شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41551 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
باید از سیاه نمایی در جامعه پرهیز کرد / لاهیجان مردمی با فرهنگ و نجیب دارد
02 آذر 1395 - 12:46
شناسه : 23682
0

فرماندار شهرستان لاهیجان اعلام کرد: باید از سیاه نمایی در درون جامعه پرهیز کرد و همواره به افکار عمومی امید داده شود. به گزارش «بامردم»، تا قبل از ورود ومعرفی مهندس سید محمداحمدی به عنوان فرماندار لاهیجان ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتباط بر قرار کردن با مدیران ادارات برای بررسی امور شهرستان وانجام […]

پ
پ

احمدی فرماندار لاهیجان

فرماندار شهرستان لاهیجان اعلام کرد: باید از سیاه نمایی در درون جامعه پرهیز کرد و همواره به افکار عمومی امید داده شود.

به گزارش «بامردم»، تا قبل از ورود ومعرفی مهندس سید محمداحمدی به عنوان فرماندار لاهیجان ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتباط بر قرار کردن با مدیران ادارات برای بررسی امور شهرستان وانجام رسالت کاری خود ، بخاطر عدم تمایل مدیران به پذیرش خبرنگاران دچار مشکل اساسی بودند و این نگاه و برخورد ها برای مردم شهر قابل هضم نبود.

تداوم این روند ، کاررا به جایی رسانده بود که اصحاب رسانه مقوله اطلاع رسانی را به ناچار از دستور کار خود خارج کرده بودند و وقتی که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نتواند کارایی داشته باشد ، بی تردید افکار عمومی و شهروند به سبب خلا ارتباطی مدیران و مردم دچار سرخوردگی می شوند.

در حدود پنج ماه اخیر با این انتصاب به وضوح می توان پیشرفت و روند رو به رشد امور شهرستان را درک کرد و در زمینه های مختلف به واسطه روحیه انقلابی و علم گرایی در کنار سخت کوشی فرماندار جدید در شهرایجاد شور وامید بیشتری شده است

شهرستان لاهیجان به واسطه پتانسیل های بسیار خود به واقع مدیری لازم داشت که بتواند با مدیریت جهادی خود بر مسائل فائق آید و انشاء الله این روند و رویه هم چنان ادامه داشته باشد.

سید محمد احمدی تصریح کرد: لاهیجان مردمی با فرهنگ و نجیب دارد که همواره در راه اسلام،‌ انقلاب و دفاع از ارزش های قرار دارند و مسئولان این شهرستان تمام تلاش شان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب ، توسعه کشور و منطقه است.

فرماندار شهرستان لاهیجان در این گفت و گوی صمیمی درباره فعالیت های انجام شده در کم تر از پنج ماه اخیر اظهار کرد: در این مدت مشکلات برق شهرستان که منجر به مشکلات بسیار برای اهالی منطقه شده بود با تلاش رفع شده است. وی افزود: پیگیری طرح ها و پروژه ها نا تمام ازقبل مدتها باقی مانده است را نیز در اولویت قرار دادیم واز روزی که به لاهیجان آمده ام موضوعات را به شکل حرفه ای بررسی و انجام می دهیم و تدبیر ،تعامل واجرای دقیق قانون اولویت ما است.

فرماندار عنوان کرد: راههای روستایی سامان بیشتری داده شد،‌ اما به نظر نزدیک به 50 درصد از ایده آل فاصله داریم و برنامه های مدونی برای انجام بهبود راههای روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه در مورد آب روستایی نیز گفت: کارهای خوبی انجام گرفته و تقریبا مشکل خاصی در این زمینه نداریم ومی توان اذعان کرد،‌تمام بخش ها از آب شرب و مناسب بهره مند هستند و شن ریزی جاده های برخی نواحی نیز همواره انجام می شود که این موارد زمان و هزینه بر هستند .

فرماندار لاهیجان در پاسخ به سوال خبرنگار نشریه هفتگی واکنش که هر سه شنبه منتشر می شود،‌ در رابطه با برنامه های آینده در شهرستان اعلام کرد: توجه به تقویت زیر ساخت ها در بعد های مختلف عمرانی ،گردشگری ،شهرک های صنعتی و مسائل دیگراولویت منطقه است و در تلاش هستیم با اعمال دقیق قانون به گونه ای عمل شود که مردم عزیز منطقه همراه با دولت تدبیر وامید به برنامه ها و کارها و امید داشته باشند و مثل همیشه همراهی کنند.

وی اعلام کرد: باید از سیاه نمایی در درون جامعه پرهیز کرد و همواره به افکار عمومی امید داده شود.


 منبع: هفته نامه واکنش- مهرداد عوض محمدی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.