×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 236205 1 - راهنمای کامل بهترین برندهای جویس در ایران - جویس

در این راهنما می‌خواهیم محبوب‌ترین، خوشمزه‌ترین و پرفروش‌ترین مارک‌های جویس در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که ویپینگ به عنوان یک سرگرمی در بین جوانان باب شده است، مشتریان بسیار زیادی به دنبال خرید جویس هستند. با این حال، تعداد بالای برندهای موجود در بازار باعث سردرگمی خریداران می‌شود.

در هنگام خرید جویس، ۶ فاکتور مهم وجود دارد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • طعم جویس
  • میزان نیکوتین موجود در آن
  • نسبت VG/PG
  • انتخاب جویس مناسب با دستگاه و کویل ویپ
  • حجم بطری جویس
  • قیمت جویس

با در نظر گرفتن این عوامل و دانستن بهترین برندهای جویس ویپ در بازار، می‌توانید خیلی سریع محصول مورد نظرتان را در بازار پیدا کنید. در ادامه ۹ مورد از برندهایی که در هنگام خرید جویس باید در نظر بگیرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱-جویس بازوکا

برند بازوکا یک خط تولید جویس ویپ است که توسط کمپانی Kilo E-liquids در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است. این برند سعی کرده است تا جویس‌های بسیار خوشمزه‌ای را تولید و به ویپرهای سراسر دنیا عرضه نماید.

جویس‌های برند بازوکا در بطری‌های ۶۰ میلی لیتری، ۱۲۰ ملی‌لیتری و ۲۰۰ میلی‌لیتری تولید و عرضه می‌شوند. برند بازوکا (Bazooka) به دلیل تولید انواع ایجوس‌های میوه‌ای معروف می‌باشد. جویس‌های این برند به دو دسته با طعم‌های میوه‌ای همراه با طعم آبنبات ترش و میوه‌ای همراه با طعم خنک و یخی تقسیم بندی می‌شود. در صورتی که به دنبال خرید جویس بازوکا هستید، می‌توانید انواع طعم جویس مورد نیازتان را از فروشگاه آنلاین هایپرقل تهیه کنید.

۲-جویس‌های برند BLVK

BLVK یک برند تولید کننده جویس ویپ است که در جنوب کالیفرنیا مستقر می‌باشد. برند بی ال وی کی در سال ۲۰۱۶ و توسط ری (Ray) و کید (Kidd) تاسیس شد. BLVK مخفف (Be Loyal, Valued, Kind) و به معنای (وفادار، ارزشمند، مهربان باشید) است.

محصولات برند بی ال وی کی در انواع طعم‌های BLVK، WYTE، FRZN، BOLD، SALT، SALT PLUS، و BLVK PINK ارائه می‌گردند.

جویس‌های این برند در بطری‌های ۶۰ میلی‌لیتری، ۱۰۰ میلی‌لیتری و ۱۲۰ میلی‌لیتری تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید انواع جویس‌های میوه‌ای، دسری، یخی و تنباکویی را در بین محصولات بی ال وی کی پیدا کنید.

برای مشاهده تمامی طعم‌ها و خرید جویس بی ال وی کی، از فروشگاه آنلاین هایپرقل دیدن فرمایید و جویس مورد نیازتان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

word image 236205 2 - راهنمای کامل بهترین برندهای جویس در ایران - جویس

۳-جویس برند ویگاد

برند ویگاد Vgod (Vape Group Organized Distribution) در شهر کالیفرنیا آمریکا و توسط چهار ویپر حرفه‌ای کار خود را شروع کرد. جویس‌های این برند با نسبت VG به PG برابر با ۷۰ به ۳۰ ساخته شده‌‌اند که همیشه طعم نهایی و ابرهای عظیمی را ارائه می‌کنند.

انواع جویس‌های ویگاد در سری‌های Cigar، Lush، Bomb، Fruit، Candy وDessert Lines تولید می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین سری جویس‌های ویگاد، سری جویس Bomb است که می‌توان به طعم‌های بمب توت فرنگی، بمب سیب، بمب انبه و … اشاره کرد.

سری طعم‌های Cubano این برند نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشند که ترکیبی از طعم تلخ تنباکو و انواع طعم‌های دسری مانند وانیل، کارامل، خامه و … می‌باشند.

خرید جویس ویگاد (Vgod)

۴-جویس‌های نستی (Nasty)

نستی نام یک برند مالزیایی تولید کننده انواع جویس‌های بسیار با کیفیت است که توانسته نظر ویپرهای زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند. این برند در تولید انواع جویس‌ها مهارت دارد و طعم‌های بسیار زیادی را روانه بازار کرده است. از سال ۲۰۱۵ که برند نستی وارد صنعت ویپینگ شده است تا به امروز توانسته با تولید محصولات بسیار با کیفیت و خوشمزه، مشتریان زیادی برای محصولات خود پیدا کند.

جویس‌های برند نستی در بطری‌های ۶۰ میلی‌لیتری تولید می‌شوند و از طعم‌های بسیار متنوع انگور، بلک کارنت، انبه، موز، توت فرنگی، پرتقال، لیموناد، تنباکو و … برخوردار می‌باشد.

۵-جویس‌های رایپ ویپز

برند رایپ ویپز (Ripe Vapes) یک برند آمریکایی است که مرکز آن در شهر کالیفرنیا واقع شده است. این برند به عنوان یک برند ممتاز و نمادی از کیفیت در دنیای جویس ویپ‌ها شناخته می‌شود.

