×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بهترین روش خرید کردن در این روزهای گرانی مقایسه کردن قیمت‌هاست، به عنوان مثال اگر بستری فراهم باشد که بتوان در آن لیستی از فروشنده‌های یک کالای به خصوص به همراه قیمت‌ آن‌ را مشاهده کرد، به راحتی می‌توان برای خرید اقدام کرد. از این رو ما قصد داریم به یکی از کامل‌ترین موتورهای جستجوی اینترنتی به نام بلوگا اشاره کنیم که می‌تواند سکوی پرتاب موفقیت و فروش شما فروشندگان باشد و برای خریداران خریدی به صرفه را به ارمغان آورد.

word image 237358 1 1 scaled - بلوگا ، موتور جستجوی خرید اینترنتی - ارزان ترین

بلوگا ، بهترین قیمت هر کالایی رو پیدا کنید

اینجا ، بهترین قیمت هر کالایی رو پیدا کنید !!

موتور جستجوی اینترنتی بلوگا یک وبسایت قدرتمند و چند منظوره است که در آن به هر کالا از هر دسته بندی‌ و صنفی ، صفحه‌ای اختصاص داده شده و در آن لیستی از فروشندگان به همراه قیمت کالا قرار دارند تا بتوانید با مقایسه قیمت آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید. بلوگا تنها مختص به خریداران نیست، بلکه اگه فروشنده هم هستید می‌توانید در بلوگا عضو شده و به بهبود رنک سایت و فروش خود کمک کنید، در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

بلوگا ، همه فروشگاه های آنلاین و آفلاین

در گذشته خرید و فروش تنها به صورت حضوری صورت می‌گرفت و یا اگر کالای دست دومی داشتید که می‌خواستید آن را بفروشید فقط از طریق دهان به دهان شدن خبر فروش کالای شما توسط آشنایان می‌توانستید آن را به فروش برسانید، اما این روزها روش‌های فروش به دلیل پیشرفت تکنولوژی تنوع زیادی پیدا کرده که می‌توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • فروشگاه‌ها و مغازه‌های حضوری
  • فروش به صورت اینترنتی از طریق وب سایت
  • فروش از طریق شبکه های احتماعی مانند اینستاگرام
  • فروش کالای دست دوم به کمک بسترهای موجود

موتور جستجوی اینترنتی بلوگا علاوه بر خریداران، کاملا ریزبینانه به فکر فروشندگان محترم از هر صنفی با هر روش فروشی بوده که به آن می‌پردازیم.

word image 237358 2 1 scaled - بلوگا ، موتور جستجوی خرید اینترنتی - ارزان ترین

بلوگا ، همراه کسب و کارها و مغازه دارها

اگر مغازه دار هستید و سایتی برای فروش ندارید، بلوگا برای شما بستری می‌شود که بتوانید به صورت آنلاین کالاهای خود را بفروشید و در معرض دید افراد بیشتری بگذارید. برای این کار نیاز نیست فرآیند پیچیده‌ای را انجام دهید، کافیست به وبسایت بلوگا وارد شوید، بر روی پرتال مشتریان در منوی بالایی کلیک کنید، در کادر نمایش داده شده شماره تماس خود را وارد کنید و سپس کد ارسالی به شماره تماس خود را در کادر مخصوص آن تایپ کنید. حالا در بخش ثبت آگهی‌، آگهی خود را با شرایط خواسته شده ثبت کنید. کالای شما در اسرع وقت پس از بررسی کارشناسان بلوگا در وبسایت بصورت کاملا رایگان منتشر خواهد شد.

بلوگا و دارندگان سایت‌های فروشگاهی

این روزها با توسعه کسب و کارهای اینترنتی اکثر فعالیت اقتصادی، سایتی برای فروش کالاهای خود دارند، اما فروش و شناخته شدن این وب سایت‌ها کاری زمانبر است. اینجاست که بلوگا به فرشته نجات شما تبدیل خواهد شد.

برای ثبت وبسایت خود در بلوگا کافیست در بخش پرتال مشتریان با وارد نمودن شماره تماس خود ثبت نام کنید، کارشناسان بلوگا با توجه به اطلاعات پر شده در فرم مربوط به دارندگان وبسایت، برای شما پنل مدیریت خواهند ساخت تا کار خود را شروع کنید.

