جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با انگیزه در اتمسفر ثروت نفس بکشید
    18 بهمن 1401 - 17:50
    شناسه : 234509
    0

    اگر در مسیر زندگی با هیجان و کنجکاوی به دنبال کشف و تجربه های چیزهای جدید باشید، انگیزه مانند سوخت به شما انرژی خواهد داد، اما اگر فقط به نتیجه کار فکر کنید انگیزه چیزی شبیه آب و هوا می شود که با طوفان سختی ها خراب می شود. به آن چه که در مسیر یاد می گیرید فکر کنید و به مقصد توجه نداشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    سرامیک استخری لوکس

    شایان ذکر است سرامیک استخری لوکس همواره در نوع سطحی با سایر سرامیک های معمولی کف و دیوار تفاوت دارد از این رو می توان به این نوع محصول، عنوان ضد آب را اطلاق کرد.

    همچنین دارای نوع جنس سرامیکی، شیشه ای و مرمری می باشد، و دارای عمر مفید 15 تا 20 سال می باشد.

    از این رو استخرهای مورد نظر با داشتن آب به میزان زیاد و در مدت طولانی، نمی توانند آسیبی را از نظر کیفی و ظاهری به سرامیک های اعمال شده در داخل حوض استخر وارد کنند و عامل ریسک باشند.

    به میزان بسیار بالایی نیز از اصطکاک بالایی برخوردار است و در هنگام مرطوب شدن، ضد لغزش را دارا بوده و به عنوان یک ترمز برای افراد با پاهای خیسی که روی آن رفت و آمد می کنند، تلقی می شود.

    کاشی آجری براق

    علاوه بر طرح آجر نمای کاشی آجری براق که بیشتر در ساخت و ساز بکار می رود خود محصولات سرامیکی سخت، متخلخل و شکننده هستند.

    در بسیاری از مکان ها بخصوص در موتورهای توربین گاز استفاده می شوند و همچنین از مواد سرامیک می توان به عنوان ایمپلنت دندان و استخوان مصنوعی بکارگیری شود.

    نصب کاشی آجری براق در فضاهای گوناگون مانند ایوان، راهرو، پارکینگ، حمام و اتاق خواب یا نشیمن که دارای دقت حکاکی بالا و ریزکاری زیاد بر روی دیوار به جهت بهره مندی از نمای دل انگیز است.

    حتی برای طراحی های مدرن و سنتی نمای داخلی پشت تلویزیون، پرده، شومینه و کاشی بین کابینتی آشپزخانه در سایزهای کوچک و بزرگ می توان از آن بهره برد که به محیط جذابیت خاصی می بخشد.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T105801.666.jpg

    سرامیک بدنه استخر

    امروزه تولید انواع سرامیک بدنه استخر جدید با طرحهای مختلف، سلایق مختلف را پوشش می دهد.

    بسیاری از افراد که در کار ساخت و ساز استخر می باشند از سرامیک بدنه استخر برای تزئین دیوارهای محل استخر نیز استفاده می کنند.

    همچنین برخی از کارخانجات به صورت سفارشی اقدام به تولید سرامیک بدنه استخر با طرح سفارشی و دلخواه مشتری می کنند که قیمت این مدل کاشیهای استخری به نسبت بالاتر می باشد.

    مجموعه ما با حذف واسطه ها و از بین بردن دلالهای پخش سرامیک بدنه استخر قیمت تمام شده این محصول را به طور محسوسی کاهش داده است.

    همچنین در جهت کسب رضایت مشتریان این محصول را با نازل ترین قیمت به بازار به صورت عمده و کلی عرضه می کند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T104827.292.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.