شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش قطعات خودرو (ام وی ام، لیفان و جیلی)
    06 اسفند 1401 - 15:52
    شناسه : 237385
    0

    شما برای تهیه و خرید قطعات خودرو ام وی ام ، لیفان و جیلی باید به درستی در مورد انواع و اقسام این قطعات یدکی (کیفیت قطعات و لوازم و بررسی قیمت) و مورد اطمینان بودن فروشگاه مورد نظر(ارائه خدمات مناسب و اصالت کالا) اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشید.

    پ
    پ

    word image 237385 1 - فروش قطعات خودرو (ام وی ام، لیفان و جیلی) - خرید لوازم یدکی ام وی ام

    شما برای تهیه و خرید قطعات خودرو ام وی ام ، لیفان و جیلی باید به درستی در مورد انواع و اقسام این قطعات یدکی (کیفیت قطعات و لوازم و بررسی قیمت) و مورد اطمینان بودن فروشگاه مورد نظر(ارائه خدمات مناسب و اصالت کالا) اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشید.

    لوازم یدکی ماشین چینی در دسته بندی های متنوعی چون : قطعات جلوبندی ماشین، قطعات گیربکسی خودرو ، قطعات مرتبط با بدنه ی خودرو و … قرار می گیرد.

    اکثر لوازم یدکی های خودروهای چینی نیازمند تعویض های دوره ای می باشد و باید در کیلومتر و دوره های مشخصی تعویض شوند.

    هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل می کند و همکاری این قطعات با یکدیگر سبب کارکرد درست ماشین می شود ،به همین علت، استفاده از قطعات اصلی بسیار حائز اهمیت می باشد. (عکس)

    word image 237385 2 scaled - فروش قطعات خودرو (ام وی ام، لیفان و جیلی) - خرید لوازم یدکی ام وی ام

    لوازم یدکی لیفان :

    کمپانی چینی لیفان از سال (1992) آغاز به تولید و توزیع انواع خودرو های سواری و تجاری نمود.

    از جمله خودرو هایی که به بازار خودرو کشورمان راه پیدا کردند، می توان به لیفان (620)، لیفان (520)، لیفان(820)، لیفان ایکس (50) و لیفان ایکس(60) اشاره کرد.

    با گذشت زمان لوازم یدکی خودروی لیفان فرسوده و خراب می شوند و مانند هر خودروی دیگری نیاز به تعویض قطعات پیدا می کند، حتما می دانید که تهیه و خرید لوازم یدکی لیفان اصلی(شرکتی) از اهمیت بالایی برخوردار است، چون در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی(تقلبی) ممکن است بقیه ی لوازم خودرو نیز دچار خرابی و صدمه شوند ،در اصل اگر شما یکبار برای لوازم یدکی اصلی لیفان هزینه کنید، دیگر نیازی به تعویض زودتر از موعد آن نخواهید بود.(لینک)

    word image 237385 3 scaled - فروش قطعات خودرو (ام وی ام، لیفان و جیلی) - خرید لوازم یدکی ام وی ام

    لوازم یدکی جیلی :

    خودروی چینی جیلی جزو یکی از مشهور ترین و محبوب ترین مدل ها در کشورمان ، ایران می باشد که به محبوبیت نسبتا زیادی دست یافته است و هم چنین توانسته است نام خود را جهانی کند.

    درست است که این مدل نسبت به برند های دیگری که در این بخش فعالیت دارند، دارای قدمت زیادی نمی باشد ولی به خاطر تولیدات با کیفیت و مناسب خود توانسته است به یک رقیب سر سخت برای هم رده های خود در جهان تبدیل شود.

