×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وام بدون ضامن

تا اینجای کار همه چیز برای دست یافتن به رویاهایی که در ذهن خود داشته‌اید آماده است. اما در این میان نقطه گمشده‌ای به نام منبع دریافت این سرمایه وجود دارد. بالاخره در اختیار گذاشتن وام بدون ضامن آن ‌هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز به یافتن مرجعی معتبر دارد تا با خیالی آسوده مراحل بازپرداخت آن‌را انجام دهید.

نیازی به نگرانی نیست؛ اگر کمی صبور باشید، مجموعه حقوقی آقای وام همان مرجع معتبری است که در جستجوی آن هستید. بالاخره داشتن پشتوانه‌ای از وکلای دادگستری، می‌تواند آرامش خیالی برای همه آن‌هایی باشد که به ‌دنبال برطرف کردن نیازهای زندگی خود و حرکت به سمت آینده‌ای روشن‌تر هستند.

وام فوری

دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت یکی از خدمات اصلی مجموعه آقای وام است

انواع وام فوری قابل دریافت از مستر وام

مرحله اول دریافت هر گونه تسهیلاتی نیاز به دانستن خدماتی است که این مجموعه حقوقی ارایه می‌دهد. تنوع ارایه خدمات و قابلیت بهره‌گیری اقشار مختلف جهت تامین منابع مالی مورد نیاز خود ویژگی است که شاید به ‌ندرت بتوان سراغی از آن‌را در سایر شرکت‌های مشابه یافت.

نگاهی به لیست خدمات و مزیت‌های آن، که در وب‌سایت به آدرس http://mr-vam.com/ دلیل واضحی بر این نکته است. همچنین توضیحات کامل در مورد دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت ارائه شده است.

۱-وام فوری طلا و جواهرات

یکی از سریع‌ترین راه‌های دریافت تسهیلات، به امانت گذاشتن طلا و جواهرات و سپس دریافت ۸۰ تا ۹۰ درصد ارزش آن به‌ عنوان وام است. در این حالت شما نیاز به ارایه هیچ‌گونه چک ندارید و طلای به امانت گذاشته شده، تنها ضامن شما در این خصوص است.

بر خلاف تسهیلات بانکی، شما در عرض کمتر از یک ساعت پول مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد و مراحل زمان‌بر اداری کاملا حذف می‌شوند. از طرفی مزیت مهمِ دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت برطرف کردن نیازهای مالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک طلاهایی است که شما قصد فروش آن‌ها را ندارید و به ‌نوعی بلااستفاده هستند.

با این روش می‌توانید ضمن حفظ ارزش طلای خود، تنها ماهیانه سود اندکی را پرداخت کنید و پس از اتمام بازپرداخت طلاهای خود را پس بگیرید. از طرفی با توجه به افزایش صعودی قیمت طلا، دیگر ضرر و زیان مالی نخواهید داشت.

لازم به ‌ذکر است طلای دریافتی از افراد در حضور خود شخص در صندوق امانات بانک نگهداری خواهد شد و بدین شکل هر گونه نگرانی در این زمینه برطرف می‌شود. این نوع تسهیلات مناسب افرادی است که:

  • ضامن کارمند یا ضامن معتبر برای ارایه به بانک در اختیار ندارند.
  • افرادی که نمی‌توانند سپرده‌گذاری‌های طولانی مدت در بانک برای دریافت پول مد نظر خود را داشته باشند می توانند برای دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت اقدام کنند.
  • افرادی که سرمایه خود را به‌صورت طلا اندوخته‌اند و قصد فروش آن‌را ندارند.
  • اشخاصی که نیاز به دریافت منابع مالی در مدت زمانی کوتاه دارند.
  • کسانی که قادر به تامین دسته چک برای ضمانت نیستند.

۲- وام با سند ملکی

در حالت عادی، مراجعه به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات از طریق سند ملکی دارای شرایط بسیار خاص و سختی است. به ‌عنوان مثال شما در ابتدا نیاز به تعیین قیمت کارشناسی ملک و پرداخت هزینه‌های مربوط خواهید بود. فرایندی طولانی و زمان‌بر که حتی برخی اوقات امکان تایید نشدن آن از طرف بانک نیز وجود دارد.

