جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت محصولی ماندگار
    27 بهمن 1401 - 13:03
    شناسه : 236034
    0

    دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت، لبخند طبیعی و زیبا تری را به شما ارائه می دهند که به شما امکان می دهد دوباره به طور معمول غذا بخورید و صحبت کنید.

    پ
    پ

    چرا دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

    در حالی که دندان های مصنوعی متحرک سنتی راهی عالی برای بازگرداندن لبخند شما هستند، اما اغلب اوقات می توانند برای استفاده کننده کمی دردسر ساز باشند. همانطور که دهان شما در طول زمان تغییر می کند، ممکن است سبب بروز انواع ناراحتی شود یا مانند گذشته در دهان شما قرار نگیرد. برای مبارزه با این مشکلات رایج، مردم به ایمپلنت‌های دندانی و پروتزهای دندان مصنوعی که به عنوان دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت نیز شناخته می‌شوند، روی می‌آورند تا راه‌حل مطمئن‌تری برای از دست دادن دندان داشته باشند.

    images 1676538265 63edf199299c3 - دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت محصولی ماندگار -

    دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت چیست ؟

    در دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت چند پایه یا میله تیتانیومی است که با جراحی در استخوان فک قرار می گیرد. سپس پروتزها یا دست دندان های شما بر روی این پایه ها قرار داده می شود و تا زمانی که شما یا دندان‌پزشکتان آن را خارج کنید، روی استخوان فک شما محکم می‌ماند. شما می توانید یک دندان، چندین دندان یا یک ردیف کامل را با ایمپلنت و پروتزهای دندانی محکم جایگزین کنید.

    دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت، لبخند طبیعی و زیبا تری را به شما ارائه می دهند که به شما امکان می دهد دوباره به طور معمول غذا بخورید و صحبت کنید.

    مزایای دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

    • بهبود اعتماد به نفس
    • ثبات در هنگام صحبت کردن
    • حفظ استخوان و لثه
    • بهبود بهداشت دهان و دندان
    • بهبود زیبایی
    • مزایای تغذیه ای از توانایی خوردن غذاهای بیشتر

    مقایسه دندان مصنوعی سنتی یا بر پایه ایمپلنت

    دندان مصنوعی سنتی

    مقرون به صرفه ترین گزینه جایگزینی دندان در کوتاه مدت.

    به دلیل از دست دادن استخوان، پروتزهای مصنوعی برای تناسب مناسب باید به طور دوره ای تعویض شوند.

    مقدار استخوان کوچک می شود و یکپارچگی همچنان رو به زوال است.

    ساختارهای صورت با گذشت زمان کاهش می‌یابد و می‌تواند باعث مشکلات پزشکی مرتبط با تحلیل استخوان در طول زمان شود.

    دندان مصنوعی ممکن است روی لثه شناور یا حرکت کند و توانایی خوردن برخی غذاها را محدود کند.

    دندان مصنوعی ممکن است بلغزد و حرکت کند، به خصوص در فک پایین و باعث ایجاد لکه های دردناک در دهان شود.

    دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

    یک سرمایه گذاری طولانی مدت است.

    جایگزین عملکرد اصلی جویدن می شود

    ایمپلنت های جفت شده با دندان مصنوعی یا تاج منفرد راه حل مناسبی را ارائه می دهند که استخوان سالم را حفظ می کند.

    کمیت و کیفیت استخوان را حفظ می کند.

    حمایت محکمی از ساختارهای صورت (فک، لب ها و گونه ها) برای حفظ ظاهری جوان تر ارائه می دهد.

    عملکردی مانند دندان های خودتان دارد تا بتوانید غذاهایی را که دوست دارید بخورید.

    قوی و پایدار – پروتزهای مصنوعی را در جای خود محکم نگه می دارد.

    سوالات متداول در مورد دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت

    آیا من به دندان مصنوعی نیاز دارم؟

    فردی که یک یا چند دندان را به دلیل آسیب، بیماری پریودنتال یا پوسیدگی از دست داده است، ممکن است کاندیدای ایمپلنت های دندانی و پروتزهای دندانپزشکی باشد. گزینه های سنتی جایگزینی دندان مانند پروتزهای کامل یا پروتزهای متحرک جزئی اکنون با ایمپلنت قابل ترمیم هستند.

