شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سایت اگهی پیاز50 ساده و راحت
    23 بهمن 1401 - 20:51
    شناسه : 235238
    0

    اگهی پیاز50 که از گروه کوچک سازنده شکل گرفته در اذرماه 1401 فعالیت خود را شروع کرده است،دربازار رقابتی تبلیغات امروز ما بر ان شده ایم تا با ایجاده سایت بسیار ساده و ارزان قیمت که در حال حاضر تمام خدمات سایت اگهی پیاز50 به صورت رایگان می باشد.

    پ
    پ

    در زمینه سایت های اگهی و تبلغات سایت های بسیاری وجود دارد که برای خدمات اگهی خود هزینه بسیار زیادی می گیرند،و انتشار اگهی در این سایت ها گیج کننده و سردر گم کننده می باشد.در سامانه ما سعی شده تا حد امکان سادگی و راحتی انتشار اگهی برای اگهی دهند در نظر گرفته شود،به صورتی که در هر سن و سالی و اگاهی به راحتی بتوان با محیط برنامه ارتباط بگیرند.

    دسته بندی اگهی ها در سایت:

    در سایت اگهی ما،دست بندی ها به صورت مستقیم و ساده می باشد به صورتی که به راحتی شما می توانید دسته اگهی خود را انتخاب کرده و دو قسمت عنوان و توضیح را جهت اگهی پر نمایید می توانید به سادگی اگهی خود را درج و انتشار دهید.

    در سایت برای انتخاب راه ارتباطی با اشخاصی که اگهی را می بینند،می توانید چند ین راه برای ارتباط با خود تعیین نماید.مثلا انتخاب از طریقه چت سایت یا انتخاب از طریقه تماس با شماره تماس شما و یا انتخاب تماس و پیام در سایت برای شما می باشد.

    محیط سایت اگهی به صورت بسیار ساده طراحی شده است که شما با حداقل اشنایی به راحتی می توانید اگهی های خود را بدون هیچ هزینه ای به سادگی منتشر فرمایید.

    معرفی چندیدن دسته اگهی:

    دسته کار و اشتغال،در زمینه اگهی های کار و استخدام اگر سری به سایت های اینترنتی زده باشید می بنید که قیمت های زیادی جهت انتشار اگهی کار و اگهی نیروی کار باید پرداخت گردید،اما در ساخت ما تمام خدمات مربوط به اگهی به صورت رایگان و اسان می باشد.شما می توانید با انتشار اگهی عنوان و توضیح مناسب به نیروی کار مورد نظر خود دست پیدا کنید و یا به عنوان نیروی کار می توانید اگهی جهت پیدا شدن شغل مناسب خود به صورت رایگان در سایت منتشر دهید.

    بخش مهمی از نیروی کار و انتخاب نیروی کار که مربوط به تهران بود،چرا که بازار بزرگ نیروی کار و استخدام و سایر موارد دیگر در تهران می باشد،بر همین اساس ما دسته اختصاصی کار در شهر های مختلف و همچنین کار در تهران را ایجاد نموده ایم تا به سادگی به ارسال و انتشار اگهی بپردازید.

    اموزش ارسال اگهی رایگان در پیاز50:

    -به ادرس سایت ما به ادرسpiaz50.comبروید یا اپ اندروید ما را از بازار ،مایکت و پلی گوکل می توانید دانلود کرده استفاده کنید.یا از طریق مروگر گوشی یا لبیت خود به سایت ما مراجعه فرمایید.

    word image 235238 1 scaled - سایت اگهی پیاز50 ساده و راحت -

    -بعد از ورد به سایت دکمه ارسال اگهی را بزنید و شماره موبایل خود را جهت تایید را وارد کرده و کد ارسالی به موبایل خود را وارد کنید.بعد از تایید شماره موبایل شما وارد داشبورد مخصوص اگهی خود خواهید شد.

    word image 235238 2 scaled - سایت اگهی پیاز50 ساده و راحت -

    -بعد از ورد به داشبورد اگهی دکمه ارسال اگهی در بالا داشبورد را زده و وارد صفحه مربوط به ارسال اگهی می شوید.

