×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 236501 1 - وکیل حقوقی در تهران کیست؟ -

در مواجه با سؤال وکیل حقوقی در تهران کیست؟ ابتدا لازم است بدانیم وکیل حقوقی نماینده اشخاص حقوقی یا حقیقی است که به نیابت از آن‌ها به دنبال احقاق حقوق مربوط به فعالیت‌های حقوقی موکلان خود می‌رود و در چهارچوب قوانین مدنی هر کاری برای دفاع از موکل خود انجام می‌دهد. وکیل حقوقی یک وکیل پایه یک دادگستری است که در حوزه‌های تخصصی حقوقی همچون خانواده، املاک، تجارت و امور مالی، مهاجرت و مسائل گمرکی، امور مربوط به قرارداد‌ها و شرکت‌ها یا چک و سفته‌های بی‌محل و از این دست موارد فعالیت می‌کند و به دفاع از موکلان خود می‌نشیند. وکیل حقوقی در تهران فردی آگاه و با علم و دانش کافی نسبت به‌تمامی موارد حقوقی و قوانین و مقررات مربوط به پرونده‌های با دعاوی تخصصی خودش است. وکیل حقوقی در تهران در چند دسته تقسیم‌بندی می‌شود که شامل وکیل انتخابی، وکیل تسخیری، وکیل مضاعدتی و وکیل اتفاقی است. وکیل انتخابی همان وکیل حقوقی است که فرد با انتخاب خودش به عنوان نماینده حقوقی برمی‌گزیند. وکیل تسخیری همان وکیل حقوقی انتخابی دادگاه‌ها برای افراد ناتوان در پرداخت حق‌الوکاله است که دادگاه‌ها در رابطه با پرونده‌های کیفری این وکلا را برای این افراد انتخاب می‌کنند. وکیل مضاعدتی یعنی وکیل حقوقی که در صورت دادخواست افراد ناتوان در پرداخت حق‌الوکاله از دادگاه و احراز بی‌بضاعتی آن‌ها دادگاه به آن‌ها تعلق می‌دهد.

حال ممکن است با این سؤالات روبرو شوید که وظایف وکیل حقوقی در تهران چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا بخواهید راه‌های ارتباطی با یک وکیل حقوقی در تهران را پیدا کنید. برای پاسخ به‌تمامی سؤالات خود با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

word image 236501 2 scaled - وکیل حقوقی در تهران کیست؟ -

وکیل حقوقی در تهران چه وظایفی را در قبال موکل خود دارد؟

از جمله وظایف وکیل پایه یک دادگستری در تهران رسیدگی با تمرکز و تخصص به پرونده‌های حقوقی افراد در حوزه‌های تخصصی حقوقی است. یک وکیل حقوقی موظف است بعد از اخذ وکالت‌نامه از موکل خود و تنظیم شکواییه‌ای قانونی جهت حق‌خواهی برای وی به دنبال تحقیقات بدوی و مستندسازی برای اثبات عدالت و دفاع از موکل خود باشد. او موظف است ضمن تنظیم لایحه‌ای قوی برای دفاع از موکل خویش به تحلیل پرونده او نیز بپردازد و با استفاده از تسلط و علم و دانش خود از تمامی مقررات و قوانین حقوقی به نتیجه احتمالی پرونده دست یابد. در صورتی که رأی ابتدایی دادگاه با نتیجه احتمالی پرونده مطابقت نداشته باشد باید دادخواست تجدیدنظرخواهی را برای دادگاه مطرح کند باقدرت کلام و فن بیان بالای خود به دنبال دفاع از حقوق موکل خود و اثبات حق برای وی باشد. لازم است که یک وکیل حقوقی بتواند ضمن پیگیری پرونده حقوقی موکل خود به او مشاوره حقوقی نیز بدهد.

