شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاسخ عجیب مخبر به نمایندگان مجلس/ بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید!
    07 اسفند 1401 - 18:52
    شناسه : 237585
    0

    نماینده مجلس گفت: آقای مخبر به وضوح و بدون هیچ لفافه ای اعلام کردند که بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید و ما هم بهتر از شما پیدا نمی‌کنیم و «همینی که هست.»

    پ
    پ

    از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید - پاسخ عجیب مخبر به نمایندگان مجلس/ بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید! -

    دولت بهار نوشت: علیرضابیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در تشریح نتایج جلسه امروز مجلس با تیم اقتصادی دولت هشدار داد ‌که دولت برنامه برای برون رفت از شرایط فعلی ندارد.

    وی در این رابطه عنوان کرد: غیرمسئولانه ترین پاسخی که می توان از یک مسئول شنید را ما دیروز از رئیس تیم اقتصادی دولت و معاون اول رئیس جمهور شنیدیم. ایشان به وضوح و بدون هیچ لفافه ای اعلام کردند که بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی کنید و ما هم بهتر از شما پیدا نمی کنیم و «همینی که هست.»

    بیگی اضافه کرد: استنباط ما از جلسه با آقای مخبر و تیم اقتصادی دولت این است که برنامه ای برای برون رفت از شرایط موجود وجود ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.