×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پک پذیرایی جلسه دفاع

پک پذیرایی چیست؟

امروزه معمولا مهمانی‌ها، دورهمی و حتی جلسات­مان را با فینگرفود، پیش­غذا، سینی­مزه، نوشیدنی و بسیاری از چیزهای دیگر می‌گذرانیم. معمولا همه‌ این‌ها را می‌توان به صورت کاملا شیک و بسته‌بندی عالی در پک­های پذیرایی داشت. حتی این نوع پک‌ها را می‌توانید به ‌راحتی با خودتان هرکجا که می‌خواهید ببرید؛ چرا که سبک هستند و وزنی ندارند.

همان‌طور که در مقدمه گفته شد، پک‌ پذیرایی ، می‌توانند برای دورهمی، جلسات یا حتی رویدادها، تجربه‌های به یاد ماندنی با خانواده و دوستان را رقم بزنند؛ مخصوصاً هنگام جشن­گرفتن مناسبت‌هایی مانند تولدها، سالگردها و… پک‌های پذیرایی یامیران در بسته‌بندی‌های زیبا و مختلف طراحی می‌شود که برای تک نفره یا حتی چند فرد ممکن است این پک چیده شود.

پک­های پذیرایی انواع مختلفی دارند؛ از پک‌های تک­نفره گرفته تا پک صبحانه، پک دفاع پایان نامه و… که معمولا اقلام هر کدام هم متفاوت است و شما می‌توانید هرآنچه را که بخواهید سفارش دهید بدون هیچ محدودیتی!

این پک‌ها حتی برای مراسم‌های دانشجویی یا جلسات دفاع پایان نامه هم می‌توانند با انتخاب اقلام دلخواه، گزینه خوبی باشند و باعث شوند که شما بتوانید جلسه به یاد ماندنی و خوبی داشته باشید.

خرید پک پذیرایی

مزایای استفاده از پک پذیرایی چیست؟

یک مجموعه پذیرایی حرفه‌ای می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه های منو برای رویدادتان کمک کند. مهمانان شما احتمالاً نیازها و ترجیحات متفاوتی دارند، بنابراین ارائه چندین پک، متناسب به رسمی­بودن رویداد مهم است. مهم­ترین مزایای استفاده از پک­های پذیرایی را در زیر توضیح می‌دهیم.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

به ‌عنوان میزبان، با تهیه پک‌های پذیرایی در زمان خود صرفه جویی کرده و استرس‌تان را کاهش خواهید داد. پک پذیرایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید روی جنبه‌های دیگر رویداد که باید سازماندهی شوند، تمرکز کنید. می‌توانید به جای نگرانی در مورد غذا، کمی برای استراحت و معاشرت و حتی رویدادهای مختلف در این مراسم وقت بگذارید.

بهداشتی بودن

مهمترین اصل در پک‌های پذیرایی، بهداشتی­بودن غذا است. شما می‌توانید با تهیه این غذاها به صورت کاملا بهداشتی، یک مهمانی و پذیرایی ویژه ترتیب دهید و دیگر دغدغه‌ای بابت این قضیه نداشته باشید.

شکیل بودن بسته‌بندی

نوشیدنی، میوه، فست‌فود و بسیاری از غذاهای دیگر در این نوع پک پذیرایی با شکل ظاهری شیک تهیه می‌شوند که برای مهمانی‌های ایده‌آل هستند.

یکی از مزیت‌های این پک این است که می‌توانید با واردکردن نام و نام خانوادگی دانشجو در کادری که در سایت وجود دارد، این نام‌ها را روی اقلام چاپ کنید. نام دانشگاه و حتی لوگو هم روی این بسته‌بندی در صورت انتخاب فرد، درج می‌شود.

یامیران معمولا چند پک مهمان‌نوازی مختلف را برای مشتریان تعیین می‌کند که با توجه به قیمت‌های مختلف و متناسب با همه بودجه‌ها تعیین می‌شوند. ممکن است اقلام مختلفی در هر یک از این پک‌ها وجود داشته باشد و حتی هر کدام از قیمت‌های مختلفی برخوردار باشند.

