پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید و فروش انواع ورق استیل،لوله استیل،ضایعات استیل،پروفیل استیل درمرکز استیل
    26 بهمن 1401 - 19:42
    شناسه : 235870
    0

    فروش آهن آلات ساختمانی نظیر میلگرد، نبشی، ناودانی و …. و انواع محصولات استیل در بازار داخلی قدمت زیادی دارد و فروشگاه مرکز استیل یکی از معتبر ترین و پر سابقه ترین آن ها می باشد. این شرکت دارای سابقه طولانی در فروش انواع محصولات استیل و انواع آهن آلات بوده و امروزه توانسته در میان خریداران این محصولات محبوبیت بسیاری کسب نمایید.

    پ
    پ

    فروش آهن آلات ساختمانی نظیر میلگرد، نبشی، ناودانی و …. و انواع محصولات استیل در بازار داخلی قدمت زیادی دارد و فروشگاه مرکز استیل یکی از معتبر ترین و پر سابقه ترین آن ها می باشد. این شرکت دارای سابقه طولانی در فروش انواع محصولات استیل و انواع آهن آلات بوده و امروزه توانسته در میان خریداران این محصولات محبوبیت بسیاری کسب نمایید. چنانچه تمایل به دریافت مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت محصول بخصوصی را دارید می توانید با از طریق شماره تلفن 55533326-021 با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و یا از طریق آدرس https://markazsteel.com/ به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

    خرید لوله استیل 

    لوله‌های استیل، محصولاتی فولادی از نظر شکل ظاهری شبیه استوانه توخالی می باشند، این لوله ها در صنایع بسیار گوناگونی همچون پتروشیمی، دکوراتیو و … کاربرد دارند. همانطور که از نام آن ها مشخص است این لوله ها از فلز استیل ساخته می‌شوند و به علت نیکلی که در آلیاژ آن ها وجود دارد مقاومت بسیار بالایی در برار زنگ زدگی دارند. علاوه بر این استحکام، مقاومت و دوام لوله های استیل بسیار بالا می باشد. این لوله ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مزایایی بی شماری که دارند در صنایع بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو خرید لوله استیل در بازار بسیار پر رونق است. برخی از صنایعی که لوله استیل در آن ها کاربرد بسیاری دارد عبارتند از: صنایع دکوراتیو، پالایشگاه‌های نفت، کارخانه های مواد غذایی و داروئی و سیستم های آب رسانی و ….. . این محصولات دارای سطح صاف و صیقلی هستند، به همین دلیل شستشو و نظافت آن ها به سهولت قابل انجام است.

    این محصول مزایای فراوانی داشته و در انواع گوناگون در بازار یافت می شود که هر کدام کاربرد های فراوانی خواهند داشت.

    از جمله انواع این لوله‌ها می‌توان لوله‌های بدون درز یا مانیسمان، لوله‌های درزدار یا درز جوش را نام برد. لوله های استیل علاوه بر کاربرد ساختاری که در صنایع مختلف دارند در حمل و نقل نیز استفاده زیادی از آن ها می شود.

    images 1676316761 63ea9059e1db8 - خرید و فروش انواع ورق استیل،لوله استیل،ضایعات استیل،پروفیل استیل درمرکز استیل - خرید پروفیل استیل

    خرید ورق استیل

    ورق استیل نیز به دلیل ساختار و آلیاژی به کار رفته در ساختار آن در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

    در آلیاژ این ورق حداقل 10/5 درصد کروم سبب ایجاد لایه اکسید کروم در آن شده که در برابر زنگ زدگی از آن محافظت می‌کند. گرید های مختلفی از این ورق ها موجود است که طبق ترکیب شیمیایی که دارند دسته بندی شده و هر کدام دارای خواص و کاربرد های متنوعی هستند.

    خرید ورق استیل با ضخامت‌های مختلف و به صورت شیت یا رول در بازار صورت می گیرد. عرض ورق های استیل به طور معمول و استاندارد 1/22، 1/25، 1/5 و 2 متر می باشد. همچنین وزن رول های آن ها براساس ضخامت حدود 2/5 تا 10 تن است.

