سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41603 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2376×
جریان اصلاحات از هر تغییری که به وحدت ختم شود، استقبال می کند
  • 3 آذر 1395 ساعت: 20:32
  • شناسه : 23725
    0

    جریان اصلاحات از هر تغییری که به انسجام وحدت میان این اعضا ختم شود، استقبال می کند. امیدواریم با این تغییر و تحولات نتیجه ای بهتر از انتخابات در سال های 92 و 94 به دست بیاید. به گزارش «بامردم»، «شهاب طباطبایی» روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار […]

    پ
    پ

    13930819000200_photol

    جریان اصلاحات از هر تغییری که به انسجام وحدت میان این اعضا ختم شود، استقبال می کند. امیدواریم با این تغییر و تحولات نتیجه ای بهتر از انتخابات در سال های 92 و 94 به دست بیاید.

    به گزارش «بامردم»، «شهاب طباطبایی» روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا؛ با بیان اینکه تغییرات صورت گرفته در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با هدف انسجام میان اعضای این جبهه صورت گرفته است، گفت: این تحولات با هدف تقویت پایه های اصلاح طلبان صورت گرفته است. جریان اصلاحات از هر تغییری که به انسجام وحدت میان این اعضا ختم شود، استقبال می کند. امیدواریم با این تغییر و تحولات نتیجه ای بهتر از انتخابات در سال های 92 و 94 به دست بیاید.

    وی ادامه داد: بعد از انتخابات مجلس در اسفند ماه  انتقادهای به لیست ارائه شده از سوی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان وارد شد این نقدها را کتمان نمی کنیم؛ اما بی انصافی است که نتیجه مطلوب آن را نادیده بگیریم.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: شورای عالی سیاست گذاری هر نقد سازنده ای را با گوش جان می‌پذیرد و از آن استقبال ‌می‌کند.

    وی به حضور جوانان در فصل سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست نشاط، تحرک و پویایی جامعه  محصول حضور جوانان است وحتی در برخی از موارد نشان داده اند که پیشرو هستند.

    وی یاد آور شد: در انتخابات سال 92 علی رغم اینکه برخی ها معتقد بودند انتخابات باید تحریم شود این جوانان بودند که به میدان آمدند و گوشزد کردند”تحریم چیزی را تغییر نمی دهد، بلکه باید حضور داشت و یک کاندیدا معرفی کرد”.

    این روزنامه نگار تاکید کرد: بزرگان در  تغییر و تحولات صورت گرفته باید نیروهای جوانان را  به مجموعه شواری عالی سیاست گذاری اضافه می کردند، زیرا این جوانان هستند که آینده اصلاحات در  دستانشان است.

    وی تصریح کرد: درست است که اشخاص جدید دارای سوابق اجرای در کشور اما بهتر بود آنها در کنار جوانان قرار می گرفتند تا آنان تجربیات خود را در اختیار  جوانان قرار می دادند.

    طباطبایی با اشاره به اینکه  در دوره ای به جوان ها در پست های مدیریتی میدان داده شد، گفت: زمانی در حوزه مدیریتی جوان‌گرایی صورت گرفت که کار بسیار خوب و پسندیده بود. آقای خاتمی نیز با این عمل موافق بودند؛ اما بعدها به دلایلی که مشخص نبود کنار گذاشته شدند و بعد از آن هم ما جوانگرایی در پست های کشور ندیدیم.

    وی در پاسخ به این سوال که رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات 96 چگونه خواهد بود، عنوان کرد: شاهد بودیم که ادامه روند سال 92 در سال 94 چه مجلسی را رقم زد، قطعا این رویکرد تا سال 96 ادامه خواهد داشت، اما این بار نقاط ضعف را شناسایی و آنها را برطرف می کنیم.

    وی به تخصصی گزینش شدن افراد برای ورود به شوراهای شهر و روستا از سوی جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت: بنابر تصمیمات گرفته شده این بار افراد با توجه به  تخصص و تحصیلاتی که دارند درون لیستی که از سوی جریان اصلاحات ارائه می شود؛ قرار می گیرند.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا مانند انتخابات مجلس شورای شاهد رد صلاحیت چهره های اصلاح طلب خواهیم بود یا خیر اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر و روستا دیگر شاهد رد صلاحیت های گسترده نخواهیم بود؛ زیرا این تخصص است که صلاحیت افراد را تعیین می کند.

    عضو هیات موسس حزب ندا در پاسخ به سوالی دیگر در این باره که آیا روحانی تنها گزینه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خواهد بود، اظهار داشت: تا این لحظه تنها گزینه اصلاح طلبان در انتخابات سال 96 روحانی است. با وجود اینکه در عالم سیاست هیچ چیز مشخص نیست، اما جریان اصلاحات وی را تنها گزینه خود می داند.

    وی در ادامه افزود: اگر اصولگرایان به یک انسجام دورنی برسند  و یک کاندیدای واحد معرفی کنند، قطعا شاهد یک رقابت تمام عیار خواهیم بود.

    وی در پایان گفت: رهبری با تدبیری که نشان دادند و با تذکر به آقای احمدی نژاد از دو قطبی شدن فضای جامعه جلوگیری کردند و همین امر باعث می شود اگر کاندیدای از جناح رقیب معرفی شود بر اساس تعقل رفتار کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.