سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لیستی از بهترین جویس های ویپ برای همه سلیقه‌ها
    09 اسفند 1401 - 12:56
    شناسه : 237837
    0

    در این مطلب قصد داریم در رابطه با انتخاب و خرید جویس برای دستگاه های ویپ به شما کمک کنیم. همانطور که در جریان هستید دستگاه های ویپ تکنولوژی جدیدی هستند که برای ترک قلیان از آنها استفاده می شود. اما شاید از این موضوع مطلع نباشید که این دستگاه ها چگونه کار می کند. مایعی تحت عنوان جویس یا juice در این دستگاه ها ریخته می شود تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.

    پ
    پ

    images 1677537520 63fd30f070a7e - لیستی از بهترین جویس های ویپ برای همه سلیقه‌ها -

    در این مطلب قصد داریم در رابطه با انتخاب و خرید جویس برای دستگاه های ویپ به شما کمک کنیم. همانطور که در جریان هستید دستگاه های ویپ تکنولوژی جدیدی هستند که برای ترک قلیان از آنها استفاده می شود. اما شاید از این موضوع مطلع نباشید که این دستگاه ها چگونه کار می کند. مایعی تحت عنوان جویس یا juice در این دستگاه ها ریخته می شود تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.

    این مایع ها در طعم ها، حجم ها و با برندهای مختلفی تولید و عرضه میشود. موضوعی که برای خیلی از افرادی که به تازگی می خواهند از ویپ استفاده کنند، سوال برانگیز است، انتخاب جویس است. به طور کلی میتوان جویس ویپ را در چهار دسته بندی میوه ای، خنک، دسری و تنباکویی تقسیم کرد. که هرکدام برای سلایق مختلفی ساخته میشود. لازم است این نکته را بدانید که جویس ها نسبت به تنباکوهای که در قلیان استفاده می شود بین ۷۰ تا ۸۰ درصد ضرر کمتری داشته و البته طعم های واقعی تری برای شما ایجاد میکنند.

    منبع اصلی این محتوا وبسایت آکو ویپ است.

    بهترین جویس های تنباکویی

    با طعمی نزدیک به توتون و تنباکو که برای افراد علاقه مند به سبک های کلاسیک و شاید به نوعی کم شیرین بسیار جذاب است.

    جویس کوبانو سیلور ویگاد

    images 1677537865 63fd324997a56 - لیستی از بهترین جویس های ویپ برای همه سلیقه‌ها -

    جویس و سالت نیکوتین های برند ویگاد معروف هستند و اکثر ویپرها تجربه استفاده این محصولات را داشته اند. اما سری کوبانو آن یکی از جذاب ترین محصولاتش بوده که با نام های سیلور، بلک و… شناخته شده هستند. این محصول جویسی است از ترکیب تنباکوی درجه یک کوبایی با عسل، خامه، کارامل و وانیل که ترکیبی بسیار جذاب و بی رقیب است. اگر علاقه دارید تا هم طعم تنباکو را داشته باشید و هم طعم های دسری را دوست دارید، این جویس یکی از بهترین تجربه های شما خواهد بود.

    جویس تنباکو نیکد

    طعم واقی و اصیل تنباکوی آمریکایی را به طور کامل در این جویس که از برند آمریکایی نیکد تولید شده است حس خواهید کرد. اگر به طعم تنباکو علاقه دارید و از شیرینی زیاد در جویس‌ها لذت نمیبرید، این محصول مناسب شما خواهد بود. طعم‌های تنباکویی به طور کلی خسته کننده نبوده و شما از طعم آنها زده نمیشوید.

    جویس منتول توباکو نستی

    images 1677537992 63fd32c8a9a97 - لیستی از بهترین جویس های ویپ برای همه سلیقه‌ها -

    یک جویس با ترکیب طعم تنباکو کوبایی و منتول که طعمی خنک و نعنایی برای شما خواهد داشت. این جویس ساخته شده توسط برند نستی است که سابقه درخشان و حرفه‌ای در تولید انواع جویس دارد. اگر به دنبال طعم خنک و البته تنباکویی اصیل هستید، یکی از بهترین انتخاب ها همین طعم است.

    بهترین جویس های میوه ای

    همانطور که از نامش پیداست طعم میوه های خوراکی را به طور کامل برای شما ایجاد می‌کنند. این نوع جویس ها بیشتر برای افرادی که به طعم های جذاب خوشمزه و به نوعی شیرین علاقه دارند مناسب است. الخصوص زمانی که این طعم ها با خنکی یخ ترکیب می شوند احساس تازگی و خنکی را برای شما به وجود خواهند آورد.