    اگر در حال حاضر از دندان مصنوعی استفاده می‌کنید، اما متوجه می‌شوید که روزانه با زخم‌های لثه و چسب‌های دهانی چسبناک دست و پنجه نرم می‌کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که استرس را از روال دندانپزشکی خود دور کنید. با ایمپلنت و پروتزهای محکم، دیگر نگران افتادن، لیز خوردن یا غیرطبیعی بودن دندان مصنوعی در دهان خود نخواهید بود. این روش به خوبی آزمایش شده است و منجر به هزاران بیمار خوشحال شده است که اکنون روز خود را صرف نشان دادن لبخندهای جدید خود می کنند.

    همه افراد واجد شرایط استفاده از پروتزهای مصنوعی نیستند، بنابراین مهم است که با دندانپزشک خود مشورت کنید که کدام روش برای شما بهتر عمل می کند.

    آیا دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت به حفظ استخوان کمک می کند؟

    مزیت فوق العاده ایمپلنت حفظ استخوان است. ایمپلنت برای جایگزینی ریشه دندان های از دست رفته استفاده می شود. بدون ریشه، استخوان فک به طور طبیعی با افزایش سن جذب می شود (کوچک می شود). به همین دلیل است که پروتز لق می شود و باید هر چند سال یک بار روی آن کشیده شود و به طور دوره ای بازسازی شود. در نهایت، ممکن است آنقدر انقباض استخوان وجود داشته باشد که نصب مجدد آن برای دندان مصنوعی غیرممکن شود. در جایی که ایمپلنت ها قرار می گیرند، استخوان فک جذب نمی شود. ایمپلنت‌ها نه تنها ارتفاع استخوان را حفظ می‌کنند، بلکه به حفظ خطوط صورت کمک می‌کنند، که در غیر این صورت با از بین رفتن ساختار استخوان تغییر می‌کنند.

    آیا می توانم با دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت غذا بخورم؟

    راندمان جویدن با دندان مصنوعی بالا و پایین در بهترین حالت 20 درصد از دندان های طبیعی شماست. هزاران نفر از بیماران ما در پروتزهای مقرون به صرفه و ایمپلنت که تصمیم گرفتند پروتزهای خود را با ایمپلنت و پروتزهای ضربه ای پشتیبانی کنند، اکنون می توانند غذاها را راحت تر و کارآمدتر بخورند و بجوند. بیماران همچنین احساس امنیت دارند زیرا می دانند پروتزها در حالی که به ایمپلنت متصل می شوند در جای خود باقی می مانند و این به احساس اعتماد به نفس آنها می افزاید.

    آیا پروتزهای دندان مصنوعی ارزشش را دارند؟

    ایمپلنت ها رضایت بالایی از بیماران دارند. آنها عملکرد مناسب را به دهان بیمار باز می‌گردانند، جایی که درمان‌های سنتی ممکن است کوتاهی کنند.

    بسیاری از بیماران همچنین می گویند که پروتزهای دندان مصنوعی آنها طبیعی ترین دندان مصنوعی است که داشته اند.

    ماندگاری دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت چقدر است؟

    بیشتر پروتزهای مصنوعی در صورتی که به خوبی نگهداری شوند می توانند 10 تا 15 سال دوام بیاورند. اگر چند بار در روز دندان مصنوعی خود را خارج کنید، گیره‌های دندان مصنوعی سریع‌تر فرسوده می‌شوند، بنابراین اگر قصد دارید به طور مکرر دندان مصنوعی خود را بیرون بیاورید، ممکن است نیاز به تعویض آنها بیشتر باشد.

    هزینه دندان مصنوعی بر پایه ایمپلنت چقدر است؟

    هر پروتز بر اساس تعداد دندان مورد نیاز، اندازه پروتز و نوع ایمپلنت متفاوت است. به همین دلیل، مهم است که با دندانپزشک خود مشورت کنید تا بفهمید کل هزینه های شما چقدر خواهد بود. شما می توانید یک ایده کلی در مورد هزینه ایمپلنت و پروتزهای دندان مصنوعی در دندان مصنوعی و ایمپلنت مقرون به صرفه در لینک زیر دریافت کنید.

    قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

    آیا می توان دندان مصنوعی را در یک روز انجام داد؟

    آره! در بیشتر موارد، تیم ماهر ما در پروتز و ایمپلنت مقرون به صرفه می‌تواند دندان‌های مصنوعی فوری شما را در یک روز به شما تحویل دهد. اگر قبلاً ایمپلنت نداشته‌اید، قبل از اینکه بتوانیم پروتزهای دندان مصنوعی خود را بسازیم، باید پروسه‌ای را برای نصب آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

    منبع :

    https://www.affordabledentures.com/our-services/implants/denture-implants-snap-in

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.