با ثبت نام در بلوگا افراد بیشتری با سایت شما آشنا می‌شوند و در نتیجه افزایش فروش را به خوبی حس خواهید کرد. علاوه بر این، به خاطر لینکسازی توسط بلوگا، سئو سایتتان بهبود یافته و رنک بهتری را در نتایج گوگل مشاهده خواهید کرد.

موتور جستجوی اینترنتی بلوگا بهترین حامی پیج‌های اینستاگرامی، فروش کالای دست دوم

اکثر فروشندگان اینستاگرامی افرادی هستند که یا مغازه دارند و یا کسب و کار خانگی برای خود راه انداختند و معمولا سایتی برای ارائه و فروش کالاهای خود ندارند. بلوگا اولین موتور جستجوی اینترنتی است که به فکر پیج‌های ایسنتاگرامی و حمایت از آن‌ها برای افزایش فروششان بوده است.

به این صورت که می‌توانید در این بخش ایدی شبکه‌های اجتماعی، آدرس فروشگاه، شماره تماس و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را ضمن درج آگهی اضافه کنید که اینگونه تبلیغی نیز برای پیج اینستاگرام و مغازه شما نیز خواهد بود.

علاوه بر کالای نو که می‌توانید اینگونه بفروشید، کالاهای دست دوم خود را نیز می‌توانید با قیمت دلخواه آگهی کنید و اینگونه از کالاهای بلا استفاده خود نیز سود کنید.

برای عضویت در این بخش از بلوگا کافیست روش ارائه شده برای مغازه داران را دنبال کنید.

مزایای ثبت نام در موتور جستجوی اینترنتی بلوگا

  • شناخته شدن بیشتر: اولین مزیت ثبت نام در بلوگا این است که افراد بیشتری با پیج، سایت و مغازه شما آشنا می‌شوند.
  • سکوی پرتاب فروش: هر چقدر افراد بیشتری شما را بشناسند به این ترتیب افزایش فروش بیشتری را نیز تجربه خواهید کرد.
  • بهبود رنک و سئو سایت: زمانی که سایت شما در بلوگا ثبت می‌شود، در هر صفحه لینکی به کالای شما داده می‌شود که به عنوان لینکسازی خارجی از آن یاد می‌شود. همین باعث می‌شود تا گوگل از آن به عنوان یک مزیت برای سایت شما نگاه کند و از این رو سئو و جایگاه شما در نتایج گوگل نیز بهتر خواهد شد.
  • تبلیغات رایگان: از آنجایی که هنگام درج کالا می‌توانید اطلاعات شبکه‌های اجتماعی، آدرس فروشگاه، شماره تماس و سایر اطلاعات خود را درج کنید، به صورت کاملا رایگان از تبلیغات بلوگا بهره‌مند خواهید شد.

نمایی از موتور جستجوی بلوگا

فرض کنید می‌خواهید چرخ خیاطی خریداری کنید و کالای مدنظر شما چرخ خیاطی ژانومه است، کافیست نام این کالا را در بلوگا سرچ کنید، صفحه‌ای خواهید دید که لیستی از فروشنده‌های دارنده این کالا را به نمایش گذاشته است. بعد از مقایسه قیمت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانید به راحتی به سایت فروشنده مدنظر منتقل شوید و کالای خود را خریداری کنید.

تنوع کالاها در بلوگا بسیار است به گونه‌ای که اگر مدل به خصوصی مدنظر ندارید می‌توانید در دسته بندی آن محصول جستجو کنید و در آخر کالای مناسب با بودجه خود را خریداری کنید.

word image 237358 3 1 - بلوگا ، موتور جستجوی خرید اینترنتی - ارزان ترین

شاید برایتان سوال باشد که بخش دست دوم و غیر اینترنتی در کجا قرار می‌گیرند، باید گفت که هر محصول را که سرچ کنید ابتدا با تصویری مشابه عکس بالا روبه رو می‌شوید، اما در سمت چپ این صفحه تصویر فروشگاه‌های حضوری غیر اینترنتی قرار دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید، در صورت موجود بودن کالاهای دست دوم و غیر اینترنتی از کالای سرچ شده شما در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

بلوگا

این روزها که هزینه تبلیغات بالاست و فروشندگان به دلیل شرایط اقتصادی با کاهش فروش مواجه شده‌اند، می‌توانید با عضویت آسان و سریع در بلوگا از تمامی مزایای خرید و فروش در آن بهره‌مند شوید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به بخش راهنما در منوی بالایی وبسایت بلوگا با آدرس www.bluga.ir مراجعه کنید.

در بلوگا جای فروشگاه شما خالیست!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.