شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیدا کردن آدرس آرایشگاه زنانه خوب در شهر پردیس تهران!
    27 بهمن 1401 - 14:09
    شناسه : 236070
    0

    آدرس آرایشگاه زنانه در شهر پردیس: بورگ فاز 2 و 1 پردیس شماره تلفن 28425775 سالن زیبایی بورگ

    پ
    پ

    انتخاب بهترین سالن زیبایی در شهر پردیس بخصوص برای عروس خانم ها بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید با تحقیق و بررسی به سراغ سالن زیبایی بروید که خدمات آرایشی و پیرایشی خود را با کمک کادر دوره دیده و مواد آرایشی به روز و مناسب اجرا نماید. در این مطلب بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس و همچنین آرایشگاه های زنانه در شهر پردیس را به همراه آدرس و شماره تلفن برایتان گرد آورده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

    آدرس بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس

    بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای خانم های عزیز انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

    مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس 02128425775

    اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

    آدرس سایت www.borg.salon

    آدرس سالن زیبایی بورگ:

    شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان 148

     images 1676541925 63edffe51b8b4 - پیدا کردن آدرس آرایشگاه زنانه خوب در شهر پردیس تهران! -

    شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز 2 مجتمع ایران زمین ط3 پ 208

    بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران ، خدمات خود را به صورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد. کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند و می دانند حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم است، بهترین سالن زیبایی را انتخاب می کنند. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، با انجام خدمات حرفه ای و با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد، زیبایی طبیعی پوست و مو افراد را به خطر نمی اندازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای آگهی همراه باشید.

    سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران

    سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود. این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد. به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند. کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود. به طور معمول 2 تا 3 ماه ماندگاری دارد. کراتیه برای افرادی مناسب می باشد که موهای

    خشک، وز و آسیب دیده دارند. بعد از انجام کراتینه نباید به مدت 4 روز موهای خود را بشویید. در هنگام شستشو باید از شامپوهای مخصوص کراتینه و بدون سولفات استفاده نمایید. قبل از رفتن به استخر باید مو کراتینه شده را با روغن ارگانیک چرب کنید. اگر موهای شما برای درخشندگی و حفظ سلامتی به کراتینه نیاز دارد، حتما سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران را انتخاب نمایید. تمامی شماره های موجود در آگهی برای این سالن زیبایی می باشد.

    ویژگی بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس تهران

    پیش از این که به سراغ ویژگی های بهترین سالن زیبایی در پردیس برویم، ابتدا باید با خصوصیات مدیریت سالن زیبایی آشنا شویم تا دیدگاه روشنتری راجع به سالن های زیبایی و مدیریت آن ها داشته باشید. باید شخصی مدیریت سالن زیبایی را بر عهده داشته باشد که اشراف کامل بر اصول مدیریت و امور حسابداری داشته باشد. در برخورد با مراجعه کنندگان، ارتباط صمیمانه و صبورانه ای را در پیش گیرد. با تبلیغات و بازاریابی و روش های جذب مشتری آشنایی کامل داشته باشد.

    نکته حائز اهمیت این است که بهترین سالن زیبایی در شهر پردیس باید مدیریت داشته باشد که با قوانین کاری، بیمه، مصاحبه و استخدام، درصد خدمات آرایش و زیبایی، تنظیم قرارداد های کاری با پرسنل و از این قبیل موارد آشنایی کامل داشته باشد. همچنین مدیر سالن زیبایی باید مواد اولیه با کیفتی را تهیه نماید تا به این طریق کلیه پرسنل در انجام میکاپ از  رژلب ها و بهترین انواع سایه چشم در بازار و سایر لوازم آرایشی استفاده نمایند.

    در رابطه با ویژگی های بهترین سالن زیبایی باید گفت؛ سالنی را جزء بهترین ها می دانیم که نیروهای متخصص، ماهر و با سابقه ای در آن ارائه خدمات دهند. معمولا افراد با توجه به خدمات با کیفیتی که هر سالن عرضه می کنند، آن سالن را جزء بهترین ها می دانند. بنابراین ملاک اصلی در انتخاب بهترین سالن زیبایی ارائه جدیدترین، به روز ترین و متنوع ترین خدمات همراه با کیفیت بالا می باشد.

    سالن هایی که حرفه ای و مشهور هستند، دقت بالایی در زمینه رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی سالن خویش دارند. این مجموعه های زیبایی همواره کلیه تجهیزات خویش را استریل می نمایند و بهداشت و نظافت را پایه اصلی فعالیت خود می دانند. اکثر مردم به سراغ سالن های زیبایی به روز و مدرن می روند و سالن هایی که از تجهیزات قدیمی و خدمات پیش پا افتاده ای استفاده می کنند را جزء بهترین ها نمی دانند و به سراغ آن ها نمی روند.

    سالن زیبایی بورگ پردیس چه مشخصه هایی دارد؟

    اگر قرار باشد به مزایا و یا به بیان بهتر مشخصه های مثبت این آرایشگاه زنانه در پردیس اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    کادری مجرب در حوزه آرایشگری و زیبایی در این سالن زیبایی مشغول به کار می باشند.