اما مجموعه آقای وام شرایط را برای مراجعان بسیار ساده کرده است. در این حالت با گرو گذاردن سند ملک خود و بدون هیچ ضمانت دیگری مانند چک، می‌توانید معادل ۳۰ تا ۶۰ درصد ارزش آن‌را تسهیلات دریافت کنید. فرایند پرداخت پول با سند ملکی توسط این مجموعه بین هفت تا ده روز زیر نظر وکلای دادگستری و همچنین همکاری دفاتر اسناد رسمی معتبر انجام می‌شود.

از جمله مزیت‌های دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت با سند ملکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ملک برای شخص حفظ شده و او می‌تواند هم‌زمان از خانه خود استفاده کند.
  • با توجه به افزایش مداوم قیمت ملک، از هر ضرری جلوگیری می‌شود.
  • بدون اینکه نیاز به ضامن باشد، هر فرد با در دست داشتن سند ملک و مراجعه حضوری به شرکت می‌تواند تسهیلات خود را دریافت کند.

وام

معادل ۶۰ تا ۸۰ درصد ارزش ملک خود وام بدون ضامن دریافت کنید

۳-وام با سند سیم کارت

این حالت ویژه افرادی است که مبالغ کمی را به‌عنوان تسهیلات نیاز دارند. در حال حاضر قیمت برخی سیم‌کارت‌های خاص همراه اول و شماره‌های رند به‌قدری افزایش پیدا کرده‌اند که می‌توانند به‌عنوان ضمانت دریافت انواع وام به‌حساب آیند.

شما بدون نیاز به هر گونه دسته چک و تا ۹۰ درصد ارزش سیم‌کارت دائمی همراه اول خود می‌توانید پول دریافت کنید. البته لازم به‌ذکر است، تسهیلات به شماره‌های دارای کد یک تا پنج ارایه می‌شود. نکته قابل توجه اینکه در صورت کامل بودن مدارک، دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت قابل انجام است.

۴-وام با سند خودرو

هر خودرویی پس از انجام کار کارشناسی و تعیین قیمت، می‌تواند به‌عنوان وثیقه جهت دریافت وام در مدت زمان هفت الی ده روز مورد استفاده قرار گیرد. در این حالت با به ضمانت گذاشتن سند خودرو، معادل ۴۰ تا ۸۰ درصد ارزش آن از طرف موسسه مستر وام تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

در این حالت نیز پس از دریافت پول، خودرو همچنان در اختیار شخص است و می‌تواند از آن استفاده کند. ضمن اینکه شما بدون هیچ ضمانتی، حتی چک، قادر به دریافت این خدمات به ‌صورت فوری و در اسرع وقت خواهید بود.

انواع تسهیلات قابل دریافت از موسسات مالی با مشاوره مستر وام

به ‌جز موارد یاد شده درباره دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت ، مجموعه آقای وام مشاوره‌های لازم در خصوص دریافت انواع تسهیلات که از جانب بانک‌ها، موسسات مالی یا صندوق‌های رفاه سازمان‌ها ارایه می‌شوند را در اختیار مراجعان خود قرار می‌دهد. موضوعاتی مانند وام نقدی یا وام دانشجویی و همچنین دریافت سرمایه برای خرید مسکن، خودرو، کالا، خرید اقساطی، خود اشتغالی از جمله انواع تسهیلاتی هستند که افراد پس از تامین مدارک مورد نیاز و واجد شرایط بودن می‌توانند از این طریق دریافت کنند.

وام خودرو آقای وام

مجموعه مستر وام ارایه دهنده انواع مشاوره‌های تخصصی تسهیلات خرید خودرو

اعتماد، سرمایه‌ای است که به آسانی به‌دست نمی‌آید

۱۶ سال فعالیت موفق در حوزه خدمات مالی که از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است، بالاترین پشتوانه آقای وام برای ارایه خدمات به مشتریان و مراجعان از سراسر کشور است. این سابقه با همکاری و نظارت وکلای دادگستری منجر به انجام اموری خاص مانند فراهم آوردن امکان دریافت وام کمتر از ۴۸ ساعت یا وام بدون ضامن شده است.

به ‌طور حتم فعالیتی چنین گسترده در سایه اعتماد مشتریان وفادار و تلاش و پشتکار افرادی به‌دست آمده که ماموریت خود را در ارایه خاص‌ترین‌ها یعنی بالاترین امنیت، بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعریف کرده‌اند. اگر شما هم نیاز به تامین مالی سرمایه به‌صورت فوری را دارید، بازدید از وب‌سایت http://mr-vam.com/ و بهره‌گیری از مشاوره متخصصان مستر وام را فراموش نکنید.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.