سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41328 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از ارایه دو لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها حمایت نخواهیم کرد
    30 آبان 1395 - 15:29
    شناسه : 23618
    0

    عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: متاسفانه برخی از اصلاح طلبان بحث ارایه دو لیست در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با نصف مشترک را مطرح کردند که این موضوع به هیچ وجه مورد تایید ما نیست. به گزارش «بامردم»، مجتبی حسینخانی افزود: ما در حزب ندای ایرانیان ایرادات و اشکالاتی به شورای […]

    پ
    پ

    عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: متاسفانه برخی از اصلاح طلبان بحث ارایه دو لیست در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با نصف مشترک را مطرح کردند که این موضوع به هیچ وجه مورد تایید ما نیست.

    به گزارش «بامردم»، مجتبی حسینخانی افزود: ما در حزب ندای ایرانیان ایرادات و اشکالاتی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان داریم اما به هیچ وجه از ارایه دو لیست حمایت نخواهیم کرد.
    وی اظهار داشت: ارایه دولیست حتی اگر تعداد زیادی از این دو لیست اسامی مشترک باشد به منزله شکست اصلاح طلبان خواهد بود.
    عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اضافه کرد: ایرادات حزب ندای ایرانیان به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بیشتر حول دو محور است، عدم رعایت وزن احزاب و عدم تلاش برای تدوین برنامه مدون برای مباحث کلان کشور مانند شوراها و شهرداریها.
    وی افزود: برای رفع این ایرادات جلساتی با دکتر عارف رییس و آقای موسوی لاری و سایر اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان داشته ایم و امیدواریم که اصلاحاتی انجام شود.
    حسینخانی ادامه داد: حزب ندای ایرانیان که از ابتدای شکل گیری از طرف برخی افراد متهم به برنامه ریزی برای شکست و انشقاق اصلاح طلبان می شد، ثابت کرد که بیشتر از همه مدعیان در جهت اتحاد اصلاح طلبان عمل کرده است و شاهد این مساله حرکت خوب حزب در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.
    وی گفت: ما در حزب ندای ایرانیان به اتحاد اصلاح طلبان بر اساس تمرکز بر اشتراکات قائل هستیم و در جهت رسیدن به این اتحاد از هر نوع تلاش و از خود گذشتگی دریغ نخواهیم کرد.


    منبع: ایرنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.