    word image 235238 3 scaled - سایت اگهی پیاز50 ساده و راحت -

    -بعد از ورد به صفحه اگهی می توانید عکس مورد نظر خود را جهت انتشار اگهی انتخاب نمایید

    -بعد از انتخاب عکس می باید دسته اگهی را انتخاب نماید که ما اینجا اگهی کار را انتخاب می کنیم

    -بعد از انتخاب دسته اگهی نوبت به وارد کردن عنوان و توضیح کوتاهی از اگهی شما می رسد،که شما عنوان و توضیح مناسب را وارد می کنید

    word image 235238 4 scaled - سایت اگهی پیاز50 ساده و راحت -

    در مرحله اخر می توانید مکان اگهی را از روی نقشه انتخاب کرد موقعیت دقیق اختیاری می باشد.

    در مرحله اخر دکمه انتشار اگهی رایگان را می زنید

    word image 235238 5 scaled - سایت اگهی پیاز50 ساده و راحت -

    تبریک اگهی شما به صورت رایگان 20 تا 40 دقیقه بعد از انتشار و تایید رو سایت قرار خواهد گرفت.

    معرفی داشبورد اگهی:

    در داشبورد اگهی ها شما برای هر اگهی چندین گزینه وجود دارد،که به صورت ساده به توضیح ان می پردازیم،گزینه حذف که با زدین این دکمه اگهی حذف می شود،با زدن گزینه ویرایش اگهی شما وارد صفحه مربوط به ویرایش اگهی شده و شما می توانید اطلاعات وارده قبلی خود را اصلاح فرمایید.

    گزینه نردبان و تغییر قالب که در بالا هر اگهی می باشد،کمک بسیاری در دید شدن هر چه بیشتر اگهی شما می شود،با زدن گزینه تغییر قالب شما می توانید،قالب های اماده که طراحی شده متناسب با اگهی خود را انتخاب کرده و منتشر فرمایید.

    گزینه نردبان باعث می شود که اگهی شما در ابندای صفحه قرار بگیر و هر 24 سایت ساعت یکبار برای هر اگهی قابل استفاده می باشد .

    و این نکته در اخر فراموش نشود در صورت مشاهده اگهی های تکرار مجبور به حذف اگهی خواهیم بود،شما می توانید از گزینه نربادن جهت ارتقاع و به روز کردن نمایش اگهی خود در دسته مورد نظر خود استفاده کنید مثال اگر ما اگهی استخدام مد نظر باشد با زدن گزینه نردبان اگهی در اول صفحه اگهی قرار می گیرد.

    به این نکته دقت شود تغیرات اعمالی بین 20 تا 40 دقیقه بعد در صفحه اصلی اگهی رو سایت اعمال می شودفپس نگران تغییرات نباشد،حتما اعمال خواهد شد.

    تماس با پیشتیبان سایت چگونه است:

    ما برای راحتی هر چه بیشتر وقتی که شماره شما در سایت تایید گردید شما می توانید از بخش تماس با ما در بخش پایین سایت به صفحه مورد نظر رفته و سوالات ومشکلات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید و کمتر از 24 ساعت پاسخ گو خواهیم بود ارتباط با ما بسیار راحت و اسان بوده و نکات لازم نیز در صفحه تماس با ما ذکر شده است .

    سخن اخر:

    سایت اگهی پیاز50 سامانه بسیار نوپا و جوان بوده،هر سامانه جدید در مراحل اولیه خود کمبود های دارد که به مرور زمان بر اساس خواسته ها ارتقا و رفع می شود،ما هر روز به فکر بهتر کردن و راحت تر کردن خدمات آگهی رایگان خود هستیم در شرایط حال حاضر سعی بر پایین نگه داشتن هزینه ها و کیفیت رقابتی را داریم امیدوارم که بتوانیم در کنار شما به پلتفرمی کامل راحت پویا و دست پیدا کنیم.اینده را در نزدکی می بنیم،با پیشنهادات و انتقادات شما پیشرفت بیشتری خواهی کرد و منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما هستیم،با تشکر گروه سازنده.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.