    از بابت لوازم یدکی جیلی نیز می توان گفت که کیفیت های مختلفی در بازار لوازم یدکی وجود دارد و شما می توانید لوازم با کیفیت خودروی جیلی را از فروشگاه اینترنتی ماشین چینی تهیه نمایید.

    index - فروش قطعات خودرو (ام وی ام، لیفان و جیلی) - خرید لوازم یدکی ام وی ام

    لوازم یدکی ام وی ام :

    شرکت خودرو سازی مدیران ، که با نام(مدیران خودرو) نیز شناخته شده است ، یک کمپانی مونتاژ خودروی ایرانی می باشد ، که از سال (۱۳۸۱) فعالیت خود را در ناحیه ی ویژه ی اقتصادی ارگِ جدید در شهرِ بم شروع کرده بود.

    این شرکت ، مونتاژ کنندهٔ بعضی از محصولات کمپانی چینی (چری اتومبیل) می‌باشد که در 2 گروه ام وی ام و چری در بازار کشورمان، ایران توزیع می‌گردد.

    اگر لوازم یدکی ام وی ام نیاز به تعویض پیدا نمود، حتما به دنبال خرید لوازم و قطعه ی اصلی خودرو باشید.

    در صورتی که قطعات و لوازم یدکی ام وی ام غیر اصلی(غیرشرکتی) را تهیه نمایید، امکان دارد ماشین شما دچار آسیب بیشتری شود. پس ،از خسارت ها و آسیب ها جلوگیری کنید و از فروشگاه های لوازم یدکی ام وی ام معتبر مانند فروشگاه ماشین چینی ،قطعات یدکی موردنیاز را برای ماشین چینی خود تهیه نمایید.

    ام وی ام مدل های مختلفی هم چون : ام وی ام 110 ، 530 ، 550 و … دارد که هر کدام امکانات رفاهی و آپشن های مختص به خود را دارند. (لینک + عکس)

    قطعات خودرو ام وی ام، لیفان و جیلی :

    ماشین های چینی مختلفی در جاده ها و خیابان ‌های سراسر کشور در حال تردد هستند. این به آن معناست که تامین لوازم یدکی انواع ماشین های چینی امری مهم و تامین و تهیه ی قطعات پرمصرف ماشین های چینی نیازی ضروری است. از طرفی متنوع بودن این خودروها سبب شده است که فروشندگان لوازم یدکی خودرو های چینی به تامین و ارائه لوازم انواع این ماشین‌ ها روی بیاورند و توجه زیادی را به این موضوع نشان بدهند.

    یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین فروشگاه ها ، فروشگاه اینترنتی ماشین چینی می باشد که در زمینه‌ی فروش لوازم یدکی انواع خودرو ‌های چینی مانند : ام وی ام ، لیفان و جیلی و…فعالیت دارد که علاوه بر تنوع در محصولات و رفع نیازهای مشتریان، توجه به کیفیت لوازم یدکی نیز در این فروشگاه از ارزش بالایی برخوردار می باشد. (لینک)

    هم چنین بعضی از قطعات قطعات خودرو ام وی ام، لیفان و جیلی و … در حوادث و تصادفات رانندگی دچار آسیب ها و ضربه هایی می شوند که نیازمند تعویض هستند. در این شرایط خرید و تهیه ی قطعات و لوازم یدکی اصلی (شرکتی )توصیه می شود.

    فروش قطعات خودرو (ام وی ام، لیفان و جیلی) :

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم ، تجارت الکترونیکی نیز پیشرفت کرده است و کسب و کار های بسیاری کار خود را بصورت آنلاین یا همان اینترنتی شروع کرده اند.

    فروش اینترنتی قطعات و لوازم یدکی ماشین های چینی نیز یکی از کسب و کارهایی می باشد که برای راحتی مردم در خرید و تهیه ی لوازم یدکی مورد نیاز خودرو هایشان فراهم شده است. در واقع افراد برای تهیه ی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود نیازی نیست حتما به دنبال مراکز فروش لوازم یدکی بگردند بلکه به آسانی میتوانند قطعات یدکی مورد نیاز خود را بصورت آنلاین از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی ماشین چینی خریداری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.