×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فاصله کردان تا تهران چقدر است؟

کردان از مناطق تفریحی نزدیک و خوش آب و هوا به تهران است و با توجه به اینکه اغلب مسیر در اتوبان طی می شود، حدود یک ساعت زمان میبرد تا به کردان برسیم.در صورتی که بدون وسیله نقلیه قصد سفر به کردان را دارید، می توانید خیلی راحت در مسیر ایستگاه صادقیه سوار مترو شوید و در ایستگاه گلشهر از مترو خارج شوید، مابقی مسیر را پس از پیاده شدن از ایستگاه گلشهر به وسیله تاکسی بروید،از ایستگاه گلشهر تا کردان حدود ۲۰ دقیقه زمان میبرد.

images 1677064195 63f5f803e1781 - فاصله کردان تا تهران چقدر است؟ + نکاتی راهنمایی خرید ملک در شهر کردان -

امروزه خرید ویلا نقلی در کردان در بین مردم ( به خصوص ساکنین تهران و کرج) خواهان زیادی دارد. هرساله در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا، ویلاهای زیادی بنا می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این منطقه، آن است که کردان یکی از شناخته شده ترین مناطق در کنار تهران و کرج است.

بسیاری از افراد با خرید ویلا در کردان، تعطیلات آخر هفته خود را در این منطقه می‌گذرانند. منطقه ی کردان، ویلاهای مختلف با قیمت‌های متنوعی دارد، به همین دلیل، می‌توان مناسب‌ترین ویلا را در کردان براساس بودجه خود، خریداری نمود. اگر قصد خرید ویلا در کردان را دارید، دما در ادامه مناطق خوب برای خرید ویلا را معرفی کرده ایم .

بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا

کردان مناطق مختلفی را برای خرید ویلا دارد. چند مورد از بهترین این مناطق، عبارتند از: چهارباغ، کوهسار، تهراندشت و سهیلیه. این مناطق، به دلیل داشتن امکانات رفاهی بالا و آب و هوای زیبا برای خرید ویلا بسیار محبوب و مطرح هستند. یکی از محبوب ترین مناطق کردان سهیلیه است برای اطلاع از قیمت های ویلا در سهیلیه شما شما را به صفحه لینک شده قیمت ویلا در سهیلیه ارجاع میدهیم.

به طوری که امروزه ساحت و ساز و خرید و فروش ویلا در این مناطق، روبه افزایش است. در مناطق ذکر شده، ویلاهای زیبا و لوکس و متناسب با هر سلیقه ای، دیده می‌شود. یکی از راه های خوب برای پیدا کردن ملک در این شهر سایت های تخصصی مانند املاک اَوِستا است که در این شهر شناخته شده است مزیت این سایت این است که علاوه بر دیدن ویلاها میتوانید مشاور هم راجع به هر ویلا بگیرید.

برچسب ها : خرید ویلا در کردان,خرید ویلا,کردان,قیمت ویلا,سهیلی,ویلا در کردان,مرجع سفر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سودا نوروزی

    کردان عالیه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.