شاخصه های وکیل حقوقی خوب

شناخت یک وکیل حقوقی خوب با شناخت ویژگی‌های وکیل حقوقی در تهران میسر می‌شود. یک وکیل حقوقی فردی است که در حوزه تخصصی حقوقی مورد فعالیت خود تخصص و تسلط کافی را داشته باشد و با علم بروز خود قدرت استفاده از ادله و شواهد موجود بر پرونده برای دفاع از موکلش را داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های وکیل حقوقی در تهران امانت‌داری و صداقت اوست همچنین وی باید با مسئولیت‌پذیری و تعهد نسبت به موکل خود در تمامی جلسات دادگاه حاضر باشد و از پرونده حقوقی موکل خود دفاع کند. شیوایی بیان و قدرت کلام از دیگر ویژگی‌های کی وکیل حقوقی در تهران است. توانایی متقاعدکردن افراد از جمله توانایی‌های ویژه وکیلان حقوقی محسوب می‌شود. آن‌ها باید توانایی دفاع از حق موکل خود را داشته باشند و به خوبی از مستندسازی برای دفاع از موکل خود بهره بگیرند.

وکیل متخصص حقوقی در تهران

یک وکیل متخصص حقوقی در تهران، وکیل پایه یک دادگستری است که ضمن اطلاعات حقوقی و عمومی از قوانین و مقررات دادگاه‌های عمومی و حقوقی کشور باید تخصص خود را در هر یک از انواع دعاوی حقوقی مشخص کند و با تمرکز و مطالعه بر روی آن به دفاع از موکلان خود بپردازد. از جمله دعاوی تخصصی حقوقی مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وکیل حقوقی خانواده که در دعاوی مربوط به خانواده مانند طلاق، مهریه، نفقه و حضانت و دیگر موارد تخصص دارد و به خوبی با توجه به علم و تخصص خود از پس چنین مواردی برمی‌آید.
  • وکیل حقوقی ملکی که آگاه به‌تمامی قوانین و مقررات حقوقی مربوط به دعاوی و جرائم ملکی مثل تغییر کاربری اراضی کشاورزی، فروش غیرقانونی اراضی، تصرف عدوانی و دیگر موارد است و در کرسی دفاع از این‌چنین پرونده‌های به جرت می‌توان گفت همیشه موفق است.
  • وکیل حقوقی شرکت‌ها و امور مربوط به قرارداد‌ها که به فعالیت و مشاوره حقوقی در شرکت‌های تجاری و حتی تنظیم قرارداد بین اشخاص حقوقی و حقیقی می‌پردازد و مانع از ایجاد مشکلات حقوقی برای شرکت‌ها و افراد حقوقی می‌شود.
  • وکیل حقوقی مهاجرت که با توجه به موردتوجه قرارگرفتن مهاجرت در سال‌های اخیر خصوصاً و زیادت شرکت‌های مهاجرتی، چنین فردی با اطلاعات کامل در خصوص امور مربوط به مهاجرت و تابعیت کشور‌های دیگر مشاوری عالی‌رتبه برای مهاجران عزیز است.

word image 236501 3 - وکیل حقوقی در تهران کیست؟ -

شماره وکیل حقوقی در تهران

از جمله راه‌های ارتباطی گوناگونی که برای ارتباط‌گرفتن با یک وکیل حقیقی در تهران است می‌توان به تماس تلفنی اشاره کرد. در طی تماس تلفنی و ایجاد ارتباط از راه دور شما می‌توانید با بهره‌گیری از مشاوره حقوقی و اطمینان حاصل‌کردن از روند حقوقی پرونده خود در نهایت اقدام به ملاقات حضوری و انعقاد قرارداد و تنظیم وکالت‌نامه برای وکالت‌دادن به وکیل حقوقی خود کنید.

شماره وکیل حقوقی در تهران برای ارتباط تلفنی و مشاوره حقوقی: ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷

وکیل حقوقی باتجربه در تهران

یک وکیل حقوقی باتجربه در تهران یکی از تأثیرگذارترین عوامل در پیشرفت سریع پرونده شما و احتمال بالای پیروزی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. وکیل حقوقی باتجربه با استفاده از تجربه و تخصص خود بر طبق پرونده‌های قبلی بامهارت بالایی قادر به شناسایی جرم و مستندسازی برای دفاع از موکل خودش هست و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از ادله و شواهد موجود در پرونده می‌تواند به تحلیل نتیجه آن بپردازد ضمن اینکه تمام حقایق پنهان پرونده را برای قاضی روشن می‌کند و باعث سرعت‌بخشیدن به قضاوت دادگاه می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.