جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویژگی نسل جدید کابینت مدرن اروپایی
    24 بهمن 1401 - 0:33
    شناسه : 235275
    0

    امروزه با پیشرفت صنایع در حیطه کابینت ‌سازی و ارائه تجهیزات مورد نیاز، گونه ‌ای از کابینت آشپزخانه به عنوان کابینت مدرن اروپایی رواج یافته است.

    پ
    پ

    امروزه با پیشرفت صنایع در حیطه کابینت ‌سازی و ارائه تجهیزات مورد نیاز، گونه ‌ای از کابینت آشپزخانه به عنوان کابینت مدرن اروپایی رواج یافته است. این نوع کابینت، دارای مزیت ها و ویژگی های متعدد بوده و همین امر باعث شده است تا افراد متعددی را به سمت خود بکشاند. طرحی ساده، کمترین مقدار تزئینات، سادگی در اشکال هندسی کابینت و… از مهم ترین ویژگی این نوع کابینت هستند. شما می توانید با سنجیدن فضای منزل خود، از کابینت طرح مدرن استفاده کرده و جلوه زیبایی را به منزل خود هدیه دهید.

    word image 235275 1 - ویژگی نسل جدید کابینت مدرن اروپایی -

    علت رواج کابینت طرح مدرن

    علت معروفیت و استفاده متعدد از این سبک از کابینت، بدین دلیل است که در مقایسه با انواع کابینت‌ ها چون کابینت ممبران جدید، کابینت هایگلاس و… دارای قیمتی مناسب ‌تر، طرحی ساده ‌تر و شکیل‌ تر است. شاید برای شما ابهامی تحت این عنوان ایجاد شود که منظور از سادگی در کابینت ‌های طرح مدرن چیست؟ برای مثال در بدنه این نوع کابینت، از منبت یا معرق کمتری استفاده شده است. همچنین معمولاً تا حد ممکن از استفاده تاج‌ ها یا پاخورهای رسمی و پرکار، جلوگیری می شود. به عبارتی، دیگر خبری از استفاده دستگیره‌ های زینتی و سنتی نیست. در واقع این طرح از کابینت، دارای ساختاری ساده و در عین حال جذاب است.

    بهای استفاده از کابینت طرح مدرن در آشپزخانه چقدر است؟

    از آنجا که کابینت ‌های مدرن نسبت به سایر کابینت ها چون کابینت ممبران و کابینت های گلاس طرح دار از طرح و ساختاری ساده ‌تر ساخته شده ‌است، انتظار می‌ رود قیمت کمتری نسبت به آن ها داشته باشد. در هر صورت به این نکته توجه داشته باشید که تجهیزات و ابزارآلات استفاده شده در این صنعت، بیانگر مقدار هزینه در کابینت طرح مدرن هستند. ویژگی نسل جدید کابینت مدرن اروپایی علاوه بر به وجود آوردن انتخاب های فراوان، طیف گسترده ای از قیمت های مختلف و به صرفه را نیز به وجود آورده است.

    کابینت طرح مدرن با استفاده از چه مواد اولیه ‌ای اجرا می ‌شود؟

    از آنجا که این نوع کابینت تلفیقی از طرح‌های ساده و مدرن است، انتظار می‌رود ابزارآلات و تجهیزات آن، به راحتی در دسترس باشند. حقیقت امر نیز چنین چیزی بوده و شما می‌توانید وسایل مورد نیاز را به راحتی فراهم کنید. به این نکته توجه داشته باشید که میان سبک کار و مواد اولیه، تفاوت هایی وجود دارد. سبک کار به ساختار ظاهری کابینت، مواد اولیه و جنس کابینت بستگی دارد. کابینت طرح مدرن با انواع و اقسام متریال ها قابل اجرا بوده و هیچ گونه محدودیتی ندارد. برای مثال از متریال رایج در کابینت طرح مدرن، می‌ توان به ورق MDF، پلی گلس، لمی گلس، هایگلاس و… اشاره کرد. لازم به ذکر است این تجهیزات علاوه بر در دسترس بودن، دارای قیمتی بسیار مناسب نیز هستند. همچنین نمای بسیار زیبایی را برای آشپزخانه به ارمغان می‌آورند.

    word image 235275 2 scaled - ویژگی نسل جدید کابینت مدرن اروپایی -

    مزایای انتخاب کابینت طرح مدرن

    قطعاً تمام افراد پیش از انجام یک کار مخصوصاً در فضای آشپزخانه، علاقه ‌مند به دانستن ویژگی و مزایای آن هستند چرا که آشپزخانه، قلب خانه محسوب شده و می ‌تواند روحیه و انرژی زیادی را به سراسر افراد خانواده ببخشد. اولین و تقریباً حائز اهمیت ترین موضوع، مربوط به قیمت متریال است. تمام تجهیزات و طراحی ‌های این نوع کابینت، دارای قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با کابینت ممبران یا کابینت هایگلاس هستند. همچنین بر خلاف سایر کابینت‌ها که دارای محدودیت رنگی هستند، این موضوع برای کابینت‌های طرح مدرن صادق نبوده و آن ها اکثر طیف های رنگی را شامل می شوند.

    علاوه بر این نکات، به دلیل ساختار ساده و معماری بی ‌نظیر آن، کابینت مدرن اروپایی در آشپزخانه فضای خیلی کمی را اشغال می ‌کند. همچنین تنوع در استفاده از کالای اولیه در ساخت این مدل بسیار بالا است. یعنی دیگر شما نیازی نیست وسواس به خرج دهید و از تجهیزات عجیب استفاده کنید. این امکان برای شما در این حیطه از کابینت سازی وجود دارد تا از ترکیب شیشه، سنگ، چوب و… در کابینت طرح مدرن بهره مند شوید.

    چه آشپزخانه‌ هایی برای استفاده از کابینت طرح مدرن مناسب تر هستند؟

    هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این نوع کابینت وجود ندارد؛ اما بهتر است پیش از انتخاب نوع کابینت، میزان سنخیت آن را با فضای آشپزخانه و منزل خود بسنجید. قطعاً اگر سبک منزل شما کلاسیک است، بهتر است از کابینت سبک مدرن استفاده نشود. سعی کنید تا حد امکان از کابینت ‌هایی چون کابینت ممبران یا کابینت نئوکلاسیک برای این منازل استفاده نمایید چرا که دارای ظاهری کلاسیک بوده و با فضای داخلی خانه نیز هماهنگی دارند. این کابینت را بهتر است برای منازلی با چیدمان مدرن اما ساده انتخاب کنید چرا که کابینت طرح مدرن به دلیل ساختار ساده و در عین حال جذاب خود، فضایی شگفت انگیز را به آشپزخانه شما می ‌بخشد.

    word image 235275 3 - ویژگی نسل جدید کابینت مدرن اروپایی -

    سخن پایانی

    شاید اگر در چندین سال اخیر نام کلمه مدرن را می شنیدیم، این کلمه یادآور تجهیزات و ابزارآلات خیلی رسمی و شیک برای ما بود اما امروزه به دلیل تغییر و تحول های موجود، دیگر این طور نبوده و یافته های جدید برخلاف تصورات ذهنی ما هستند. یکی از پیشرفت ها مربوط به صنایع کابینت سازی است. کابینت سازی مدرن با رواج خود میان عموم، رنگ و روحی تازه به فضای خانه ها بخشیده است. ویژگی نسل جدید کابینت مدرن اروپایی باعث شده تا در منازلی که ساختاری مدرن اما ساده دارند، به بهترین شکل ممکن بدرخشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.