    جویس سیب سبز بازوکا

    اکثر افرادی که دستگاه ویپ و ویپ پاد تهیه میکنند تجربه استفاده از تنباکوهای دو سیب را داشته اند. این جویس به خوبی میتواند تداعی گر طعم سیب برای شما باشد. البته که قطعا از طعم قلیان لذیذتر و کم ضرر خواهد بود. طعم سیب سبز را کاملا با استفاده این جویس ویپ احساس خواهید کرد.

    جویس انگور نعنا رایت اسکواد

    رایت اسکواد یکی از برندهای میان رده در حوزه تولید جویس و سالت نیکوتین است. این جویس با طعم میوه ای انگور سیاه و نعنا است که هم کمی شیرینی برایتان دارد و هم با کمک نعنا دهان شما را خنک خواهد کرد. اگر به طعم های خنک و البته میوه ای جویس علاقه دارید، این محصول میتواند یکی از انتخاب ها باشد.

    جویس دو سیب نستی

    images 1677538415 63fd346f45775 - لیستی از بهترین جویس های ویپ برای همه سلیقه‌ها -

    این جویس به نوعی همان طعم و عطر را (حتی بهتر و قوی تر) برای شما تداعی خواهد کرد. یک طعم نسبتا شیرین از ترکیب سیب سبز و قرمز که از برند نستی است و کیفیتی مناسب دارد.

    بهترین جویس های خنک

    این نوع جویس ها به نوبه خود ساخته نمی شوند و لازم است یک ترکیب اولیه با خنکی آنها ترکیب شود. برای مثال با جویس میوه ای ترکیب می شوند و طعم میوه های خنک را تشکیل می دهند و یا جویس های تنباکویی ترکیب شده و جویس های تنباکویی خنک را تشکیل خواهند داد.

    جویس تمشک آبی یخ بازوکا

    یک جویس ویپ که تداعی گر طعم تمشک آبی است. با یک کام از این جویس به خوبی طعم تمشک و هم طعم پاستیل میوه‌ای تمشک را احساس میکنید. البته که خنکی یخ را هم به این مجموعه اضافه کنید. معمولا ویپرها در فصول گرم سال از جویس‌های خنک استفاده میکنند، اما این موضوع کاملا سلیقه‌ای است و به خود فرد مربوط میشود. میتوان در هر فصلی از سال هم از این جویس استفاده کرد.

    جویس انبه یخ بازوکا

    بازوکا یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده جویس و سالت نیکوتین است که خرید محصول از آن قطعا حس خوبی را به شما خواهد داد. این جویس مخصوص دستگاه های ویپ و ویپ پاد و با نیکوتین پایین تولید شده است.

    جویس انگور سیاه یخ بازوکا

    طعمی جذاب از انگوره تازه و آبدار + خنکی یخ که دهان شما را کاملا خنک خواهد کرد. بازوکا در تولید طعم های میوه ای بسیار حرفه ای عمل میکند و حتما تست این جویس را به شما پیشنهاد میکنیم.

    بهترین جویس های دسری

    این جویس ها طعم های فانتزی مثل کیک، قهوه، خامه، وانیل و… را دارند. اکثرا ترکیب چند خوراکی دسری این جویس ها را تشکیل میدهد که میتواند واقعا جذاب باشد.

    جویس تنباکو کارامل وانیل رایپ ویپز

    images 1677538289 63fd33f183831 - لیستی از بهترین جویس های ویپ برای همه سلیقه‌ها -

    یک جویس از ترکیب سه مورد تلخی تنباکو، شیرینی خامه و عطر جذاب وانیل که در کل طعمی گرم و شیرین را برای شما تولید میکند. این طعم میتواند شما را برای مدت طولانی راضی نگه داشته و از کشیدن آن خسته نخواهید شد. برند تولید کننده آن هم رایپ ویپز است که در صنعت جویس حرفهایی برای گفتن دارد.

    جویس تنباکو کارامل فندق دکتر ویپز

    ترکیب تنباکو تلخ، کارامل شیرین و فندق که یک جویس واقعا جذاب را خلق کرده اند. این محصول از یک برند انگلیسی به نام دکتر ویپز است. اگر علاقه به استفاده از طعم تنباکو هستید اما تلخی آن خیلی برایتان خوش آیند نیست، پیشنهاد ما همین جویس است. اصولا جویس ها دارای نیکوتین بالایی نیستند و بیشتر انتظار افراد از آنها طعم مناسب و باکیفیت است. ترکیب طعم شیرین کارامل با تنباکو یک طعم ملایم و خوش آیند را تولید کرده که ترکیب آن با فندق باورنکردنی جذاب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.