به راحتی بتوان آن را جابجا کرد و یا اینکه اگر وزن آن هم سنگین است در پایه های آن از چرخ استفاده شده باشد که به کمک آن بتوان به راحتی گاوصندوق را جابجا کرد.

ابعاد گاوصندوق نیز باید صورت استاندارد برای هر خانه ای ساخته شود.

word image 234496 3 - گاوصندوق خوب چی بخرم -

استفاده از قفل هوشمند و دیجیتال

اونجایی که آمار سرقت این روزها بسیار بالا رفته بهتر است یا گاوصندوق های خانگی و مناسب برای منزل در ساختار قفل آنها از ویژگی های دیجیتالی و هوشمند استفاده شده باشد و همچنین قفل این نوع گاوصندوق باید به صورت سه مرحله ای و احراز هویت باز شود.

پیشنهاد مطالعه: روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

استفاده از سیستم ردیاب

بهتر است که از سیستم های ردیاب و جی پی اس در گاوصندوق های خانگی استفاده شود تا در صورت بروز سرقت موقعیت سارق به راحتی شناسایی شود.

پیشنهاد مطالعه: جاسازی گاوصندوق در منزل

دارای استاندارد نسوز

بهتر است که در بدنه گاوصندوق های خانگی از ورقه های فولادی نسوز استفاده شود تا در صورت بروز آتش سوزی به بدنه گاوصندوق آسیبی وارد نشود.

نکات مهم در زمان خرید گاوصندوق

در این بخش قصد داریم که یک سری نکات مهم و ضروری که باید در زمان خرید یک گاوصندوق چه گاوصندوق خانگی و چه گاوصندوق های اداری و سازمانی شما به آن توجه نمایید را بررسی نماییم.

برند و شرکت تولید کننده گاوصندوق:

اولین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت از مربوط به برند و شرکت تولید کننده گاوصندوق می باشد و همانطور که شما می دانید تعدادی از شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های خارجی هستند که در زمینه تولید و عرضه انواع گاوصندوق های خانگی و نسوز فعالیت می‌کنند که در این بخش یک سری از معتبرترین شرکت های ایرانی و خارجی را که شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات این شرکت های معتبر نماید را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد بررسی: تماس با دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه

شرکت های معتبر ایرانی تولید کننده گاوصندوق:

در بخش زیر نام شرکتهای معتبر ایرانی که سالیان سال است در زمینه تولید و عرضه انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کرده ایم.

شرکت های معتبر خارجی تولید کننده گاوصندوق:

در بخش زیر معتبرترین شرکت های خارجی که شما با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید محصولات آنها نمایش را نیز به شما معرفی کرده ایم.

توجه با استاندارد UL گاوصندوق:

در بخش قبلی شما به کمپانی های مختلفی که در زمینه تولید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می‌کنند آشنا شدید اما در زمان خرید یک گاوصندوق با کیفیت توجه کنید که حتماً استاندارد UL بر روی بدنه گاوصندوق هک شده باشد چرا که این استاندارد نشان می‌دهد گاوصندوق در زمان پروسه ساخت و تولید تمامی موارد ایمنی در آن رعایت شده است.

بدنه گاوصندوق خدمت ضد ضربه باشد.

گاوصندوق حتما باید دارای استاندارد نسوز باشد.

در صورتی که شما قصد استفاده از گاوصندوق در مکان هایی که دارای رطوبت هستند را دارید می توانید گاوصندوق های را خریداری نمایید که دارای خصوصیت ضد آب هستند.

همچنین از نظر ایمنی هم گاوصندوق باید دارای قفل ضد سرقت و هوشمند باشد، برای بالا بردن امنیت گاوصندوق نیز همانطور که در بخش قبلی ثبت شد می توان از سیستم های ردیاب و جی پی اس هم در گاو صندوق ها استفاده کرد.

سخن پایانی:

بدون دلیل منطقی گاوصندوق را ارزان نخرید:

در خرید گاوصندوق دقت کافی داشته باشید ، گاوصندوق هایی که به دلایل نامعلومی ارزان هستند مطمعنا در کیفیت و کارایی خود را نشان نمی دهند. به این موضوع فکر کنید که قرار است که اسناد و مدارک مهم خود را در آن قرار دهید و از آن نگهداری کنید.

گاها ممکنه ارزان خریدن قابل قبول باشه مثلا در شرایطی که شما گاوصندوق رو برای یک مدت کوتاهی لازم دارید؛ یا وسایل خیلی مهمی نمی خواهید داخل آن بزارید؛

یا بجای گاوصندق فقط به دنبال یک نگهدارنده با قفل معمولی هستید.

در این شرایط بله شما می تونید یکی از اون گاوصندوق های ارزان را خریداری کنید. اما! در غیر اینصورت باید بدانید شما قرار است برخی از مهمترین وسایل خود را نگهداری کنید پس اینکه یک گاوصندوق ۱۰۰% مناسب داشته باشید یک الزام ضروری است. پس همین الان یک گاوصندوق بخرید و از وسایلتان مراقبت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.