×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

خرید اینترنتی پالت پلاستیکی ارزان از کارخانه شایان اعتماد

images 1676587649 63eeb28185062 - خرید اینترنتی پالت پلاستیکی ارزان از کارخانه شایان اعتماد - پالت

پالت های پلاستیکی در صنعت های وابسته مانند پتروشیمی و کشاورزی و همچنین در زمینه های مختلف زندگی روز مره افراد بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. و به همین دلیل خرید و فروش پالت پلاستیکی و قیمت پالت پلاستیکی ارزان در زمینه های مختلف صنعت به خصوص صنایع تولید پلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف پالت های پلاستیکی در این صنایع روز به روز در حال افزایش است. یکی از پرکاربرد‌ترین و بهترین انواع پالت پلاستیکی در زمینه صنایع پلاستیک، صنایع خودرو سازی، صنایع بسته بندی پالت پلاستیکی سبک است که این محصول با توجه به نیاز بسیار بالا در این صنعت به صورت گسترده و در حجم بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله دیگر انواع پالت پلاستیکی می توان به پالت پلاستیکی دست دوم اشاره نمود که برای فروش مناسب در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. خرید و فروش پالت پلاستیکی در انواع سایز ها و رنگ های مختلف و همچنین پالت پلاستیکی با توجه به نوع استفاده می تواند مورد استفاده قرار گیرد. امروزه با توجه به پیشرفت بسیار در زمینه علوم تولیدی و صنعت، هر کدام به نحوی توانسته است در پیشرفت این صنعت موثر باشد، پالت پلاستیکی با توجه به ابعاد و وزن مورد استفاده که در کاتالوگ پالت پلاستیکی سایت شرکت صنعتی شایان اعتماد موجود است، می تواند نقش بسزایی در افزایش فروش و همچنین خرید و فروش محصولات به شکل گسترده و با قیمت مناسب داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم درباره پالت های پلاستیکی حول محور موارد زیر صحبت کنیم:

  • معرفی پالت صنعتی پلاستیکی و کاربرد آن
  • مزایا و ویژگی های پالت پلاستیکی
  • خرید و فروش عمده پالت پلاستیکی
  • مرکز فروش پالت پلاستیکی تهران
  • معرفی انواع پالت پلاستیکی در شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد

معرفی پالت صنعتی پلاستیکی و کاربرد آن

پالت در لغت به سازه ای مسطح گفته می شود که جهت سهولت در حمل و نقل محصولات توسط دستگاه های حمل و نقل یا انسان مورد استفاده قرار می گیرد.

به عبارتی پالت ها صفحات تختی هستند که در زیر محصولات قرار گرفته و بسته ها را روی آن می چینند. برای تثبیت آنها نیاز به روکشی محکم و سازگار با محیط زیست داریم که در سرعت بسته بندی اختلال ایجاد نکند. همچنین قابل شستشو بودن آن ها و کاهش آسیب به نیروی انسانی باعث شده در صنعت حمل و نقل مواد خوراکی پر کاربرد باشند.

این وسیله در ابتدا با جنس چوبی یا فلزی تولید می شده اما پس از گذشت مدتی به دلیل معایب پالت های چوبی و فلزی تولید کنندگان به سمت تولید این وسیله کاربردی از جنس پلاستیک فشرده روی آوردند.پالت های پلاستیکی ظواهر متنوع و انواع گوناگونی دارند اما در هر حال متشکل از چند قفسه یا به اصطلاح خانه هستند که این قفسات برای نگهداری کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

کار با پالت های پلاستیکی نسبت به پالت های فلزی و چوبی بسیار ساده تر بوده و به همین دلیل امروزه اکثر فروشگاه ها و انبار های صنعتی و یا حتی منازل شخصی، برای دسته بندی و نظم دادن به وسایل و محصولات خود از پالت های پلاستیکی قفسه بندی شده استفاده می کنند.

پالت های پلاستیکی بدلیل قابلیت استرلیزه شدن در صنایع غذایی برای انبارکردن مواد غذایی و صنعتی کاربرد زیادی دارد که قابلیت لیفتراک‌خور و جک خور بودن این پالت ها کار را بسیار آسان کرده است.مراکز بارگیری و اسکله ها، سرد خانه ها، مراکز تهیه و توزیع محصولات کاغذی، صنایع مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی و انبارهای نگهداری کالا و …از دیگر مصارف این پالت ها می‌باشد.