جویس‌های این برند همگی به صورت دست‌ساز تولید می‌شوند و از ترکیب ثابتی برخوردار نیستند. جویس‌های رایپ ویپز در بسته بندی‌های ۶۰ میلی لیتری و ۱۲۰ میلی لیتری تولید و روانه بازار می‌شوند. میزان نیکوتین موجود در محصولات این برند متفاوت است و از جویس‌های بدون نیکوتین گرفته تا انواع ۳ میلی‌گرمی، ۶ میلی‌گرمی، ۱۲ میلی‌گرمی و ۱۸ میلی‌گرم نیکوتین در هر طعم تغییر می‌کند.

با توجه به کیفیتی که جویس‌های برند رایپ ویپ دارند، این برند در ایران نیز توانسته است برای خود مشتریان زیادی دست و پا کند.

۶-جویس دکتر ویپ

اکثر ویپرها با نام برند دکتر ویپز آشنا هستند. جویس‌های دکتر ویپز یکی از گران‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آیند. برند دکتر ویپز (Dr.vapes) یک برند انگلیسی تولید کننده انواع ویپ جویس است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت و ارائه طعم‌های بسیار خوشمزه، نظر ویپرهای بسیار زیادی را به خود جلب کند. این برند انواع جویس‌های تنباکویی، میوه‌ای، یخی و دسری را در سایزهای مختلف تولید می‌کند.

برند دکتر ویپز (Dr Vapes) سعی کرده است که با ترکیب نسبت خاصی از VG/PG تجربه منحصر به فردی را برای دوستاران ویپینگ خلق کند. نسبت VG به PG جویس‌های دکتر ویپز برابر ۷۸ به ۲۲ می‌باشد. به دلیل داشتن میزان VG بسیار بالا، جویس‌های این برند حجم بخار بیشتری را نسبت به سایر برندها در اختیار شما قرار می‌دهند.

۷-جویس اولترا کول

اولتراکول (ULTRA COOL) نام یک برند کمتر شناخته شده مالزیایی است که جویس‌های یخی و خنک بسیار خوشمزه‌ای را تولید می‌کند. جویس‌های برند اولترا کول از ترکیب طعم‌های مختلف دسری و میوه‌ای با طعم یخ به وجود آمده‌اند. طعم‌های کولا یخ، نوشابه انرژی ‌زا یخ، انگور یخ، توت فرنگی یخ و هندوانه یخ از طعم‌های پر فروش این برند به شمار می‌آیند.

شما می‌توانید انواع جویس اولتراکول با طعم‌های مختلف را از فروشگاه آنلاین هایپرقل خریداری کنید.

word image 236205 3 - راهنمای کامل بهترین برندهای جویس در ایران - جویس

۸-برند دینر لیدی

برند دینر لیدی یک برند بریتانیایی تولید کننده انواع محصولات ویپینگ است که جویس‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کند. این برند در سال ۲۰۱۶ کار خود را شروع کرد و با تولید کردن جویس تارت لیمو، علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرد.

جویس‌های برند دینر لیدی با نسبت VG به PG برابر با ۷۰ به ۳۰ تولید می‌شوند که کام دهی و طعم بسیار عالی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این برند در تولید انواع جویس‌های دسری مهارت دارد. علاوه بر طعم‌های دسری، انواع جویس‌های میوه‌ای، یخی و تنباکویی بسیار با کیفیتی را نیز ارائه می‌کند.

جویس‌های Cola Shades، تارت لیمو، Melon twist، توت فرنگی ماکارون و آدامس بادبادکی یخ از جویس‌های محبوب این برند به شمار می‌آیند. در صورتی که به دنبال خرید جویس دینر لیدی هستید، می‌توانید انواع طعم‌های این برند را از فروشگاه آنلاین هایپرقل و با بهترین قیمت خریداری کنید.

۹-جویس‌های برند نیکد ۱۰۰

برند نیکد (Naked 100) نام یک برند تولید کننده جویس آمریکایی است که توسط شرکت USA VAPE LAB تولید می‌شود. جوس‌های برند نکید ۱۰۰ شهرت خود را مدیون تیمی از محققان و متخصصانی است که در پشت پرده این برند مشغول به کار هستند.

جویس‌های این مارک دارای نسبت VG به PG برابر با ۷۰ به ۳۰ هستند، که باعث ایجاد بخارهای حجیمی در هنگام ویپینگ می‌شوند. انواع جویس نیکد ۱۰۰ در بطری‌های ۶۰ میلی‌لیتری و با مقدار نیکوتین ۰ میلی‌گرم، ۳ میلی‌گرم، ۶ میلی‌گرم و ۱۲ میلی‌گرم تولید می‌شوند.

جویس‌های نیکد در طعم‌های مختلفی در دسترس می‌باشند و این برند سعی کرده است که با تنوع دادن به طعم‌های خود، تمام ذائقه‌ها را پوشش دهد. طعم‌های به کار گرفته شده در جویس‌های برند نیکد ۱۰۰ عموما ترکیبی از ۳ طعم میوه‌ای یا ترکیبی از طعم‌های میوه‌های گوناگون در کنار خامه یا منتول است. معروف‌ترین طعم‌های جویس نستی شامل نیکد Hawaiian Pog، طعم انبه، نیکد Sour Sweet می‌باشند.

نتیجه‌گیری

انتخاب جویس خوب یک کار زمان‌بر و بسیار سلیقه‌ای است. هر شخصی بنا به علایق و سلیقه‌ای که دارد، از ویپینگ جویس برندهای خاص و طعم‌های به خصوصی لذت می‌برد. در این راهنما سعی کردیم تا ۱۱ مارک جویس مختلف موجود در بازار که بیشترین مشتری را دارند به شما معرفی کنیم.

توصیه ما به شما این است که جویس‌های برندهای مختلف را تست کنید و ببینید که کدام جویس بهترین طعم و کام دهی را با دستگاه ویپ شما، در اختیارتان می‌گذارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.