    این سالن آرایشی از مجوز های بهداشتی بهره مند می باشد.

    تمامی اصول بهداشتی در این سالن زیبایی به منظور آسوده خاطر بودن مشتری از تمیزی کار رعایت می شوند.

    در این آرایشگاه هریک از ابزار های مورد استفاده پس از آ« که مورد استفاده واقع می شوند در جای خود قرار میگیرند آن هم با ضدعفونی توسط مخصوص.

    از دیگر مشخصه های دیگر می توان به تعهد و خوش قولی اهالی آرایشگاه اشاره کرد.

    از طرف دیگر نباید از حسن خلق و برخورد مناسب اعضای آرایشگاه مانند مدیر و آرایشگران هم چشم پوشی کرد.

    تمامی افرادی که در این سالن زیبایی مشغول به کار هستند از افراد با سابقه در این حوزه می باشند.

    خدمات برتر آرایشی و زیبایی سالنهای زیبایی پردیس

    آرایش عروس

    آرایش عروس یکی از خدمات ویژه سالنهای زیبایی در پردیس است که شامل شینیون عروس ، گریم و میکاپ عروس ، خدمات ناخن عروس و میکروبلیدینگ و …… می باشد که در این پکیچ برای عروسها از لحاظ قیمت ، تنوع زیادی را بکار می گیرند تا با توجه به بودجه داماد ، برای این خدمات قرار داد بسته شود .

    کاشت ناخن

    کاشت ناخن در پردیس به همراه مانیکور و پدیکرو و انواع خدمات دیزاین و طراحی یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالنهای زیبایی پردیس انجام می شود .

    کراتینه و صافی مو

    داشتن موهای سالم و لخت و زیبا و ابریشمی با وجود بکارگیری مواد رنگ و مش شیمیایی می تواند تجربه ای خوبی از احیا موهای آسیب دیده بوسیله مواد کراتین بدهد. امروزه مواد کراتین مو دارای تنوع زیادی هستند که به سوی ارگانیک بودن قدم می گذارند این تنوع را شما می توانید ار بهترین مراکز کراتینه مو پردیس مشاهده کنید .

    • لیفت و لمینت مژه
    • خدمات اپیلاسیون
    • پاکسازی و مراقبت پوست

    معیارهای انتخاب بهترین سالن زیبایی در شهر پردیس

    • خوش نام و دارای شهرت و محبوبیت بین عموم باشد.
    • قیمت خدمات سالن زیبایی باید مناسب باشد
    • آرایشگر باید از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد
    • شیوه برخورد کارکنان سالن آرایشگری باید درست و اصولی باشد
    • کیفیت مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاه ها باید استاندارد و مرغوب باشد
    • یک سالن زیبایی خوب باید تمام پروتکل­‌های بهداشتی در آن رعایت شو

    ۷ سالن زیبایی برتر سطح شهر پردیس تهران:

    سالن زیبایی بورگ پردیس تهران

    بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

    بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

    • تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰
    • مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵
    • اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon
    • آدرس سایت www.borg.salon

    آدرس سالن زیبایی بورگ:

    • شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸
    • شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

    مهم‌ترین کاری در آرایشگاه زنانه روی صورت انجام می‌گردد، اصلاح ابرو و اصلاح صورت و پروتئین تراپی مو می‌باشد. مدل ابروها که با مد روز تغییر می کنند و شما به صورت مداوم مجبور هستید تا به آرایشگاه مراجعه کنید و مدل دلخواه را به آن بدهید. پس آرایشگاه زنانه خوب در پردیس جایسست که از آخرین مد روز دنیا خبر داشته باشد.

    آرایش صورت و میکاپ نیز از دیگر کارهایی می‌باشد که در آرایشگاه زنانه به آن می‌پردازند. آرایش با توجه به سلیقه مشتری، درخواست وی و همچنین مجلسی که در آن قرار می‌باشد شرکت کند، متفاوت خواهد بود. به مقاله بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شمال تهران مراجعه کنید.

    آرایش همراه با گریم صورت نیز در مواقع خاص و برای عروس خانم‌های عزیز و بانوانی که در خواست می‌دهند قابل اجراست. گریم سه بعدی نیز روی لب، گونه و بینی تغییراتی ایجاد می‌کند که براحتی نواقص صورت پوشانده می‌شوند. تمامی این خدمات در بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس یعنی مارگو صورت می‌گیرد.

    کاشت مژه از خدمات نسبتاً جدیدی می‌باشد و خانم‌هایی که از مژه‌های خود راضی نمی‌باشند و دوست دارند مژه‌هایشان بدون ریمل و آرایش زیبا و بلند و پر پشت جلوه کند، متقاضی آن هستند. کاشت مژه از کارهای تخصصی می‌باشد و فردی که به این کار دست می‌زند، باید آموزش های لازم را دیده باشد. در سالن زیبایی مارگو مژه کار متخصص و حرفه ای وجود دارد تا به شما کوچکترین آسیبی وارد نشود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.