لازم به ذکر است که پالت‌ پلاستیکی‌ شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد تهیه شده از مواد پتروشیمی درجه یک،درابعاد و وزن های متفاوت تولید شده و در حالت متحرک و ثابت قابلیت تحمل بار از ۴۰۰ کیلوگرم تا ۴ونیم تن را دارا می‌باشد.

مزایا و ویژگی های پالت پلاستیکی

از مزایای پالت های پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت از محیط زیست
  • خاصیت ضربه گیری و مقاومت بیشتر
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و دما
  • استفاده از رنگ بندی های متنوع به منظور تفکیک مواد، حمل و نگهداری
  • قابلیت شستشو با انواع شوینده ها
  • خوش فرم و زیبا
  • عدم نفوذ و تمرکز حشرات و جوندگان
  • بارگذاری متناسب با ابعاد متغیر
  • مستحکم و با کیفیت
  • قابلیت استرلیزه شدن برای استفاده در صنایع غذایی
  • قابلیت جابجایی آسان بواسطه‌ی ویژگی جک‌خور و لیفتراک‌خور بودن
  • قیمت مناسب
  • سبک بودن نسبت به نمونه های فلزی

پالت پلاستیکی ارزان و سبک از مزایا خرید پالت

مهم ترین ویژگی پالت پلاستیکی و کاربرد های آن ها در بنادر، فروشگاه‌ها، انبارها، فرودگاه‌ ها، ترمینال‌ ها و دیگر مکان های خرید و فروش پالت پلاستیکی سبک بودن و قیمت مناسب بودن است.  در این قسمت از مقاله به شرح انواع پالت ها می پردازیم: پالت ایستاده، پالت معمولی برای بسته بندی استفاده می شود و به دلیل وزن سبک آن قابلیت استفاده و حمل و نقل و همچنین طبقه بندی بسیار بالایی دارد. پالت ایستاده در بازار به دو مدل تخت و مشبک موجود است. پالت بند تخت، پالت ایستاده تخت از جنس پی وی سی است که بسیار محکم و مقاوم می باشد. پالت ایستاده مشبک، پالت بند مشبک دارای ضخامت بیشتری است. معمولا در هر پک پالت ایستاده از دو نوع پالت ایستاده تخت و پالت استاده مشبک موجود است. و از دیگر پالت های پر کاربرد می توان به پالت پلاستیکی سایز ۱۲۰ * ۸۰اشاره نمود که این پالت پلاستیکی ارزان است و در مصارف گوناگون مورد توجه قرار می گیرد. از ویژگی مهم دیگر پالت پلاستیکی سایز ۸۰*۱۲۰ می توان به سبک بودن و ابعاد مناسب آن برای حمل و نقل و قفسه بندی اشاره کرد. این پالت ها به دلایل فوق در بین افراد زیادی که در صنعت مشغول هستند، بسیار محبوب واقع شده است.

images 1676587687 63eeb2a730238 - خرید اینترنتی پالت پلاستیکی ارزان از کارخانه شایان اعتماد - پالت

خرید و فروش عمده پالت پلاستیکی

از ویژگی های مهم دیگر پالت های پلاستیکی، خرید و فروش آن ها به صورت عمده می باشد. دلیل آن هم نوع کاربرد پالت پلاستیکی می باشد که معمولا در انبارها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کارخانه های تولید زیادی اقدام به فروش عمده پالت پلاستیکی می کنند که شرکت تولیدی صنعت شایان اعتماد هم یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان و فروشندگان در این زمینه می باشد.

خرید عمده پالت بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی پالت می باشد. به همین دلیل معمولا به صورت عمده به فروش می رود زیرا هزینه های حمل و نقل  پالت در تعداد بالا باعث کاهش هزینه کلی می شود. و هزینه بارگیری و تخلیه و چیدمان در انبار نیز با خرید عمده کاهش قابل توجهی پیدا می کند. پس پیشنهاد می شود انواع پالت های استاندارد را خریداری کرده و یکبار هزینه انتقال محصول از کارخانه تولید کننده به انبار خود را پرداخت کنید.

