پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایبند بودن به تعهدات حکم ثروتمند شدنتان را امضا می کند
    18 بهمن 1401 - 17:54
    شناسه : 234539
    0

    به یاد داشته باشید که برای داشتن زندگی موفق، تنها برنامه ریزی کافی نیست. نگه داشتن تعهدات و تلاش برای رسیدن به اهداف و آنچه که برای آن برنامه ریزی کرده اید نیز مهم است. اگر به خودتان قول داده اید که کاری را انجام می دهید، پس حتما برای انجام دادن آن تلاش کنید. حرف بدون عمل اصلا ارزشی ندارد. تعهدات و برنامه های خود را بنویسید و آنها را در مکان هایی که می توانید ببینید آویزان کنید. اهداف و کارهای خود را هرازگاهی مرور کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست حرکت می کنید.

    پ
    پ

    کاشی ضد اسید المانی

    این مرکز، یکی از مراکز شناخته شده با اعتبار بالا در عرضه انواع کاشی چون کاشی ضد اسید المانی با قیمت خرید و فروش بسیار مناسب در بازار فروش مصالح ساختمانی است.

    قیمت گذاری بسیار مناسب از جمله نکته های ویژه در جذب خریدار است که این مجموعه به آن توجه ویژه ای دارد که قیمت ها بین 60 هزار تومان تا 190هزار تومان در هر کاشی ضد اسید متغیر است.

    این نمونه از کاشی را در بسته بندی مخصوص به خود تحویل بگیرید، کاشی زده دار، ترک دار و یا بی کیفیت را خریداری نکنید.

    شما خریداران گرامی برای خرید عمده انواع کاشی از برند های داخلی و خارجی معتبر، می توانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت فروش با همکاران ما ارتباط داشته باشید.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T135318.920.jpg

    کاشی سنتی حیاط

    روش ها و فرآیندهایی که برای تولید کاشی سنتی حیاط مورد استفاده قرار می گیرند با روش های تولید انواع دیگر کاشی های لعابدار تفاوت زیادی ندارد.

    برای تهیه و ساخت کاشی سنتی حیاط نیز ابتدا با مشخص کردن میزان هر نوع از مواد اولیه آن ها را به خوبی با یکدیگر مخلوط کرده و قالب می زنند.

    سپس اجازه می دهند کاشی قالب زده شده و یا به اصطلاح گل کاشی به خوبی خشک شود پس از آنکه گل به خوبی خشک شد نوبت به پختن کاشی در کوره های مخصوص کاشی پزی می رسد.

    در این مرحله با دادن حرارت به کاشی ها آن ها را می پزند تا مقاومت و ظرفیت کاشی بالا رفته و بتواند به خوبی در برابر ضربه ها و فشارهای وارده احتمالی مقاومت نماید.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T140310.557.jpg

    کاشی آشپزخانه طلایی

    شیوه قیمت گذاری کاشی آشپزخانه طلایی مانند انواع دیگر مصالح با توجه به کیفیت و فرآیند ساخت آن تعیین می شود.

    از جمله عواملی که می توانند قیمت سرامیک آشپزخانه طلایی را دچار تغییر کنند عبارتند از:

    • ابعاد سرامیک ها
    • جنس سرامیک و درجه کیفی آن
    • میزان حرفه ای بودن نصاب
    • شرکت سازنده محصول

    اگر قصد خرید کاشی برای آشپزخانه خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا شما را در این مسیر همراهی کنند.

    C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T135014.144.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.