جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایندگان گیلان باید در تمامی فراکسیون های مجلس عضو می شدند
    29 آبان 1395 - 18:45
    شناسه : 23594
    0

    رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان گفت: نمایندگان استان باید برنامه ریزی می کردند که هر کدام در یک کمیسیون بودند و هر ۱۵ کمیسیون را به گیلان می کشاندند. به گزارش «بامردم»، احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به حضور وزرای دولت در گیلان اظهار کرد: حضور وزرای دولت تدبیر و امید قطعأ خیرات و برکات […]

    پ
    پ

     احمد رمضانپور نرگسی

    رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان گفت: نمایندگان استان باید برنامه ریزی می کردند که هر کدام در یک کمیسیون بودند و هر ۱۵ کمیسیون را به گیلان می کشاندند.

    به گزارش «بامردم»، احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به حضور وزرای دولت در گیلان اظهار کرد: حضور وزرای دولت تدبیر و امید قطعأ خیرات و برکات زیادی را برای استان به همراه داشته و خواهد داشت سفر نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت در استان گیلان طی هفته اخیر نیز جدا از این قاعده و این قانون نیست ، کشاورزی محور توسعه گیلان از گذشته بوده است.

    وی با تأکید براینکه در برنامه های اول و دو و سوم توسعه تغییراتی صورت گرفت ، تصریح کرد: بحث کشاورزی در استان گیلان خنده دار است، باغات مرکبات تبدیل به مکانی برای ویلاسازی و اینگونه بناها شده است و صیادی هم وضعیت خاص خود را دارد.

    رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این موضوع که زیتون در حوزه کشاورزی گیلان زنده است که آن هم با بیماری مختلف در حال مبارزه است ، اضافه کرد: چای هم در سالهای اخیر یک نفسی کشیده است، اما در حوزه برنج پیش از این زمین کشاورزی به ازای هر خانوار برنج کار گیلانی هفت دهم هکتار بوده است که اکنون زیر شش دهم هکتار رسیده است.

    وی با بیان این مطلب که اصلأ توجیه اقتصادی برای مجموعه کشاورزان در گیلان وجود ندارد ، تصریح کرد: صنعت در حاشیه این موضوع قرار گرفت که گیلان بر محور کشاورزی بود. کارخانجات زیادی هم در گیلان آمدند وسوله سازی کردند، ولی متأسفانه این کارخانجات شروع به کار نکردند، حتی کارخانجاتی هم که اشتغال پایداری داشتند مانند نخ تاس، پویش و.. همه این کارخانجات به خاک سیاه کشیده شدند.

    نماینده رشت در مجلس پنجم و ششم شورای اسلامی ادامه داد: این کارخانجات در بحث اشتغال پایدار هم برند بودند، ولی وضعیت آنها در استان گیلان، متأسفانه اشتغال پایدار را هم تحت شعاع قرار داد.

    رمضانپور با اشاره به این موضوع که حضور نعمت زاده در استان گیلان در حوزه صنعت و بازرگانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، افزود: وی صنعت را می فهمد و ایشان تجربه و دانش لازم در حوزه صنعت را دارد.درست است ایشان شادابی یک جوان را ندارد ، ولی ۱۲ساعت کار ایشان نسبت به کار یک مدیر جوان کم تجربه که صنعت را نمی شناسد و در کارزار نیست با ۲۰ساعت کار ارزش دارد.

    رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه سیاست رفع موانع تولید از سوی دولت مطرح شده است، اضافه کرد: دولت متأسفانه با وجود انگیزه و علاقه، توان اجرای کامل رفع موانع تولید را ندارد و این مسیر را با مشکلاتی مواجه کرده است.

    وی با بیان اینکه سالی ۱۰۰میلیارد دلار درآمد دولت گذشته با سالی ۶۰میلیارد دلار دولت تدبیر و امید قابل قیاس نیست ، اضافه کرد: با این میزان درآمد زایی عملأ نمی توان کاری کرد، چاله های بزرگی از نظر اقتصادی مانند یارانه ها در کشور وجود دارد که ماهانه سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان دولت باید پول نقد به حساب مردم بریزد، این موارد مشکلات و تنگناهایی است که اقتصاد و رونق صنعت را با مشکل ایجاد کرده است.

    رمضانپور با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان ما در استان و دو یار بزرگی که داریم، دکتر علی نوبخت و آقای الیاس حضرتی که در مجموع ۱۵نفر شده اند باید برنامه ریزی می کردند که هر کدام در یک کمیسیون بودند و هر ۱۵ کمیسیون را به گیلان می کشاندند گفت: متأسفانه این غفلت شکل گرفت، هر سه چهار نفر در یک کمیسیون مجلس شورای اسلامی رفتند و فضا را محدود کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.