چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با آتل به زندگیتان رنگ شادی بپاشید
    18 بهمن 1401 - 17:50
    شناسه : 234508
    0

    اگر می خواهید برای خود و خانواده تان زندگی شادی را رقم بزنید باید شغلی مناسب در حیطه ی پر سود داشته باشید که ما در این راستا فعالیت در حیطه ی تجهیزات پزشکی را به شما معرفی می کنیم برای آشنایی بیشتر با این حیطه کاری پر پول و نمونه های پر فروش آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    گاز استریل کیلویی

    گاز استریل سایز بزرگ خوب در نمایندگی ها و سایت های اینترنتی ما به خوبی قابل مشاهده بوده و به فروش می رود گاز استریل کیلویی برای موارد پزشکی در سایز کوچک و بزرگ و متوسط بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در واقع باید برای زخم‌ها و جراحات و صدمات روی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده باشد.

    گاز استریل در واقع بسیار عالی و درجه یک پارچه بسیار مناسب برای بستن بر روی زخم ها بوده که باعث بهبودی بهتر زخم ها می شود و همچنین باعث پوشاندن آنها شده که از ورود میکروب جلوگیری می کند و بهتر است سایز بزرگ آن را برای پا سفارش بدهید.

    word image 234508 1 - با آتل به زندگیتان رنگ شادی بپاشید -

    آتل شبانه

    برای خرید آتل شبانه که یک وسیله پزشکی ارتوپدی است کاملا نیاز به تجویز و مشورت پزشک دارید بنابراین هنگام خرید وقت داشته باشید که بهترین و مناسب ترین نوع آن متناسب با آسیب دیدگی، توسط پزشک انجام خواهد پذیرفت هنگام خرید آتل دست به جنس و کاربرد آن توجه کنید و به صورت خودسرانه به انتخاب و خرید آن دست نزنید.

    در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و فروشندگان تجهیزات پزشکی سعی کرده اند تا فروش این محصولات و با حذف واسطه ها، قیمت مناسبی را به شما عزیزان ارئه دهند جهت سفارش و خرید فقط کافیست با کارشناسان فروش ما توسط شماره های موجود در سایت در تماس باشید در حالت کلی قیمت آتل دست معمولی و پلاستیک ما بین 30 الی 500هزار تومان است و جنسهای فلزی دارای قیمت بیشتری هستند.

    word image 234508 2 - با آتل به زندگیتان رنگ شادی بپاشید -

    آتل فایبرگلاس

    در چند سال اخیر، صنعت پزشکی بسیار پیشرفت کرده و محصولات زیادی را برای درمان بهتر و زودتر افراد مهیا ساخته است یکی از انواع محصولاتی که در هنگام انواع آسیب دیدگی ها از جمله شکستگی به فرد کمک کرده و موجب تسریع روند بهبود آن می شود، انواع آتل فایبرگلاس است محصول نام برده، از انواع محصولاتی بوده که با ثابت نگه داشتن ناحیه آسیب دیده، موجب خون رسانی بهتر و بیشتر به آن بخش شده و باعث درمان آن می شود.

    همانطور که می دانید این گچ ها در ارتوپدی بسیار پرطرفدار بوده و کاربرد زیادی دارند که در ادامه با بررسی بیشتر این محصول، با مشخصات آن آشنا خواهید شد واکنش بسیار بالا و سریع فایبر گلاس در مواجهه با آب و خشک شدن فوری، یکی از مشخصات بارز این محصول می باشد از جمله ویژگی هایی که موجب برتری این محصول نسبت به انواع گچ های معمولی شده است، انعطاف و تمیز کاری آن در حین گچ گیری می باشد.

    word image 234508 3 - با آتل به زندگیتان رنگ شادی بپاشید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.