    گریدهای 304 و 316 که از آن ها در ساخت دستگاه‌ها، مخازن و ماشین آلات به کار گرفته می‌شود ضخامت ورق 0/05 تا 1 میلی متر با عرض 20، 30 یا 40 سانتی متر به صورت رول است. ورق‌های استیل شیت نیز به صورت برش خورده با ابعاد استانداری در کارخانه‌ها موجود است.

    از دیگر ویژگی های ورق استیل می توان به جوش پذیری، شکل پذیری و انعصاف پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، فرسودگی و ضربه و زیبایی ظاهری آن اشاره کرد. که به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی این نوع ورق در صنایع ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد.

    images 1676316761 63ea9059e960c - خرید و فروش انواع ورق استیل،لوله استیل،ضایعات استیل،پروفیل استیل درمرکز استیل - خرید پروفیل استیل

    خرید پروفیل استیل

    پروفیل استیل یکی از انواع محصولات فولادی است که در گروه ضدزنگ این محصولات قرار می‌گیرد. همانند دیگر محصولات از جنس استیل دلیل ضد زنگ بودن پروفیل استیل نیز وجود کروم و نیکل در ساختار آن می باشد. اما لازم است بدانید که تمامی استاندارد های در نظر گرفته شده برای این نوع پروفیل به صورت 100% ضد زنگ نبوده، اما می توان گفت ولیکن می توان گفت مقاومت خوبی در برابر اکسید شدن از خود نشان می دهند. پروفیل استیل در انواع گوناگونی همچون پروفیل استیل دکوراتیو، پروفیل استیل طلایی، پروفیل استیل براق، پروفیل استیل مات و پروفیل استیل صنعتی در بازار به فروش می رسند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، یکی از آن ها که برای پروژه شما مناسب است را انتخاب نمایید. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد از پروفیل استیل علاوه بر استفاده گسترده در صنعت کاربرد های دیگری نیز همچون ساخت دستگیره و نرده های فلزی برای در و پنجره های ساهتمان ها و را در ساخت نرده های راه پله ها به کار برده می شود. اما در این میان می توان گفت بیشترین کاربرد این محصول در صنعت ساختمان سازی است. در نتیجه خرید پروفیل استیل برای صنایع مختلف به خصوص صنعت ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    images 1676316761 63ea9059ec4ed - خرید و فروش انواع ورق استیل،لوله استیل،ضایعات استیل،پروفیل استیل درمرکز استیل - خرید پروفیل استیل

    خرید ضایعات استیل

    همانطور که حتما تا اینجای مقاله متوجه شده اید که فلز استیل کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع گوناگون دارد. صنایع خودرو سازی، لوازم خانگی، صنایع مواد غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع هواپیما سازی، صنایع مواد شیمیایی و تانکرهای حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر از این فلز استفاده می کنند. بدیهی است با توجه به ویژگی های این فلز و دوامی که دارد و همچنین تولیدات زیادی که با آن انجام می شود، مقدار ضایعات تشکیل در حین تولیدات با این محصول نیز به طبع افزایش می یابد. همچنین لازم است بدانید که فلز استیل به طور 100% قابل بازیافت و استفاده مجدد است، از این رو می توان نتیجه گرفت تمامی قطعات اضافی در هنگام تولید محصولات و محصولات قدیمی که عمرشان به پایان رسیده در دسته ضایعات استیل قرار می گیرند. شایان ذکر است که ضایعات استیل را می توان چندین بار بازیافت نمود و با آن ها محصولات قابل استفاده تولید کرد. در بازار تقاضای خرید ضایعات استیل به دلیل قابل بازیافت بودن آن ها بسیار بالا می باشد.

    images 1676316668 63ea8ffcf1eda - خرید و فروش انواع ورق استیل،لوله استیل،ضایعات استیل،پروفیل استیل درمرکز استیل - خرید پروفیل استیل

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.