مرکز فروش پالت پلاستیکی تهران

شرکت شایان اعتماد تولید کننده پالت صنعتی پلاستیکی سبک ،مستحکم و باکیفیت می باشد؛ و علاوه بر نمایندگی های مختلف مرکز فروش پالت پلاستیکی تهران ، کرج و مراکز دیگر استان ها و نیز خرید اینترنتی را فراهم آورده است تا مشتریان گرامی بتوانند استعلام قیمت و خرید اینترنتی پالت پلاستیکی را در اندازه های متفاوت مانند پالت پلاستیکی سایز ۱۱۰*۱۳۰ و ۸۰*۱۲۰  که از پرکاربردترین ها هستند، با مشاهده کاتالوگ و مشخصات فنی ، پالت پلاستیکی مناسب برای کار خود را بدون واسطه از شرکت شایان اعتماد داشته باشند.

images 1676587696 63eeb2b05a5f4 - خرید اینترنتی پالت پلاستیکی ارزان از کارخانه شایان اعتماد - پالت

صادرات پالت پلاستیکی

مهم ترین کشور های خریدار پالت پلاستیکی ایران، ترکیه و کشورهای دیگر است. در ضمن کشورهای عربی هم که در سال ها اخیر در لیست صادرات پالت پلاستیکی قرار گرفته اند نیز با کشور ترکیه در تماس هستند. به عنوان مثال کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور های شرق آسیا از جمله کشورهایی هستند که در سال ها گذشته تقاضای بالایی برای خرید محصولات پلاستیکی و لاستیکی داشته‌اند. در این راستا ایران از کشورهای مختلف از جمله کشورهای شرق آسیا و شرق اروپا، خاورمیانه، آمریکا و خاورمیانه استقبال زیادی برای خرید و فروش باکس پالت پلاستیکی داشته است. کاربردی بودن پالت پلاستیکی سبب شده افراد زیادی به دنبال خرید پالت پلاستیکی ارزان باشند و بازار فروش پالت پلاستیکی از نمایندگی پالت پلاستیکی به یکی از پر فروش ترین بازار های کشور تبدیل شود.

انواع پالت های پلاستیکی در شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد

پالت پلاستیکی مناسب برای مصارف مختلف تولید انواع کالا از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل خرید و فروش پالت پلاستیکی و پالت پلاستیکی ارزان برای مصارف مختلفاهمیت ویژه ای دارد.برای خرید کالای مورد نیاز خود به نمایندگی فروش پالت پلاستیکی نیازمند هستید. خرید از فروشگاه‌ های متعدد برای خرید بهترین جعبه پالت پلاستیکی و قیمت جعبه پالت پلاستیکی مناسب برای مصارف مختلف مهم‌ترین موضوع در خرید انواع کالا از فروشگاه هاست.

خرید از یک فروشگاه معتبر و با کیفیت تضمین کننده طول عمر کالا خواهد بود. پالت‌های پلاستیکی به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده در سایر مصارف از محبوبیت بالایی در کشور برخوردار است.

پالت های طراحی و تولید شده در شرکت شایان اعتماد نمایندگی فروش انواع پالت پلاستیکی با انواع و اشکال گوناگون به شرح زیر می باشند:

  • پالت پلاستیکی کد ۰۲۲
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۳
  • پالت پلاستیکی کد۲۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۳۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۴۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۶
  • پالت پلاستیکی کد۱۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۳۷
  • پالت پلاستیکی کد۰۴۷
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۷

با توجه به رقابت هایی که بین تولید کنندگان داخلی و کارخانه های پالت سازی وجود دارد، شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد کار خود را بر اساس احترام بیشتر به مشتریان خود و با تولید پالت پلاستیکئ مستحکم تر و باکیفیت ارائه میدهد و علاوه بر نمایندگی های مختلف خرید اینترنتی را فراهم آورده است تا مشتریان گرامی بتوانند خرید آنلاین و استعلام قیمت و خرید اینترنتی پالت پلاستیکی را بدون واسطه از شرکت شایان اعتماد داشته باشند و با مشاهده کاتالوگ، پالت پلاستیکی مناسب برای کار خودرا سفارش دهند و همراه لوگو تحویل بگیرند.

آدرس:

تهران، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان ۵۷، پلاک ۱۳۳۰ 

 قزوین- جاده قدیم تاکستان- خروجی مهدی آباد کیلومتر ۲۰ جاده مهدی آباد

شرکت شایان اعتماد نگین دشتابی:

 ۰۲۸۳۵۵۲۷۶۹۱-۹

دفتر قزوین:

 ۰۲۸۳۳۶۹۴۰۶۳-۶

شرکت تهران:

 ۰۲۱۳۶۴۲۵۵۳۴-۷

دفتر تاکستان:

 ۰۲۸۳۵۲۴۱۷۵۳-۶

وب سایت :  shayanetemad.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.