×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

تهویه مطبوع یا در واقع HVAC شاخه‌ای از مهندسی مکانیک است که بیان کننده ایجاد شرایط مطلوب برای افراد در محیط است؛ به گونه ای که به راحتی بتوانند فعالیت های روزانه خود را به انجام برسانند. دمای مناسبی که این سیستم وظیفه تامین آن را بر عهده دارد ۲۲ درجه سانتیگراد و رطوبت ۵۰% می باشد. به طور کلی می توان گفت سیستم HVAC وظیفه کنترل آب و هوا در محیط محدود مورد نظر با توجه به نیاز افراد و یا کالاهای موجود در آن است. سیستم‌های تهویه مطبوع به منظور انجام گرمایش، سرمایش و تهویه هوا در خانه‌ها، ساختمان‌ها، صنایع، وسایل نقلیه، آکواریوم‌ها و …. کاربرد دارند.

داکت اسپلیت ها در میان انواع سیستم های تهویه دیگر نظیر اسپلیت های معمولی و کولر گازی های کاربرد بیشتری دارند از این رو دست یابی به بهترین قیمت دامت اسپلیت همواره یکی از مهم ترین دغدغه بسیاری ار افراد می باشد. از طرفی به دلیل نوسانات فروش اسپلیت ها در فصول مختلف سال، امکان این موضوع وجود دارد که در برخی از وب سایت های فروشگاهی قیمت این محصولات به همراه ویژگی های فنی آن ها به طور دقیق قرار نگرفته باشد.

مجموعه مایسا با راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود این امکان را برای تمامی خریداران انواع سیستم های تهویه به وجود آورده است که با مراجعه به وب سایت مایسا اطلاعات جامعی در خصوص قیمت داکت اسپلیت، ظرفیت آن، نوع عملکرد، حجم هوای یونیت داخلی، سطح صدای یونیت خارجی در برند های مختلف دست یابند. تا بتوانند بهترین خرید داکت اسپلیت را متناسب برای فضای در دسترس با مناسب ترین قیمت و از طریق اینترنتی خریداری نمایند.

داکت اسپلیت ها در مقایسه با کولر های اسپلیت معمولی از تکنولوژی بالاتری برخوردار می باشند، به عنوان مثال تقسیم هوای سرد و گرم در سراسر محیط، امکان خنک نمودن محیط‎‌های دور از دسترس در این دستگاه وجود دارد، به همین دلیل قیمت این محصول نیز از اسپلیت های معمولی گرانتر است.

همین قیمت بالاتر سبب شده است تا بسیاری افراد بدون در نظر گرفتن قابلیت ها و ویژگی های مثبت این سیستم اقدام به خرید این دستگاه نکرده و سیستمی دیگر را جایگزین آن کنند. در صورتی که داکت اسپلیت ها برای مکان های گوناگون بزرگ تجاری و مسکونی با توانایی کاهش و یا افزایش دما در تمامی فضای مورد نظر بسیار به صرفه تر از خرید چندین کولر گازی برای چنین محیط های خواهد بود.

images 1675585642 63df686a789e5 - بهترین قیمت انواع داکت اسپلیت ( ال جی و جی پلاس و ... ) در مایسا - داکت اسپلیت

داکت‌ها با دارا بودن قابلیت تقسیم یک اندازه هوای خنک و گرم می‌توانند کمک شایانی به هم دما نمودن سراسر محیط کرده و راحتی و آسایش زیادی هم برای افراد گرمایی و هم افراد سرمایی ایجاد خواهند کرد.

خرید داکت اسپلیت‌‎های خارجی و داخلی با بهترین قیمت

به منظور یافتن بهترین قیمت داکت اسپلیت بویمن توصیه می شود دقت لازم نسبت به برخی موارد پر اهمیت در نظر گرفته شود و مطابق با آن ها تحقیق و جست و جو برای اطلاع از قیمت داکت اسپلیت جی پلاس (Gplus)، قیمت داکت اسپلیت زانتی و…. صورت گیرد. در ادامه قصد داریم شما را با مهم ترین نکاتی که در انتخاب بهترین سیستم بایستی توجه شود آشنا نماییم.

انتخاب ظرفیتی متناسب با فضا مورد نیاز؛ متاسفانه یکی از اشتباهاتی که بسیاری افراد در انتخاب داکت اسپلیت آکس، جی پلاس و … مرتکب می شوند، این است که فکر می کنند هرچه داکت اسپلیت بزرگتر باشد مناسب تر بهتر است. در صورتی که انتخاب ظرفیت متناسب با محیط مورد نظر یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائلی است که حتما بایستی به آن توجه شود.

به این معنی که چنانچه ظرفیت داکت اسپلیت بسیار بیش تر از فضای در دسترس باشد، به دلیل سرد شدن بیش از حد محیط شما مجبور می شود مدام داکت اسپلیت خود را خاموش و روشن کنید و بعلاوه هزینه بالاتری هم برای خرید سیستم با ظرفیت بالاتر پرداخت کرده اید.

البته بهتر است بدانید که در نظر گرفتن ظرفیت مناسب فقط برای فضاها کوچک اهمیت نداشته، و حتی خریداری داکت اسپلیت با ظرفیت پایین برای فضایی بزرگ در نهایت به دلیلی فشار آوردن زیاد به موتور داکت و عدم تناسب آن با متراژ محیط باعث خراب شدن دستگاه شده و برای شما ضرر مالی زیادی به همراه خواهد داشت.

images 1675585642 63df686a84b62 - بهترین قیمت انواع داکت اسپلیت ( ال جی و جی پلاس و ... ) در مایسا - داکت اسپلیت

توجه به نوع برند؛ همانطور که حتما دیده اید برند های بسیار متنوعی از این سیستمدر بازار به فروش می رسند که در ساخت آن ها از قطعات متنوع از نظر کیفیت استفاده شده است و در نتیجه از طول عمر معینی نیز برخوردار هستند.

با وجود اینکه ممکن است برخی از دستگاه‎‌ها به دلیل عوامل گوناگون بسیار زودتر از عمر تعیین شده از کار بیافتد و دچار خرابی شوند. اما به طور کلی توصیه می شود پیش از بررسی دقیق قیمت داکت اسپلیت و مقایسه‎‌ی برندهای مختلف، در مرحله اول براساس تحقیقات خود برند معینی مانند آکس و گلدیران را در نظر بگیرید و مطابق با آن در پی یافتن مناسب ترین قیمت داکت اسپلیت ال جی (LG) و زانتی و یا برند های دیگر باشید.

چنانچه تمایل به خرید و یا دریافت مناسب ترین قیمت انواع برند های معتبر داکت اسپلیت و انواع کویل آب گرم داکت اسپلیت و وی آر اف (VRF) را دارید می توانید از طریق آدرس https://maysa-co.com/ به وب سایت مایسا مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره تلفن ۸۷۷۰۰۹۶۲-۰۲۱ با کارشناسان مایسا در تماس باشید.

مجموعه مایسا یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان انواع سیستم‎‌های تهویه هوای مطبوع در ایران است، این مجموعه با بهره گیری از نیروی مجرب و فنی و تحصیل کرده‎‌ی خود می کوشد علاوه بر این که پروژه‌های تأسیساتی را به انجام برساند و همچنین اطلاعات مشخصی را بر پایه‎‌ی علم و دانش در اختیار مشتریان و کاربران سایت قرار دهد.

images 1675585642 63df686a80a53 - بهترین قیمت انواع داکت اسپلیت ( ال جی و جی پلاس و ... ) در مایسا - داکت اسپلیت

.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.