شما با توجه به نوع مراسم و رویداد و حتی بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید، می‌توانید بهترین پکیج را انتخاب کنید و مهمانی بی‌نظیری را ترتیت دهید.

خرید پک پذیرایی

خرید پک پذیرایی معمولا در قیمت‌های مختلفی و همچنین انواع مختلفی انجام می‌شود. این پک‌ها معمولا به صورت پک دفاع پایان نامه، بسته پذیرایی تک نفره، پک دفاعیه( تم پسرانه)، پک دفاعیه (تم دخترانه)، و… است. این نوع پک‌ها معمولا پک صبحانه و میان‌وعده و بسته پذیرایی جسله دفاع است.

بسته پذیرایی دفاع، برای جلسه دفاع پایان نامه است که با داشتن آن می‌توانید یک پذیرایی کامل، هیجان‌انگیز و بدون نقص در جلسه دفاع پایان نامه‌تان داشته باشید. برای جلسات دفاع پایان نامه، بهتر از است از پک‌های پذیرایی جلسه دفاع برای پذیرایی از استاتید و مهمانان استفاده شود.

پک پذیرایی جلسه دفاع شامل ساندویچ سینه مرغ، کیک، نوشیدنی، دسر و کوکی یا بیسکویت است.

داخل برخی از پک‌ها معمولا از نوشیدنی، میوه، دسر و فینگرفود استفاده می‌شود که با وجود این‌ها شما می‌توانید از اساتید و سایر مدعوین، پذیرایی شیک، راحت و کاملی داشته باشید. اگرهم که نیاز به مشاوره در مورد چیدمان پک‌ها داشته باشید، می‌توانید به راحتی ازطریق سایت یامیران با کارشناسان ما مشورت کنید و بسته دلخواه خودتان را خریداری کنید.

اگر جلسه دفاع شما صبح است؛ بد نیست کمی خلاقیت به خرج دهید و یک پک با نوشیدنی گرم تهیه کنید و از مهمان‌هایتان پذیرایی ویژه داشته باشید. یک نکته‌ای که لازم است بدانید این است که تمامی اقلام موجود در بسته‌بندی می‌تواند با توجه به نوع پذیرایی و حتی زمان پذیرایی‌تان تغییر کند و شما هیچ محدودیتی برای چیدمان یا خرید پک پذیرایی ندارید.

قیمت پک­های پذیرایی

قیمت پک­های پذیرایی با توجه به اقلامی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. اگر بخواهید اسم و فامیل، لوگو یا تصویر دانشگاه را به پک‌های انتخابی خودتان اضافه کنید، شاید مجبور باشید کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید. به همین منظور ما پک‌های مختلفی را تهیه می‌کنیم که می‌توانید جوابگوی نیازهای مختلف شما باشد.

سخن پایانی

مجموعه یامیران سال‌هاست که در زمینه ارائه محصولات غذایی ممتاز و باکیفیت و برگزاری جشن‌ها، مراسم‌های رسمی، اداری و دورهمی فعالیت دارد. یامیران تنوع بالایی در پک پذیرایی دارد و حتی اگر قرار است که برای جلسات و دورهمی‌های دانشجویی، مراسمی برگزار کنید،

ما می‌توانیم نام و نام خانوادگی دانشجو را روی بسته‌بندی اقلام درج کنیم. شما عزیزان می‌توانید انواع غذاهای تک نفره، نیمه‌آماده، انواع نوشیدنی، سینه مزه و هرآنچه که برای یک پذیرایی باشکوه و رویدادها نیاز دارید را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر این‌ها، سالاد و ماست، دسر، شکلات دست­ساز، غذاهای اصلی، فینگرفود، پیش‌غذا و … را می‌توانید با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه کنید و یک مهمانی یا دورهمی عالی داشته باشید؛ بدون اینکه نگران چیزی باشید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.